Ce faci atunci cand esti inselat?

by Alex David on January 13, 2009 · 95 comments

in Seductie, Toata viata inveti

Acum cativa ani, am vazut un film al carui nume nu reusesc sa mi-l mai amintesc. Era vorba despre relatia unor tineri cu niste conceptii foarte “moderne” despre viata.

Interesant este ca, la un moment dat, el o insala, iar ea cere sfatul unui cuplu foarte in varsta in legatura cu decizia pe care ar trebui sa o ia.

Batranul isi cheama sotia alaturi de el si-i povestesc fetei un lucru surprinzator. Inainte ca relatia lor sa atinga aproape 70 de ani, au fost tineri si au gresit. El a calcat stramb, iar ea l-a iertat.

Dupa scurgerea atator ani, el considera ca acel pas gresit a fost cea mai mare eroare din viata sa, iar ea considera ca decizia de-al ierta a fost cea mai inspirata dintre cele luate de-a lungul vietii.

In final, sfatul batranilor a tras un upercut la ficat logicii: “Asculta-ti inima!”.

Viteza benzii de ceara, scurt metrajul si filmul adevarat

In realitate insa, lucrurile sunt  un pic mai complicate decat in filme. Ca barbat roman, ai o speranta medie de viata undeva la aproape 70 de ani. Cam cat au relationat cele doua personaje din filme, dar categoric insufficient de mult incat sa-ti bati joc de timpul tau.

Regula mea este simpla: esti inselat, termini relatia. Dar nu la modul in care obisnuiesc unii sau altii sa procedeze. Cu plansete, acuze, discutii interminabile… Nu, o termini cu viteza desprinderii benzilor de ceara de pe picioarele femeilor care merg la epilat. Scurt si rapid.

Cu cat amani momentul, cu atat petreci mai mult din viata ta alaturi de o femeie care nu te respecta. E  atat simplu incat nici cel mai destept regizor n-ar putea scoate dintr-o astfel de poveste mai mult decat un scurt metraj.

Filmul adevarat il regizezi tu, continuandu-ti viata. 

Cui nu se adreseaza sfatul acesta?

Spre deosebire de majoritatea expertilor, eu sunt un tip care-si cunoaste limitele. Adica, de exemplu, nu m-as incumeta sa dau acest sfat oamenilor casatoriti.

Orice barbat casatorit are mai multa experienta in domeniul casatoriei decat mine, care nu sunt insurat.

Situatia unui barbat casatorit care descopera ca sotia l-a inselat include mai multe variabile decat situatia unui tip care iese cu o fata de cateva luni si se loveste de aceasta problema.

Poate fi vorba de lucruri pe care nimeni nu le poate banui, poate fi vorba de copii la mijloc sau poate fi vorba despre barbati care aleg sa-si asculte inima. Le doresc bafta!

Nota: acest text este si un raspuns pentru doi dintre cititorii blogului care mi-au trimis mail-uri zilele acestea, Andrei si Marius.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Da mai departe:

Scapa de timiditate si afla cum sa devii special in ochii femeilor cu Superghidul de comunicare in seductie! In plus, descoperi cum sa folosesti cu succes mess-ul, telefonul si discutiile fata in fata ca sa o seduci rapid - Cum sa vorbesti cu o femeie - 89 RONBuy Now

{ 97 comments… read them below or add one }

1 Ovidiu Miron January 14, 2009 at 12:26 pm

De acord, Alex.

2 jwlkr January 16, 2009 at 12:20 am

Faptul ca cineva isi inseala partenerul este dovada clara a comunicarii deficitare dintre cei doi: este clar ca nu s-a stabilit de la bun inceput ce se ofera si ce se asteapta de la acea relatie; s-a mers pe presupuneri, aproximari, multe din ele total gresite; problemele n-au fost analizate si nu s-au cautat solutii pentru rezolvarea lor. Multi evita sa discute pe bune despre problemele din cuplu, altii n-au curajul sa puna capat unei relatii bolnave. In asemenea situatii se cauta o solutie de substitut: a-ti insela partenerul.
Cred ca intr-un asemenea caz raspunderea nu apartine exclusiv unuia. Ambii parteneri au partea lor de vina. Solutia (reconciliere, impacare sau dimpotriva, ruperea relatiei) este la latitudinea celor doi, dar, decizia trebuie luata dupa o discutie obiectiva, principiala..

3 Cristi G January 20, 2009 at 11:57 pm

In opinia mea, nu trebuie neaparat sa rupi relatia, dak ii vorba despre fata care a inselat, poti vorbi cu ea, cu calm, sa o intrebi ca s-a intamplat, si cel mai important, din ce cauza s-a ajuns aici ? Poate va spune ca ii din cauza bauturii ca a fost beata(desi uneori ii adevarat), dar daca ea isi cere scuze, inseamna k ei ii pare rau, si ca vrea sa continue relatia cu tn.
In concluzie, toata lumea merita o a doua sansa, indiferent de cine ar fi ! :D

4 J.Walker February 16, 2009 at 5:11 am

Am intalnit undeva urmatoarea idee si mi-a placut. Un sarut este deja o relatie, sa nu ignoram cat de mult inseamna un sarut(primul sarut mai ales) pentru o femeie. De asemenea, o confesiune poate sa fie o relatie…Cand destainui ceva foarte intim unei terte persoane de sex opus, facand asta iti tradezi intr-un fel partenerul. Fireste, aici, nu e cazul sa rupi relatia daca descoperi ca ea s-a destainuit altuia, insa este un grav semnal de alarma.
Iar daca s-a sarutat cu altul, e o relatie v-am spus:)Deja te-a inselat…cred ca e cazul sa cauti altceva.

5 Un om normal August 12, 2009 at 3:14 am

Chestia e in felul urmator:femeile se bazeaza pe sentimente,iar barbati pe logica….majoritatea.Acum orice femeie ar insela daca e intr-o stare buna,iar seducatorul stie cum sa o faca sa sse simta extrem de bine.Pana la urma suntem animale ce drecu…ne bazam pe instincte,iar femeile credetima sunt cele mai bune la chestia asta.Eram la o discoteca undeva prin spania,si am agatat o fata super misto,era romanca,si din acelasi oras cu mine.Avea 31 de ani iar eu pe atunci 19,ce nam inteles pana acum e de ce am ajuns acas cu o femeie superba in pat…cea facuto sa vrea sa-si insele barbatul care din pacate il cunosteam,era printre cei mai smecheri din orasul meu?Nu era bauta,nici drogata,nici cine stiu eu ce…SA LASAT CONDUSA DE SENTIMENTE!!!Nimeni nu intelege femeile pentru ca ele isi schimba emotiile de la o secunda la alta.

6 Un om normal August 12, 2009 at 3:25 am

Pot sa spun ca am fost si eu inselat,in stil mare.Cel mai bun prieten cu femeia mea in patu meu.E ok.De cea facut asta mam intrebat.Pe atunci nu stiam sa ma respect pe mine!Au intervenit niste emoti si Baang.Chestia ce ma mira e ca chiar cand eram la un pas so omor(omu la nervi ce nu face) a zis ceva de genu:”dai drumu omoara-ma,oricum nu mai am nici un rost in viata daca nu sunt cu tine”.Am rams socat!!!Am lasato in pace si in seara aceea primesc un telefon,era maicasa plangea:”Ce iai facut nemernicule,din cauza ta fata mea e la spital sia taiat venele si sa aruncat de la etaju 2(nu e mare da na)”…Cateoda oameni gresesc,eu unu nu pot sa iert asa!!!Sper ca ati invatat ceva de aici si ca va va fi de folos…bafta si fiti fideli…

7 Stifler December 8, 2009 at 7:58 am

Hmmm, ok esti inselat si vrei sa termini relatia… dar parca lipseste ceva. Cel putin pentru mine. De ce s-o termini asa repede? De ce sa nu te razbuni mai intai …. hmmm ? Sunt de parere ca daca o femeie inseala un barbat , e tradare, in schimb daca un barbat inseala o femeie, e de inteles, face parte din ADN-ul nostru sa vrem mai multe femei. Chestia e ca nu ar trebui trecut asa usor peste asta, iar daca esti inselat sa te razbuni mai intai, apoi sa inchei relatia, pentru a te tine minte respectiva femeie ca esti barbat si nu accepti asa ceva, si nu un atarnache pentru care nu conteaza cine il inseala si in ce fel.

8 ION June 24, 2010 at 2:18 pm

Salut …sunt ION :) )
Nu-st dece va plangeti ca va inseala femeile …
bine a spus Alex… Ceai facut fa mai inselat… Pa
fara resentimente…
vreau si eu unu din toti care a scris aici ..care nu a inselat niciodata …:))
NU cred nimik ..k doar sunt barbat .. si toti am inselat si toti vom fi inselati .si sti ce … si nimeni nu va putea schimba nimik… tre sa traiesti cu asta daca nu …mori
sunt multe femei cum sun si multi barbati ..dar multi sunt molai si multe sunt proaste.. voi alegeti ce vreti sa fiti …ai o singura viatza duo pana la cap ..fa ce va .. numai dormi in ghete …
scz poate ma luat prea tare valul …dar de curand si pe mine ma inselat femeia :) ) si ce crezi ..PA si am alta nu mai iubiti ..doar simtitiva bine ..

9 Alex July 20, 2010 at 3:41 pm

hmmm, sunt in deriva, chiar sunt in deriva. Am fost inselat, si nu usor, destul de dur. Am discutat si n-am vazut nici un iarta-ma, solutia a fost sa plece la el, cel cu care a inselat. Relatia mergea bine, chiar nu ne certam niciodata in privinta relatiei, dar nici nu erau flori zilnic din partea mea. Cand am fost inselat, la intrebarea de a intelege de ce , am primit raspunsurile, nu m-ai iubit destul, cel nou poate mai mult desi nu se ridica la nivelul tau, dar ma simt mai bine. Acum ar fi vorba de o intoarcere, tot la cererea mea, ea nu si-a cerut iertare si nu si-a dorit relatia inapoi niciodata. Relatia noastra a fost de aproape 5 ani, in toti cei 4 ani niciodata nu a dat dovada de a calca stramb, chiar era prea iubitoare si prea corecta, plus ca eu am fost cel cucerit de ea mai cu greu.
Intrebarea este, caci mi-e frica, eu nici in timpul despartirii de aproape 2 luni de cand sta cu celalalt, nu am inselat-o si ni in timpul relatiei, deci va intreb merita sa iert, sa refac relatia, daca simt ca-mi este greu fara ea? Nu mi-e teama ca n-as putea ierta, mi-e teama sa nu devina o obisnuinta petnru ea, si mai ales pentru faptul ca mi-a prins slabiciunea pentru ea. Credeti ca se poate intoarce fidela intr-o relatie de lunga durata, finalizata prin casatorie? Se poate schimba omul atat de mult? Uneori am impresia ca si-a impus prea mult ca sa nu mai fie in relatie si de aceea a gresit, petnru ca eu eram rece, stiind-o oricand a mea, eram de prea mult timp impreuna si nu am gresit niciunul fata de celalalt.
Se poate ierta asa ceva? De ce a facut-o fara sa discute problemele care o suparau? Sunt foarte intelegator si nu vad de ce a putut face ceva ce eu nici in ruptul capului nu as fi facut?
Multumesc pentru sfaturi,

10 Alex David July 23, 2010 at 10:54 am

@ Alex: sunt cateva lucruri extrem de simple pe care trebuie sa le intelegi.

1. Daca te-a inselat ar trebui sa nu mai existe pentru tine. Pur si simplu sa nu mai existe. Fara certuri, fara reprosuri, fara nimic de genul asta. Comporta-te ca si cum nu ar mai exista. Ai alte treburi de facut in viata, nu sa pierzi timpul cu o femeie care nu te-a respectat si care nu mai merita nici macar increderea unei discutii.

2. Nu astepta vreodata scuze pentru astfel de situatii. Gandeste logic, te ajuta cu ceva ca-ti spune ea ca-i pare rau pentru ca s-a culcat cu altul? Fii serios, oricat de rau i-ar parea ei (sunt situatii in care poate sa-i para rau cu adevarat), nu mai e problema ta. E treaba ei.

3. Nu te-a inselat pentru ca nu i-ai dat flori zilnic sau pentru ca n-ai fost atent cu ea zilnic. Oricat de ciudat ar suna, uneori exista situatii in care barbatii sunt inselati tocmai din aceste motive.

4. Vezi-ti de viata, nu mai pierde energie si ganduri cu ea. Ea sta cu altul si tu o faci pe virtuosul care nu se culca cu alte femei?

5. Inca o data, vezi-ti de viata. Daca te-a inselat o data, exista sanse extrem de mari sa o faca din nou. Si nu doar o data. Daca tii un pic la tine, nu o mai baga vreodata in seama.

11 maryrq77 July 26, 2010 at 7:47 pm

@Alex David: Alex am si eu o problema asemanatoare cu prietena mea..tot asa am patit , stau cu o fata iar aceasta..inainte sa ma insele mia spus urmatorul lucru…exact asa a spus …”sa stii ca eu sunt asa mai prostuta daca vine unu mai frumos laanga mine si se da la mine sa ma ia in brate sa incerce sa ma pupe sau ceva de genu eu nu ma pot stapanii si ma las “pacalita”. deci exact asa mia spus…iar dupa cateva saptamani 2-3 saptamani era afara pe strada o sun …si o intreb ce face zicea ca este afara cu o prietena …( nu am crezut-o si am vrut sa ma conving singur) ia da-mi si mie sa vorbesc cu ea si ma lua cu dalea ca e langa gagicasu nush ce..dupaia ii zic pe bune zi esti cu prietena ta sau nu…si face nu bebe sunt singura ma duc pana undeva ca am niste treaba ….fac eu si dc trebuia sa ma minti…?…..si face pai dupaia imi puneai ogramada de intrebari si nush ce…in fine dupaia mia zis ca se duce la un baiat sa ia niste iarba ca o auzeam de mult ca vrea sa traga ma rog…sa nu intru prea mult in amanunte…dupaia seara….mia zis ea bebe trebuie sa-ti spun ceva mie mi sa intamplat ceva zilele astea….m-am intalnit 2-3 zile cu altul…..mai departe nu prea mai conteaza am intrebate eu dc a facut asta nush..ce….~ As vrea si eu sa-mi spui cam ce a fost in mintea ei si cam ce ar trebui sa fac in cazul acesta.

12 anotherdoh July 27, 2010 at 2:27 pm

Am si eu o mica poveste aici, chiar sunt curioasa sa vad parerea unui barbat: Am avut o relatzie de 3 ani de zile, care a sfarsit aseara..de ce? pentru ca am aflat ca scumpul meu prieten acum doua luni, si facea de cap acasa la o tipa. A inceput cu un film…si apoi a continuat! Eu a aflat intrand pe id prietenului si dandu-ma drept el…da..pretty devil dar simteam ca ceva nu este in regula! Momentan sunt placata in alta tara,dar acum doua luni eram acasa. Parea ca relatia noastra era perfecta in acel moment..si acum puf! Pot sa mentionez ca a doua sansa deja i-a fost acordata…de fapt a 4a sansa..pe diferite motive: ma inselat de 2 ori,apoi o palma..si inca nu mai stiu ce. Simt ca am procedat corect sa rup relatia,dar totusi nu inteleg de ce a facut asta. Nu vad rostul…nu putea mai bine sa imi zica sa rupem relata?

13 maryrq77 July 27, 2010 at 2:41 pm

Asa sunt baietii….barbatii…vor tot mai mult…asa ne este noua dat…chiar daca avem o femeie frumoasa cu un corp perfect…tot nu ne ajunge si vrem mai mult…asa este “barbatul” Asta e parerea mea..acuma nu stiu daca toti gandesc la fel>

14 Alex July 27, 2010 at 3:15 pm

@anotherdoh
Nu stiu daca raspunsul meu este cel mai bun deoarece nu stiu exact ce a simtit el sa faca, nefiind eu niciodata pus in situatia de a face asa ceva. In primul rand eu cred ca e vorba de curiozitate, incercarea de a fi barbat cuceritor, de a descoperi ceva nou, multi incearca asta. Dupa ce l-ai prins si ati discutat, erau doua variante, ori regreta se intoarce si nu mai greseste, ori continua sa insele si va insela tot timpul. Din povestea ta reiasa ca a uitat ce inseamna respectul fata de tine, si are siguranta ori ca nu-l vei parasi prea usor pentru ca-l iubesti, ori ca se poate refugia la cealalta. E posibil sa aibe deja planuri cu cealalta. De cele mai multe ori persoane ca el nu spun sa rupeti relatia deoarece ii era bine cu tine, dar a gasit ceva mai bun (asta aparent) deoarece nu poti stii ca o persoana de cateva luni poate fi mai buna decat alta pe care o stii de ani de zile, pentru ca nu o cunosti mai deloc.
Deci planul lui este te a incerca o relatie serioasa cu cealalta pentru ca au deja ceva planuri, si sa te tine pe tine in stand-by pentru o eventuala intoarcere in caz de esec. Eu asa vad!

15 Andra July 29, 2010 at 11:21 pm

Titlul articolului ma face sa ma gandesc la un alt aspect de fapt: ce faci atunci cand STII ca esti inselat. Daca nu stii, nu vad cum te-ar putea afecta.
Pe de alta parte, poate parea paradoxal (sau asta pentru ca sunt eu un spirit rebel :D ), dar pentru mine nu ar fi nici problema daca s-ar stabili aspecte de genul asta de la inceput: cand te plictisesti, (pentru ca inevitabil si instinctiv vorbind asta se intampla) te duci si-ti faci de cap cu cine vrei (ea, mai degraba, decat el spunandu-i chestia asta). Preferabil, de fiecare data cu o alta, pentru ca daca e aceeasi, e problematica treaba – inseamna ca investesti ceva in relatia respectiva si atunci nu mai e ok :D Atunci nu e vorba doar de sex.
Ma intreb cum ar suna unui tip astfel de idei, din gura unei fete, inca de la inceputul unei relatii. Toate cele de mai sus fiind bazate pe ideea ca facem ce vrem, cu cine vrem, cand vrem, atata timp cat ne simtim bine, si cat celalalt e de acord cu ideile noastre…

16 Alex July 30, 2010 at 1:27 pm

Andra, ai perfecta dreptate, de multe ori m-am gandit la asta, de aceea exista swingers, ca cei doi pereche fiind sa diversifice ca relatia sa nu moara, si de fapt sentimental sa fie tot ei. Problema mare este cand inseli, si mergi repetat cu aceeasi persoana, intr-adevar se investesc sentimente si e cel mai rau posibil pentru relatia existenta. De obicei femeile fac greseala cea mai mare repetand, investind sentimente si plecand de tot, barbatii in general stiu sa aprecieze ce au acasa, si doar fac carte o incercare pentru a se simti si ei barbati. Uneori lipsa diversificarii aduce barbatii la impotenta! Mie imi place gandirea ta, e chiar super sa se discute aspectele astea de la inceput.

17 PopaGeorgian July 30, 2010 at 1:40 pm

Mai Alex cati ani ai? Nu mi-a venit sa cred cand am vazut ce ai scris, nu ai un pic de orgoliu barbatesc in tine? Te-a inselat si tu vrei sa o aduci inapoi desi ea nu vrea? Asculta sfaturile lui Alex David si o sa ai doar de castigat. Iar maryrq77 de ce mai vrei sa stii ce a fost in capul ei?! A calcat stramb, pa si pu….la revedere!

18 Alex July 31, 2010 at 11:41 am

@PopaGeorgian
Da am citit cu atentie ce a scris Alex David si ii dau mare dreptate incercand pe cat posibil sa-i urmez sfatul. Cati ani am, pe la 30, nu sunt nici prea tanar nici in varsta si am o experienta cat de cat. Dar cand iubesti mult, si sufletul nu te lasa e greu sa actionezi pe principii logice. Toti gresim, daca n-am ierta niciodata unde s-ar ajunge? Sa fim singuri toata viata. Dragostea implica de la sine iertarea, iar o relatie ca sa dureze are nevoie de cateva compromisuri din partea ambilor parteneri. Nu spun ca voi insista sa se intoarca, voi merge mai departe, dar este un moment al naibii de greu de trecut, a fost o relatie destul de lunga, nu poti sterge aproape 5 ani asa usor. Vreau sa va multumesc tuturor pentru sprijin, chiar mi-au placut mult de tot mai ales cuvintele concise si clare ale lui Alex David.
Dar stiti, mai e si partea ca in Romania sa mai gasesti o fata de treaba care e trecuta de vremea studentiei si singura, e aproape imposibil. Daca e de treaba si buna sigur e luata deja, iar sa ma bag intr-o alta relatie in seama sa iau fata altuia, nu pot face niciodata!

19 dragoS* July 31, 2010 at 2:56 pm

Daca iti mai amintesti numele acelui film imi poti trimite un mail cu numele lui, te rog ?

20 maryrq77 July 31, 2010 at 3:06 pm

Gata:D. Am pus punct relatiei…iar fata mia spus ceva gen “mai tii minte ce am ne`am promis noi ca osa ramanem mereu impreuna?” iar eu i`am raspuns ca da…dar trebuia sa se gandeasca la promisiune in acel moment in care m`a inselat…cam atat…si am observat ca nu era chiar atat de trista …la cat spunea ea ca ma iubeste era normal sa fie “distrusa” dar pentru ea nu a fost o mare pierdere doar mia spus de 2-3 ori scuze iar..eu n`am zis nimic..dupaia a incetat si ea sa mai zica ceva..si a iesit dupa mess ca era la o prietena…si nici de sunat nu m`a sunat sau sa`mi dea vreun mesaj..deci este clar ca nu prea ii pasa..Concluzia: Alta..la rand!

21 Cristin@ September 8, 2010 at 2:40 pm

Buna! Am citit si eu toate comentariile de pe acest post si oarecum simt nevoia sa ma descarc si eu…sunt cu iubitul meu de aproape 4 ani. In acesti 4 ani sa zicem ca lucrurile au mers cat de cat bine doar ca in vara aceasta au cam inceput sa scartaie unele chestii..probabil a intervenit obisnuinta, monotonia, plictisela si toate cele, pentru ca practic nu ne mai comportam la fel ca la inceput(fara pupice de noapte buna, fara mesaje frumoase, fara complimente din partea lui si etc.). Partea proasta e ca tinand cont ca lucrurile intre noi nu mergeau asa de bine, a intervenit si a 3 persoana, un prieten(amic) de-al meu pe care il cunosteam de 3 ani..ei bine..el a aflat ca relatia noastra nu mai merge si incet incet a incercat sa ma cucereasca..cu ploimbari noaptea pe malul marii, sucuri in oras, restaurante, plimbari cu masina, si mai multe lucruri. Dupa a 3 intalnire dintre noi a scapat un sarut, apoi altul, apoi mancaieri pe tot corpul, si in final sex(doar pt 1 sg data). Problema e ca de atunci ma tot gandesc la ceea ce am facut, dk am procedat corect, pt ca cu toate ca in relatia actuala nu mai eram asa de “indragostiti”, nu stiu daca merita sa-i fac asa ceva, pt ca eu pe L. nu l-am prins niciodata cu nimeni, nu mi-a dat niciodata de inteles ca ar avea pe alta..nu stiu daca era mai bine sa ma despart definitiv si numai dupa aceea sa fac ceea ce am facut, cu toate ca fata de reltia actuala m-am racit oarecum, nu-l mai pot lasa de fiecare data sa ma atinga, sa ma sarute; pt ca ma gandes la celalalt..sunt ff confuza, nu mai stiu ce sa fac..daca cineva mi-ar da cateva sfaturi as fii foarte bucuroasa.
PS: Tin sa mentionez ca nu cine stie ce experienta cu baietii\barbatii, avand dor 20 de ani..

22 Alex September 8, 2010 at 8:41 pm

Buna Cristin@,

in primul rand nu ti-o spun ca sa te simti mult mai vinovata, desi stiu ca ai remuscari, dar ai gresit, ai gresit ca om, ca si caracter. Ca sa vezi cel mai bine cat ai gresit, stai intr-un moment si gandeste-te si pune-te in locul lui, cum te-ai simti sa fi loiala si credincioasa, iar partenerul tau sa te insele? Un om cu caracter, cand incepe o iubire si ceva pe parcurs nu mai merge, o discuta, daca nu se poate rezolva problema, iei o decizie! O relatie de iubire, trebuie sa fie bazata pe incredere, si greutatile vietii nu se rezolva cautand imediat altceva, chiar si pe ascuns, ci se discuta si se rezolva impreuna. Eu zic ca ai gresit foarte mult ca ai incercat sa te intalnesti de mai mult de o data cu acel prieten fara stirea iubitului tau. Ti-ai pierdut caracterul de om!

23 sunt patit September 9, 2010 at 12:35 pm

Ce soarta,scriu dupa un post al unei persoane care are acelasi nume ca si sotia mea si in mare parte a inceput la fel sa ma insele, tot cu plimabari,dar pe malul dunarii si cu masina.
Nu stiu cum sa incep,in primul rand cine nu traieste asa ceva, sa fie inselat, nu are cum sa spuna sau sa dea sfaturi, apoi si eu inainte candeam ca daca ma inseala ii fac ,ii dreg ,ii rup capul, iata ca nu sa intamplat asa ceva.Banuiam ceva de acum vreo 6, 7 luni.Am gasit un mesaj pe telefon, apoi pe calculator aparea la istoric anumite cautari…eh mai multe semne,asta pana am pus un program pe calculator si am prins o discutie.De aici a inceput totul, pana la urma ma convinsese ca a fost o discutie si atat.Am crezut doar 20 la suta, dar am incercat sa ma inpac cu ideea, nu prea am reusit, continuand sa tot caut dovezi.Dupa 2 luni am gasit, mi a recunoscut, am cerut detalii cat mai multe ca sa nu imi imaginez eu nu stiu ce chestii care ar putea sa imi faca si mai rau,rau oricum imi este. Si a cerut iertare, nu pot sa o iert, si nu cred ca o sa o iert, suntem inca impreuna, incerc sa merg mai departe, explicatia a fost ca din curiozitate a facut o.Am fost singurul barbat din viata ei timp de aprope 8 ani si a vrut sa vada cum e cu altul, sau vazut de vreo 5 ori intr un an.Nu stiu, mie greu, foarte greu, incerc sa uit, dar e greu.Nu pot sa imi dau seama ce ma facut sa reactionez asa calm cand am aflat ca a fost pe bune.Prima data cand am gasit acea discutie am facut un tambalau de ma stiut toata lumea, apoi am stat linisitit si am ascultat.
Gluma e ca respectivul, este un director de al ei, a scornit o intreaga poveste, cica am vrut sa il santajam, ce cruda e soarta asta,nu?
Incerc sa depasesc aceasta criza, dar nu prea ma ajuta nici ea, cand imi da atentie, cand se comporata de parca eu sunt de vina ca ea ma inselat si eu ma gandesc la acest lucru.

24 taisa September 13, 2010 at 1:01 am

am 40 de ani,20 de casatorie,iar acum doua saptamani imi spune simplu ca sta cu alta femeie*el lucreaza i alta tara,eu am fost cu el insa n mai a trebuit sa fiu acasa,iar in perioada asta de trei luni a reusit sa se si mute cu aceasta,pe care a cunoscuto pe internet,afisata cu nr de telefon in cautare de sex,nu l recunosc,am venit inapoi,insa de o saptamana spune ca vrea sa indrepte greseala dar sta tot la ea,,de durere ,tradare,rusine si tot ce simt nu pat scrie,doar cine are o asemenea trauma intelege,insa sunt sincera si va spun ca l iubesc si/l vreau inapoi,dar amanarea lui ma face sa inteleg ca respectul si omenia nu si au locul aici,maine seara,daca mai vine sa vorbim ,bineinteles,am de gand sa ma dezbrac de camasa omeniei si sa clarific cu riscul de a face scandal,sa aleaga familie sau ratacire asa cum spune el
poate ca va alege ratacirea,iar dupa trecerea timpului sa vad cat am fost de proasta si cat sufar,cel mai tare ma doare atitudinea fata de baiatul nostru care e mare si care sufera si el ca mine

25 Marcel October 7, 2010 at 9:12 pm

SMART POST and SITE. THANKS BUDDY
Am dat liber la o femeie buna instantaneu – numai pt ca a intrebat pe strada pe altul cit e ceasul (eu nu port). simplu- ii zi du-te fa in pi–a matii, te intorci si pleci. Ignori plinsetele si trasul de tine, don’t look back. Romanasii sunt papagali imblinziti de educatia deficitara/proasta din familie, tatzii nu ii initiaza bine pe pusti in discutie, au devenit moi. Ameno la frairi.

26 Marcel pr Alex October 7, 2010 at 9:21 pm

Alex, cum au zis si altii -da-i liber din mintea ta, ea arunca vina pe tine, dar s-a folosit de tine sa invete despre sex si apoi vrea sa experimenteze, iubire…vrajeala, femeile au o problema sa justifice orice comportament irational prin “iubire”. As traduce “lipsa de caracter in a lasa prea usor tendintele speciei sa domine – lipsa de discernamint” Ameno
Ps Sunt pline terasele, liceele, univertitatile de fete, sper sa gasesti una mai sincera – nu te acuza, invata si mergi mai departe frate

27 candyman October 13, 2010 at 6:04 pm

Salutare am citit si eu comenturile , trec pintr-o faza destul de ciudata cred ca ma insela iubita, suntem impreuna de 6 ani. am ceva dovezi care imi dau dau de banuit dar nu o pot confrunta deoarece ea nu este in tara , cel mai greu imi este sa ma abtin sa ii zic pt ca vb aproape in fiecare zii iar ea va veni in tara peste 3 saptamani, sincer nu stiu cam voi reactiona cand o voi vedea. Mai sus au scris unii ca trebuie sa nu te gandesti la ea si sa ii dai papuci, faza asta este imposibil de realizat pe bune acum cand iti petreci atat timp impreuna cu o persoana , trebuie sa fii robot sa poti uita o persoana atat de importanta.

28 Inna October 21, 2010 at 5:13 pm

Nu stiu cum sa incep dar am si eu o mare problema in familie , am 31 ani sunt casatorita de 10 ani , am doi copii o fata de 8 ani si un baiat de 3 ani, sotul meu cand ne-am cunoscut era muncitor simplu ( mecanic) si ne-am inteles bine mai erau cateva certuri, crize de gelozie dar am spus ca vor trece ma mai batea ca i se parea lui ca mint, iar parintii lui sunt pe primul loc ca si din partea lor mai proveneau certuri….. dar toate veneau din partea lui. De cand si-a schimbat locul de munca …sofer…si pleaca in deplasari a devenit si mai suspicios imi vorbeste urat la telefon cand vine acasa scandal in fiecare weekend motive ca nu-i curat , imi ascundea telefonul lui sa nu vad cu cine vorbeste la telefon(pt ca am gasit pe telefon mesaje trimise catre o fata) ..i-am explicat de ce vine crizele de gelozie si amenitarile ca ma lasa … din cauza persoanei …ca daca el nu sar duce n-ar mai fi gelos …. si de mintit la fel …. daca el n-ar minti mar crede… si nu ar mai exista certuri… iar el spune ca eu am pe cineva ..dar chiar nu la-m inselat niciodata…
In martie anul acesta m-am inscris la o scoala de soferi … unde am intalnit un instructor tanar si spre sfarsitul scolii inainte cu doua saptamani am inceput sa ne cunoastem mai bine, am discutat despre probleme in general … unde ne-am apropiat… ma invitat la el bineinteles ca mi-a spus ca mai vine o familie … si ca nu-o sa fim singuri ca mai este si familia lui acasa… bineinteles ca am acceptat invitatia … crezand ca mai ies din stresul care eram(ca in oras nu puteam sa ies cu el sa ma vada lumea)… si ca sa nu mai simt tradarea din partea sotului….ne-am intalnit de 3 ori la el acasa cu familia aceea.. iar in ultima zi(joi) ne-am intalnit pe la 17.30 din discutii in discutii am observat ca ceasul este 12.30… familia a plecat acasa… iar eu am ramas la el… pt ca fiind tarziu ma-m gandit sa nu fie cineva afara la bloc sa ma vada, venind tz acasa….bineinteles ca a incercat sa ma sarute si ia-m spus ca nu …pt ca imi iubesc sotul si nu pot sa fac acelasi lucru care la facut el….el a inceput sa rada ca ..”daca spune la cineva ca a dormit cu o fata in pat fara sa faca nimic nu o sa- l creada”…. ei nu-a fost asa…. pt ca sotul inainte cu o saptamana mi-a pus telefonul sub urmarire … iar eu cand a venit bineinteles …cum nu mint pt ca nu pot sa mint ia-m spus adevarul dar fara sa includ familia ia-m spus ca am fost singura pentru ca nu vreau sa includ pe cineva la mijloc….ma pus sa sun la telefon sa se intalneasca cu el … sau intalnit si chiar nu stiu ce au discutat…. ca el imi reproseaza ca am facut sex cu el… dar eu chiar nu am facut …. si are tot felu de imaginatii care mi-le spune… in orice caz de vorbit urat tot imi vb ..tarfa cel mai utilizat cuvant.. dar chiar nu am fost cu nimeni.. iar cu instructorul am terminat-o din seara aceea… chiar nici nu mai vb la telefon… pt ca mi-sa parut un gest urat din partea lui sa profite….de situatie…. eu vreau sa ma impac cu sotul meu si nustiu ce sa mai fac…..pt ca sotul meu are pe o fata de vreo 21 de ani care il preseaza …. spune ca in ea are incredere si in mine nu….ce sa fac?

29 Antonio October 22, 2010 at 11:43 am

Pentru Candyman,

cine n-a trecut deloc prin ce treci tu nu te va intelege, iar sfatul uita si lasa, e o persoana fara caracter nu merge tot timpul. E bine daca te mai poti abtine sa nu te exprimi fata de ea ceea ce simti, stii si te doare, ca sa afli mai multe. Intre timp la intoarcerea ei eu iti sugerez, daca tot iti pare rau si tii la ea si o iubesti, in prima faza trebuie sa incerci sa recuperezi ce ai construit pana acum, sunt ani in spate, fetele nu realizeaza ce inseamna ani! Deci fi sigur ca ii lipseste ceva de aceea a cautat altceva, incearca sa te schimbi, natural in bine, fi mai atent cu ea, oferai siguranta si iubire, dar nu uita sa urmaresti sa vezi daca mai continua cu persoana cealalta. Daca si in urma atentiei si schimbarilor tale continua, faza doi ar fi sa-i spui sa vezi de ce face si de ce continua, si daca in urma discutiei inca nu e cap, nu e persoana potrivita, cu durere cu tot trebuie sa o rupi pana nu-i prea tarziu.
Succes!

30 Antonio October 22, 2010 at 11:59 am

Pentru Inna,
ciudata poveste, de fapt se intampla multe in lumea asta. In primul rand vreau sa-ti spun ca instructorul acela, este un om fara caracter, stiind clar ca tu esti casatorita, nu trebuia sa existe invitatia la el acasa, iar tu la fel fiind casatorita inafara de discutii simple nu trebuia sa fie nimic mai mult. Adevarul este ca ai o casnicie, relatie destul de grea, trebuie sa fi si tu fericita candva, nu faci decat sa-ti prelungesti suferinta ca ai intrat in ceva cand erai mai tinerica. Sotul tau, te face cum te face, pentru ca e pervers si ii place gandul, doar candul ca tu cea cuminte, poti mai mult, crede-ma ca-si imagineaza chiar perversiuni ale tale cu altul, si asta il incita, de aceea insista cu cuvintele acelea spre tine. N-as crede ca nu te iubeste, doar te are in control, daca te simte ca ti-a pierdut controlul si ca ar fi posibil sa te piarda, se va intoarce roata, dar nu-ti sugerez asta stiind ca el este un om violent.
Cred ca trebuie sa alegi un loc special unde nu ati mai fost, ceva romantic poate, si sa discutati problema, chiar sa-i spui ca tu nu mai poti merge asa, si ca vrei si tu sa fi fericita, doresti asta de la el in primul rand. Inca ceva, sugereaza-i si incearca sa-l ajuti sa obtina un post stabil, si sa fie permanent, zilnic acasa. Te inteleg bine prin ce treci, si trebuie sa schimbi situatia, dar inainte de a schimba cu altul iti sugerez sa discuti deschis spunandu-i care pot fi consecintele.
Ai grija de tine si succes!

31 dancer November 12, 2010 at 9:05 pm

mai fratilor, ce am citit aici nu este nimic fata de ceea ce mi se intampla mie personal:
Am 43 de ani , sunt casatorit de 21 ani , am 2 fete de 19 si 14 ani, tota perioada asta de 21 ani am fost un familist inrait, nu am calcat stramb niciodata cu toate ca am avut ocazii cu sutele , ne-am casatorit din dragoste la o varsta timpurie , nu am avut probleme de genul celor povestite de voi pina acum 4 ani, asa am crezut eu , si am vrut sa cred ca eram singurul barbat din viata ei. Acum 3 ani am aflat ca singura femeie si unica din viata mea a inceput sa duca o viata dubla , atunci a inceput sa-mi incolteasca pentru prima data sentimentul gelozie in suflet, au urmat certuri , discutii aprinse , chiar si palme date si de-o parte si de alta.
Au urmat reprosuri si acuze spuse la manie , cand i-am impus anumite reguli a cedat si a promis ca vom reveni din nou o familie daca am incredere in ea, am crezut-o si incet incet am inceput din nou sa cred ca sunt singurul barbat pe care-l iubeste. Dar m-am inselat . Acum 2 luni la o discutie despre raceala ce se naste din nou intre noi , mi-a spus direct fara menajamente ca ar fi bine sa stam despartiti o vreme , sa locuim impreuna dar sa divortam . I-am spus ca este nebuna. Si uitati asa am aflat ca respectiva doamna a reinceput idila cu vechiul prieten, sau poate nu a intrerupt-o niciodata. Au urmat din nou discutii si certuri si amenintari si reprosuri si batai si etc
Stau si ma intreb acum pentru ce a meritat acesti 21 ani sa fii familist inrait sa crezi si sa fii loial unei singure fiinte.
Nu cer sfatul nimaniu eu unul sunt hotarat sa-mi cresc copii si cu mama si cu tata chiar daca unii vor spune ca ” dragoste cu sila nu poti face”
Sunt totusi curios sa aflu si parerile altora

32 Mihai November 21, 2010 at 5:36 pm

“Regula mea este simpla: esti inselat, termini relatia. Dar nu la modul in care obisnuiesc unii sau altii sa procedeze. Cu plansete, acuze, discutii interminabile… Nu, o termini cu viteza desprinderii benzilor de ceara de pe picioarele femeilor care merg la epilat. Scurt si rapid. ”
“De ce s-o termini asa repede? De ce sa nu te razbuni mai intai …. hmmm ?”
Yep, fii sadic.Am plecat anul trecut la ski in Austria si prietena mea de atunci a cedat atentiilor unui coleg de servici la modul ca a inceput sa se intalneasca cu el. Mi-e mi-a servit-o pe aia cu pauza, ceea ce-am si facut. Apoi am perpelit-o asa tare incat ea se tot gandea la mine, iar cand i-am spus la telefon sa nu ma mai caute ca nu vreau s-o mai vad in viata mea, a zis ca vrea sa ma vada intre 4 pereti. Momentul in care fosta mea femeie, acum a altuia, imi facea mie o felatie m-a facut sa simt atata satisfactie, incat s-o iert, si sa sterg tot. (numarul etc.) Moved on.

33 taisa November 27, 2010 at 1:13 am

pentru dancer

inteleg perfect ce spui,am scris si eu necazul meu,parerile indiferent cat de multe vei primi vor fi impartite,insa ce se petrece cu adevarat cu cel care e inselat numai el poate sti.
Doare mult,iar cei care au ranit din inconstienta sau egoism nu realizeaza cat rau produc in jurul lor,ei o tin una si buna :sunt indragostiti,iubesc,au dreptul la viata.
Eu am luptat pentru familia mea si la fel mi se pare o prostie sa renunt asa usor la anii petrecuti impreuna ,acum incercam cu pasii mici sa depasim nebunia,important ca el sa faca pasii care trebuie…..
Bafta!
Poate,totusi i-am iertat prea usor se stiu iubiti si cred ca pot decide si pentru noi……

34 Sorin December 7, 2010 at 3:54 pm

Fratilor am si eu o situatie destul de complicata.
Dupa o relatie de 5 ani, saptamana trecuta iubita mea mi-a spus ca ar vrea sa incerce sa vada cum e sa o faca si cu alti barbati, sa incerce si alte experiente. Am intrebat-o de ce si mi-a raspuns ca e doar curioasa si ca nu ar pune sentimente in treaba asta.
Intamplarea a facut sa plec weekendul trecut din Buc. pana la tzara la o prietena, nefiind vorba de nimic intre noi (i-am explicat de nenumarate ori iubitei mele asta, am vrut sa vina si ea dar a refuzat), insa iubita mea o tine intruna ca eu o voi insela cu tipa asta daca nu acum, sigur intrun viitor apropiat.
La intoarcere de la tzara unde bineteles nu s-a intamplat nimic intre mine si tipa asta, iubita mea mi se confeseaza ca s-a culcat cu fratele meu cat am fost plecat, din curiozitate, nimic altceva si ca a facut-o si pentru ca era ferm convinsa ca si eu o voi face cu tipa aia la tzara.
O iubesc foarte mult si ea pe mine dar a gresit enorm atat ea cat si fratele meu si nu stiu cum ar trebui sa reactionez dupa toate lucrurile astea, daca ar tb sa vorbesc cu fratele meu sau sa-i iert “curiozitatea”.

35 Alex December 8, 2010 at 11:46 am

@Sorin
In primul rand intrebarea este de ce nu ai luat-o cu tine la tara? Daca ea a simtit ceva ca a s-a intamplat cu tine la tara, sa stii ca n-a simtit degeaba, bine asta in cazul in care nu a simtit nimic si de fapt a gasit o scuza.
Intrebarea este ai cunoscut-o virgina, adica nu a ma fost cu altul inaintea ta de ti-a marturisit curiozitatea? Cand ti-a spus ca e curioasa de ceva nou, ar fi trebuit sa apreciezi ca e sincera, altele nu spun si doar o fac, dar s-ar putea ca ea deja sa fi cochetat cu fratele tau de mai demult, adica dinainte de a-ti spune de curiozitatea ei. Oricum eu cred ca trebuia sa-i satisfaci cumva curiozitatea, poate diversificand felul vostru de a face dragoste, sau de ce nu un spectacol Flamingo Boys.
Ideea este ca daca a facut asa ceva cu fratele tau, ea este femeie si stim ca nu trebuie lasate singure ca fac tot felul de prostii, dar fratele tau, nu stiu cum de a putut face asa ceva. Nu vreau sa te invat sa urasti dar trebuie tinuta o vreme distanta fata de fratele tau, si ca sa iti poti reveni vreodata, schimba prietena, desigur daca sentimental te simti in putere, nu stiu daca poti ierta si trece cu vederea.

36 taisa December 8, 2010 at 3:26 pm

pentru sorin…

Fratele nu ai cum sa l shimbi,rudele ni le -a dat Domnul,iar prietenii ni-i alegem singuri….laso,nu-i mai spune iubita.
Iti e greu acum,peste ceva timp se mai stinge din suferinta,dar e calea cea mai corecta,parerea mea….

37 Alex December 8, 2010 at 10:52 pm

Pentru Sorin
am mai spus intr-un mesaj dar nu a fost afisat, nu stiu de ce. Femeia nu gandeste mult, e furata de alte minuni, asa cum e si povestea in biblie cand sarpele i-a luat mintile. Dar fratele tau e barbat si e sange din sangele tau, el a gresit cel mai mult ,trebuia sa se stapaneasca. Tu las-o pe ea categoric si fara vre-o parere de rau, dar cu fratele tau pastreaza distanta si tacerea o vreme, poate va avea timp sa gandesca si el mai mult cat a gresit.
Taisa, cand e vorba de o greseala dintre o femeie si un barbat de genul asta, barbatul e mai raspunzator decat femeia, asa cred eu!

38 taisa December 11, 2010 at 8:00 pm

pentru Alex,

De acord cu tine ca barbatul e mai raspunzator decat femeia,totusi sunt la fel de raspunzatori si barbatul si femeia,depinde de imprejurari.
In cazul lui ceea ce a facut fratele nu mai e de discutat,lasa mult de dorit,iar la ea a fost vointa ,nu cred in curiozitate,atunci cand iubesti ,iubesti cu toata fiinta ta ,nu mai e loc de curiozitati.
Eu fac parte din grupacelor inselate,celor care au iertat pentru ca iubesc………..

39 taisa December 11, 2010 at 8:08 pm

pentru Alex,

Am citit acum si primul tau mesaj,nu m-am abtinut sa nu zambesc,aceeasi parere am si eu ca femeie de barbati,ca nu trebuiesc lasati singuri…….
Consider ca nu trebuie sa ne impartim in barbati si femei ,mentalitatea e mentaliate si variaza de la om la om,important dar se pare ca e greu pentru unii sa ramana……………….OAMENI!!!

40 Alex December 14, 2010 at 2:27 am

pentru Taisa,

vezi lucrurile cum vrei tu, din punctul meu de vedere barbatii si femeile sunt diferiti in comportament ca indivizi, mai ca n-ai zice ca sunt specii diferite daca nu i-ai vedea ca seamana. La modul general vorbesc, nu copari gandirea femei cu gandirea barbatului, barbatul se gandeste totdeauna la viitor si are nevoie de ceva timp pana ia decizia casatoriei, femeia gandeste pe moment, si se duce imediat ce e ceruta, uneori nici nu se mai gandeste. De aceea femeia este furata de vorbe dulci, si te lasa cu primul care “o abureste” ca deh ea viseaza ca va fi ce n-a mai intalnit, barbatul e nascut sa fie atras de fizicul femei, si da este si el slab la inselat, dar merge, o face si de cele mai multe ori se intoarce acasa. Femeia nu se mai intoarce acasa, poate doar dupa ceva luni sau ani cand se trezeste ca a fost vrajita. Sa nu mai faci niciodata egalitate intre femei si barbati, nimeni din cei doi nu e mai presus, dar nici nu sunt la fel in comportament. Barbatii sunt prieteni buni, femeile chiar si prietene se duscmanesc. Barbatii sunt gentlemani cu femeile si le ajuta de cele mai multe ori, femeile nu baga in seama orice intentie a barbatului de a o cunoaste macar.
Taisa imi pare rau ca si tu esti patita, stiu ca nu exista padure fara uscaturi, dar sa fim seriosi, barbatul uneori mai inseala dar se intoarce acasa, femeia uita sa se mai intoarca acasa, asta e adevarul.

41 AlexFox December 17, 2010 at 4:05 am

Nu am sfaturi de dat, pentru ca nu sunt in postura sa o fac (varsta si nici experienta indeajunsa). Dar nu cred in asa zisa separare a responsabilitatii, mai ales cand vine vorba de inselat. Mi se par pretexte pentru a masca, oarecum, acest fapt.

42 taisa December 18, 2010 at 1:12 am

pentru Alex,

Sufar mult ….si totusi tu ma faci sa zambesc din nou,chiar sa ma intreb(glumesc),daca sunt barbat sau femeie.?
Eu femeia,nu am acceptat usor casatoria,eu ma gandesc tot timpul la viitor,eu femeia nu am acceptat vorbele dulci ale nimanui,doar ptr el am avut ochi 21 de ani si ceva,tot eu l-am mai iertat odata dupa ce si a dat seama ca a fost vrajit,asta la 5 ani dupa casatorie,tot eu femeia l-am iertat si acum si nu mi a trecut prin minte nici un minut sa ma razbun, prin aceeasi metoda ,tot eu ……femeia i-am fost alaturi cand i a fost greu,sunt multe de scris…..deci concluzia mea nu conteaza ca esti barbat sau femeie atat timp cat esti infidel ………….

43 taisa December 18, 2010 at 12:19 pm

Si se pare ca suntem totusi diferiti…..ca femeie as fi scris exact invers de cum ai scris tu,in ultimele randuri.
Barbatii inseala tot timpul insa uneori isi mai aduc aminte sa se intoarca acasa!De ce?Ma abtin ,la fel ma abtin si la afirmatia ca femeia nu se mai intoarce deloc,ai dreptate……daca as scrie cum vad eu lucrurile ar insemna sa ajungem la mari contraziceri,asa ca bat in retragere,tu ai felul tau de a gandi,pentru ca asa esti tu,eu la fel,asta inseamna ca avem valori si limite ceea ce e foarte important intr-o relatie-ca iubim persoane care ne-au ranit este ca in fizica cu ionii

44 Alex December 18, 2010 at 5:42 pm

Taisa, daca tu esti o exceptie, nu inseamna ca femeile in mod general sunt precum esti tu. Crede-ma in atitudine si comportament la modul general este o mare diferenta intre barbati si femei! Si asta s-a dovedit si stiintific, nu doar experienta mea o spune! Bravo tie ca esti exceptia buna!

45 taisa December 18, 2010 at 7:08 pm

pentru Alex,
Nu,nu sunt o exceptie,sunt convinsa ca sunt multe la numar cum sunt eu.
Dar ce mai conteaza….

46 AlexFox December 18, 2010 at 10:43 pm

Pentru cine stie ce cauta, conteaza mult. Acum doar trebuie sa gasesti (sau sa fii gasita) de cel potrivit. Bafta!

47 Real February 17, 2011 at 5:42 pm

offf, vreau si eu parerea celor care viziteaza acest site, cu prietenii nu vreau sa discut….Sint casatorit de citiva ani si o iubesc pe sotia mea foarte mult, dar ea comunica cu foarte multi barbati pe net care se afla la distante foarte mari. Cu unii chiar imi face cunostinta cind discuta pe net. Intimplator am gasit posta ei electronica deschisa si am tras cu priivirea ce scrisori mai are…mecanic sau poate din curiozitate. Acolo am vazut un sir de scrisori cu titluri gen… Salut ingerash, imi este dor…, am deschis si am citit toate scrisorile si ce sa vezi inceputuri de scrisori ”salut sufletul meu” si incheieri ”imi este dor si cu toate ca nu este posibil sa ne vedem niciodata in real astept cu nerabdare sa discutam pe net”. Chiar unele scrisori erau expediate in timp ce eu spalam vesela ca ea sa se relaxeze putin dupa munca. Nu a scris nimic rau de mine, dar spunea ca o atrage spre el si ar fi gata sa-l astepte toata viata pina o sa-i scrie. Mi-am schimbat comportamentul si-am devenit rece, ce sa fac o iubesc nu prea am timp de schimbari, am afacerea de dezvoltat. Am fost intotdeauna foarte tandru si sincer nu am inselat-o niciodata, cumparam flori cum unii cumpara piine in fiecare zi. Apropo, a mai fost un caz cind scria cu cineva la fel cuvinte dulci, am aflat i-am spus si a iesit cu scandal, a spus ca eu sint vinovat ca am spionat-o si ce treaba aveam eu sa intru in posta ei, care este ceva foarte personal.apoi a zis ca e felul ei de a se distra pe net si eu stiu prea bine ca ma iubeste si niciodata nu s-a intilnic nu nimeni din acestia. Atunci tocmai n-e cumparam casa si, ca si acum nu-mi ardea de schimbari. Oficial tine la mine, dar foarte mult ma deranjeaza ca ar fi vina mea, cred ca trebuie s-o pun in situatia cind ea sa lupte pentru mine si doar eu. La sigur nu putea sa se vada cu tipii acestia, ii cunosc agenda pina in detaliu, dar ma deranjeaza ca cineva, undeva ma considera un ratat(acesta din corespondenta stie ca sintem impreuna, dupa versiunea ei comcubini, dar noi soti de 3 ani). Am fost alt fel, sincer am rupt relatia cu fete pe care multi le pot visa din cuza unui gest sau unui cuvint si nu am cedat la lacrimi si santaje emotionale, dar acum….
Cum credeti de ce procedeaza asa? Ce pot face? Ea considera ca e amuzant, dar pentru mine este o ofensa, eu tin foarte mult la imaginea mea.
Din ecuatia problemei: eu o iubesc, ea aparent este fericita cu mine, nu s-a vazut cu ei, arunca cuvinte de dragoste la stinga si la dreapta- pe care le considera glume, nu vreau sa cedez la ea, dar vreau sa vad schimbari de caracter.

48 AlexFox February 17, 2011 at 8:51 pm

Real nu exista ca e vina ta, ca o spionezi si etc. Poti afla treburile astea si intamplator, nu-i problema, ca doar minciuna are picioare scurte.

Explica-i frumusel ca te deranjeaza si sa-si gaseasca alte metode de distractie. Majoritatea femeilor mai joaca cate un solitaire, spre exemplu, nu flitreaza cu diversi pe net. Daca incepe cu diverse ca e libera si face ce vrea… e cam aiurea. Ea trebuie sa inteleaga ca te deranjeaza foarte mult treaba asta. Eventual arunca-i matza si intreab-o daca ai face la fel ce ar zice?

49 Real February 18, 2011 at 9:16 am

Multumesc pentru sfat, Alex!
Ieri i-am zis ca vreau de la ea ceva trasnit, ceva iesit din comun, ceva nesemnificativ, doar pentru mine. Si ce crezi cind a venit de la munca mi-a dat un Joker si o broscuta de hirtie confectionate chiar de ea. Am ramas placut surprins si sincer aveam impresia ca este cel mai perfect cadou….. deci a cere e o solutie!

Celor care au fost inselati vreau sa le spun sa nu renuntati chiar de-o data, incercati sa fiti mai buni, sa fiti doriti, sa va iubeasca la nebunie si atunci o sa vedeti cit de usor este sa renunti la el/ea?(e valabil atit pentru barbati cit si pentru femei). Atunci cind sintem inselati, credeti-ma e si vina noastra, problema este ca fie nu sintem atenti, fie nu sintem destul de atractivi, nu sintem capabili sa alimentam fantezia persoanei de linga noi. Schimbati-va, deveniti asa cum ar vrea el/ea sa fiti, in fiecare zi ceva nou. In asa mod o sa recuceriti persoana draga, noi toti in sufletul nostru avem dorinta de a fi uimiti frumos, de a fi impresionati si recuceriti. Nu de putine ori in urma unei tradari cel vinovat incerca cumva sa se scuze dind vina pe cel inselat. Cum s-ar spune pregateste lovitura atunci cind nici nu o sa se astepte sau chiar ea/el poate sa renunte la tradari. Noi ne-am invatat cu monotonia cotidiana, rutina de zi cu zi, unii sint mai zvapaiati si se plictisec, deaceea inceacra ceva nou. Declarati saptamina, luna, anul (nu conteaza) amneziei (boala care duce la perdere de memorie) uitati si incercati zi de zi sa fiti ca la inceput sau reeditati momentele frumoase. Inca ceva important, lumea acesta este mica, deaceea un lucru important este sa avem referinte si recomandari bune sau foarte bune. Aici ma refer incepind de la prieteni, familie, rude etc. inclusiv de la persoanele pe care le-am iubit. Toate fetele cu care am avut o legatura mai mult de 4 luni, incheeiam relatia fie cu flori fie cu un cadou simbolic care sa-i aduca aminte permanent de mine. Nu trebuie sa fim badarani, ulterior putem intilni pe cineva de care sa ne indragostim si ironia sortii iti face cunostinta cu prietenii sau familia si bats…..pe cine vezi ……fosta/fostul.
Vorbesc din experienta mea, dar slava Domnului la mine referintele erau bune….
Dragii mei iubiti si veti fi iubiti! Dar in acesai timp nu uitati si de imagine, demnitate onoare. Fiecare pai are umbra lui, iar mama totdeauna imi spunea cel care vorbeste vinde, cel care tace cumpara. Analizati tot ce spuneti, fiindica uneori unele cuvinte determina o relatie.

Special pentru femeile care au postat pe acest site:….incercati sa va asigurati libertatea finciara sau macar puneti bani deoparte, de care sa stiti doar voi si o sa vedeti cit de usor va va fi sa luati decizi. Violenta naste violenta, iar faptul ca va abuzeaza este un motiv destul de concludent ca sa renuntati la el. Dragi femei, nu vet fi inselate daca a sa incercati permanent sa fiti mai energice, sa radiati lumina, sa zimbiti in permanenta si sa renuntati la certuri. Inventati ceva nou zi de zi si nu ezitati sa faceti voi primul pas. Succes si sa fiti iubite!

Daca vrea cineva sa ma expun sint gata s-o fac!

50 eu February 23, 2011 at 12:41 am

Buna tuturor! va recomand sa vizionati filmul ‘closer’ !

51 Georgiana February 28, 2011 at 11:43 am

Buna tuturor

Am si eo o poveste destul de dureroasa si tare greu mai e sa uiti:am 43 de ani si sunt casatorita de 25 de ani avem doua fete una de 25 iar cea lanta 24 Totul a fost frumos pîna am aflat ca ma înselat iar fetele mele stieau si au tacut toti trei crezînd ca eu nu stiu si nu voi afla niciodata,dar…..am stiut dupa 2sau 3 luni în care el a fost plecat în italia si a stat 6 luni prima data apoi dupa 10 zile de concediu sa întors înapoilundo si pe cea mica cu el cea de 24 ani el era foarte distant gînditor se ascundea cînd vb. la telefon bla bla bla.întors dupa 3 luni de finitiv ca terminat contractul o greseala tot dea lui am izbucnit zicîndui tot ce stieam despre el ,uitîndu-se lamine a ramas socat crezînd ca mea spus fetele dar iam confirmat ca am primit dese telef. de la persoana cu care era primind si o poza cu ei doi în pat într-o pozitie obscena.Dar sa nu ma mai lungesc atîta a recunoscut pîna la urma regreta dar……pt. mine e foarte greu sa uit atunci cînd faci tot pt. a pastra si a avea o familie frumoasa asa cum era a nostraÎl iubesc si îl respect dar nu pot sa nu ma gîndesc .DE CE ?

52 alex February 28, 2011 at 1:32 pm

@Giorgiana
Eu spun asa, tu urmezi ce crezi ca-ti spune inima. Nu-i momentul sa parasesti si sa o iei de la capat, nu mai este ca in tinerete, dar nici nu poti admite sa-ti mai greseasca, aveti deja doua fete mari, trebuie sa va concentrati pe nepoti de acuma, si pe activitatile din familie. Sigur, el s-ar putea sa fi avut o scapare ca barbat fiind si fara minte atunci cand i-a placut fizicul alteia, dar nu pedepsi gandindu-te la despartire. Cel putin nu acum. Analizeaza, arata-te ca te doare, discuta cu el sa vezi de ce a facut asta si vezi daca-i poti oferi ce si-a dorit el cand a facut asta. Sa nu mai admiti nici o discutie intre ei, si concentrativa amandoi pe casatoria celor doua fice, cu tinta de a avea nepoti. Viata e mai frumoasa in armonie familiala decat aventuri prostesti din care sa se rupa o relatie ca a voastra.
Discuta cu el deschis, si frumos despre alte lucruri frumoase din viata asta pe care le mai puteti face impreuna, plus, nu uita sa-i aduci aminte de toate momentele frumoase din viata voastra din trecut, nu se poate sterge cu buretele asa ceva.
Mult noroc,

53 taisa February 28, 2011 at 11:31 pm

pentru Alex,
Indraznesc sa te intreb ce varsta ai, Alex?
Din sfaturile pe care le-ai dat barbatilor ,dar in special femeilor vad in tine un barbat echilibrat,plin de bliandete si intelepciune…..
Asta e motivul curiozitatii mele,pacat insa ca sunt din ce in ce mai putini oameni care vad lucrurile asa cum tu le vezi.

54 Georgiana February 28, 2011 at 11:40 pm

buna alex
Îti multumesc pt. raspuns si pt. felul cum gîndesti,ai dreptate ca nu mai suntem tineri si ca trebui sa ne gîndim mai mult la fetele noastre la viitorul si bine lor
sunt asa de multe bucurii din viata noastra ,atîtea amintiri frumoase la care nici nu ma-si gîndi sa le sterg asa usor cu buretele dar …….mereu exzista si un dar…si tare asi vrea sa nu mai fie acest cuvînt”DAR”…nu mi pot scoate din minte acel moment de recunoastere atunci cîn iam aratat poza nu pot uita ceia cemi declara mie ceia cemi promitea sau felul lui dea fi ca om ,nu pot sa cred ca tocmai mie mi sa putut întîmpla asa ceva ,na-si fi crezut în viata mea ca voi pati asa ceva din partea celui care îmi jura ca pentru el sunt totul si ca nu ma poate înlocui cu nimeni .
Dar ….viata merge înainte voi face ca totul sa fie cum a fost dar tare greu e sa uiti sa îl privesti în ochi si sal asculti cum îti spune ca te iubeste cînd eu ma gîndesc oare…e adevarat..?
Mult noroc si voua, si încercati sa fiti cît mai mult în preuna.
Onoapte placuta tuturor,

55 miriam March 6, 2011 at 3:01 am

Desi sunt fata imi iau libertatea de a scrie si eu povestea mea: sunt cu un baiat de 4 ani, totul era frumos si bine, pana cand, in seara asta am aflat intamplator ca ma inseala cu…vecina de la 3. in camera mea, de 2 ori, el a cerut cu insistenta sa se intample si a 3 a oara, dar ea era pe stop. in vreme ce eu eram la biblioteca scriind lucrarea de licenta. cel mai slab punct al meu e gelozia si oficial sunt cea mai geloasa persoana de pe pamant. el a recunoscut: ” a fost o prostie, ce sa faci? eu te iubesc, vreau sa stau toata viaaata cu tine, acum tu ma ierti sau nu, faci ce vrei, dar cine te-a pus sa scotocesti prin lucrurile mele-mess?”. adica tot eu sunt nenorocita. a fost primul si singurul barbt pentru mine. aum stiu ca sunt penibila sa-mi plaang de mila, avand in vedere ca n-a fost o simpla greseala, ci s-a repetat cu aceeasi, dar parca totusi, e vorba de 4 ani. daca inseala o data o va face mereu. si toata lumea a fost socata de vestea asta pentru ca eu ii sunt lui superioara cam din toate puncetele de vedere, si nu vreau sa par ipocrita sau snoaba sau cv. cred ca oamenii ar trebui sa isi aleaga parteneri care sa le fie egali dpdv al inteligentei, altfel iese prost.

56 Sak March 20, 2011 at 10:45 am

Fratilor, juma dinter femei sunt panarame, sincer, multora le sclipesc ochii la primul “barbat” care le poate oferii o stabilitate financiara buna, parerea mea, ziceti-mi mie (ma refer la barbati) cand vedeti o tipa intr-un CLK k nu va uitati dupa ea, mai ales dak arata bine, ma rog aici intra chestia cu “ti-am jurat iubire nu orbire” dar intra si faza cu “mama ce na-s da sa fiu akolo….:) asta e parerea mea! Am fost inselat, am iertat, o ciorba incalzita a 2 oara nu mai este la fel ca prima data! sfatul meu!

57 vlad March 22, 2011 at 1:36 pm

Sfatul meu e sa nu tolerati infidelitatea in viata voastra , discutati cu partenerul inca de la inceput si in cazul in care totusi se intimpla plecati fara regrete astfel veti avea de suferit si de acceptat efectele infidelitatii si cu siguranta se va repeta , Cine va iubeste are grija de sufletul vostru si nu confundati ciulinii cu trandafirii …cu siguranta in viata voastra va aparea o persoana care sa va merite ,si mai bine sa fiti singuri o perioada singur si cu demnitate decit cirpa celui care pretinde ca va iubeste .Asta e valabil la toate virstele . Dar unii prefera sa fie umiliti decit sa vada realitatea

58 butterflygirl April 14, 2011 at 7:15 pm

Tipele sunt panarame?
Lol. De asta sunteti voi pe aici, incercand sa va culcati cu mai multe femei, de sfinti ce sunteti nu? :) )
Sa fim seriosi, suntem la fel indiferent de sex.
Diferenta e ca unii nu sunt prinsi, iar altii reusesc sa se prefaca tristi dupa ce au fost, convingandu-si partenerul/partenera ca le pare rau. Ca doar n-o sa vina careva sa spuna “stii draga, mi-am tras-o astea doua ore cum tu n-am facut-o niciodata”.

Inteleg sa ierti o data, dar sa te prinzi ca te-a inselat de 3 ori si ca era disperat sa se mai vada cu tipa aia, e prostie sau naivitate pura, cum vrei sa-i spui, pardon my french. Cat de naiva poti sa fii ?

59 iulian May 3, 2011 at 1:59 am

laba

60 Florin May 15, 2011 at 10:55 am

Salut…akm o saptaman am aflat de la prietena mea ca am fost inselat. Mi-a spus ca a fost doar o data si doar s-au sarutat, dupa care a urmat socul (in opinia mea) k se culca cu o fata (colega de camera).Am intrebat-o daca are sentimente fata de ea si a zis ca nu.Am iertat-o cu conditia ca atunci cand vine acasa vom merge si ne vom jura credinta.Vina a fost a amandurora pt ca ea a zis ca a crezut ca nu o mai iubesc si de aia a recurs la aceste acte, ceea e si adevarat, fiindca sunt putin mai inchis in mine, nu prea i-am spus in ultimul timp ca o iubesc.Vreau sa stiu daca am procedat bine sau nu pt ca eu chiar tin la ea si ea la mn, a fost doar lipsa de comunicare.ms mult!

61 Mada St October 6, 2011 at 3:06 pm

Chiar nu-ti mai aduci aminte,cum se numeste filmul?:(

62 ralu November 3, 2011 at 9:34 pm

buna!! as avea nevoie de un sfat,poate vati mai intalnit cu situatii de genu…. stau cu un baiat de o luna iar acum 2 zile m-a inselat. cum am aflat?? dupa ce a plecat tipa respectiva de la el urman sa ajung la el. dupa o ora imi sp ca trebuie sa imi confirme cv, dupa ce mi-a sp nu mai stia cum sa reactioneze, stie ca a gresit si regreta mult. mai merita o sansa?? nu o cunosc personal pe tipa cealalalta dar la insistentele ei a cedat

63 alex November 4, 2011 at 11:50 am

@ralu
sa mai dai o sansa? Ce intrebare e asta, ca si cum cine stie ce relatie se destrama. Ralu, eu zic asa, relatia ta e la inceput, aveti abia o luna, poate fi de fapt luna in care incercati sa va cunoasteti si sa vedeti compatibilitatea dintre voi. Trebuie sa discuti cu el sa vezi ce vrea de la relatie, expui ce vrei tu, si daca sunteti pe aceeasi unda desigur caci continuati relatia. In prima luna de prietenie, nu cred ca se poate considera inselare, un baiat vorbeste cu mai multe, ca sa nu fie singur, cand poate o gaseste pe cea aleasa si stabila, desigur ca poate deveni loial.
Faptul ca relatia voastra are o luna, eu n-o pot numi inca…relatie.

64 mihai November 13, 2011 at 9:11 pm

sall!!as avea si eu nevoie de un sfat..am stat cu o fata timp de 2 ani iar joi ne-am despartit. in vara am fost 2 luni desp iar in acest timp eu nu am fost cu nimeni deoarce o iubeam si vroiam sa ma impac cu ea..in aceasta perioda ea a stat un baiat pe care il stia mai de mult…dupa ce si-a dat seama ca a fost o gresala sa stea cu el s-a intors la mn spunandu-mi ca intre ei doi nu s-a intamplat mai nimic, doar niste iesiri in oras cu prieteni nimic serios..joi am aflat dintr-o cearta cu ea ca atunci s-a culcat cu el. din vara pana acum eu am intrebat-o de mai multe ori dak a facut ceva cu baiatul resp si a negat de fiecare data, mai mult ma facea sa ma simt vinovat si imi spunea:” cum poti sa crezi asta despre mn, ma cunosti destul de bn , stii k nu as fi capabila sa o fac cu cineva pe care nu il iubesc etc”.ea a mai avut inainte o relatie de 4 ani dupa care a stat cu mn..am fost al doilea barbat din viata ei..la inceput i-a fost foarte greu sa faca dragoste cu mn deoarece fusese decat cu un sg barbat. Eu nu vreau sa ma mai impac cu ea, cu toate ca o iubesc foarte mult dar nu pot uita k a fost si al treilea barbat in viata ei, in plus la fel de dureros pt mn e ca m-a mintit in toata perioada asta ca nu s-a intamplat nimic intre ei…nu stiu cum sa fac sa uit toate astea….

65 Alex David November 13, 2011 at 9:19 pm

@ Mihai: ti-ai cam dat singur raspunsurile prin mesajul asta.

Daca doresti o relatie clasica, gasesti o gramada de femei pentru asa ceva, nu te bloca unde nu trebuie.

Nu e nimic grav ca o femeie sa se culce cu oricati barbati doreste cand nu e implicata intr-o relatie, cum nu e nimic grav daca tu te culci cu oricate femeie cand nu esti implicat intr-o relatie, corect?

In schimb, chestiile cu minciunile duc de fiecare data la situatii neplacute.

66 mihai November 14, 2011 at 4:49 pm

ms alex! ma blocase chestia asta ca stiam ca s-a culcat cu altu..akum m-am mai linistit si am incheiat definitiv rel…am intrebat-o dc a facut asta si mi-a dat un rsp pe care nu l-am inteles prea bn…

Totodata mi-a spus ca a fost o gresala pe care o regreta si akum ca s-a culcat cu cineva pe care nu l-a iubit si ca asta a fost motivul pt care s-a desp de el…imediat dupa desp de el s-a intors la mn dandu-si seama ce gresala a facut..eu aku nu o voi ierta ca stii cum e, dak i-ar fi placut nu s-ar mai fi uitat inapoi..e prea tarziu pentru regrete…

67 ralu November 15, 2011 at 3:52 pm

alex
iti multumesc pt sfat, asa am si actionat o sa imi dau seama in curand daca se merita sau nu…i-am dat o sansa si sper sa nu mai gresasca….pana la urma nu e sf lumii si nu e ultimul baiat, nu am o casnicie cu el si nici macar o adevarat relatie dupa cum sp u:D

68 marian December 14, 2011 at 5:22 pm

Povestea mea e putin mai complicata sunt impreuna cu ea de aprox un an si na o iubesc ce doamne iartama sa fac ma fascinat din prima clipa,problema e in felul urmator ea acu a plecat in italia si eu fiind mai curios de felul meu am intrat pe contul ei de facebook si ce vad acolo un mesa in care ea scria “daca vrei sa vii in italia de craciun sau de revelion miar face mare placere” .
Faza cea mai tare e ca iam zis ca vreau sa ma duc la ea de sarbatori si raspunsul ei a fost”dar unde o sa stai ,nu am bani acum,lasa ca vii in ianuarie” asta pt ca trebuie sa plec in ianuarie acolo .
Ce vrea ea sa faca cu respectivul e logic dar eu inca nu i-am zis ei ca eu stiu incerc sa ma razbun fac bine?
Datimi si voi o parere va rog
Multumesc anticipat

69 cipone December 18, 2011 at 11:57 am

va multumesc pentru sfaturi..la mine nu sa intamplat am fost primul dar stiti cum e…daca e curioasa?asa ca mai bine sa previn…

70 Adinne December 19, 2011 at 12:10 pm

Eh, si eu am aflat ca m-a inselat. eram de 5 luni impreuna si de 2 luni vorbea cu una aflata la 400 km distanta. s-au vazut o data, am aflat, l-am crezut cand a zis ca nu e nimic intre ei, ca de, sunt 400 km, iar la mine dormea zilnic. pana cand m-a enervat aia ca m-a intrebat ea pe mine cine sunt eu si ce treaba am cu el. criza de isterie prin tel ca el era plecat la tara, apoi culmea, se duce tot la aia sa o impace, si sta la ea o saptamana. iar mie imi zice ca sa il las sa isi revina, sa se linisteasca. am trecut prin furie, i-am zis ca nu vreau sa il mai vad nicioadata, ca apoi sa ii zic ca mi-e dor de el si ca ma resemnez ca a ales-o pe ea, ca apoi sa ii zic sa vina acasa ca mi-e greu fara el. Iar el, nimic, nici mesaj nici tel, nimic. A fost cea mai groaznica sapt pentru mine, mai ales ca in general sunt destul de puternica. dar acum, zici ca m-am prostit.cred ca mai aveam putin si imi ceream iertare ca m-a inselat! Cat de slaba am fost! Acum tb sa ma intalnesc cu el sa ii dau ce mai are pe la mine. Cred ca azi se intoarce de la aia. As vrea sa fac intr-un fel incat sa repar ceva din saptamana care a trecut. Ceva care sa ii arate ca nu sunt disperata si ca a fost doar o saptamana grea pentru mine. Am sa incerc sa ii vorbesc distant si in niciun caz sa ma agat de gatul lui. Ce parere aveti, in afara de faptul ca am fost o femeie slaba in saptamana asta?

Leave a Comment

Previous post:

Next post: