Cum poti cunoaste fete in tren

by Alex David on April 29, 2008 · 30 comments

in Seductie

fata-din-tren.gif

Am facut-o acum cativa ani. Mergeam printr-un tren spre locul meu si la un moment dat am zarit intr-un compartiment o fata draguta.

Mi-am dus bagajul si m-am intors. Fata manca un sandvis si citea o revista. Am deschis usa compartimentului, i-am zis “salut” ca si cand as fi cunoscut-o de mult si i-am spus ca o astept pe hol sa vorbim dupa ce termina de mancat. Atat, nimic altceva.

Am inchis usa si m-am intors cu spatele la ea si cu privirea spre geamul de pe culoar.

Nu retin cat timp a trecut, dar categoric nu mult, si a iesit. Si nu a iesit singura, ci insotita de una dintre cele mai favorabile stari in care se poate gasi o femeie atunci cand un barbat doreste sa o cunoasca: plina de curiozitate :)

Dupa ce am discutat, am descoperit ca pe langa faptul ca era draguta, era si o tipa isteata foc. Si fetele destepte au fost mereu slabiciunea mea :)

In fine, restul povestii este lipsit de importanta pentru voi. In schimb, din aceasta intamplare merita retinute urmatoarele…

Ce este important aici?

1. In primul rand faptul ca trebuie actionat rapid, fara balbe, fara ezitari.  Cand iti acorzi timp suplimentar pentru analizarea situatiei nu faci altceva decat sa dai verde indoielilor  sa se joace cu mintea ta.

Daca iti doresti sa stai de vorba cu o fata, o faci. Asa inveti, asa capeti experienta, asa iti dai seama ce trebuie sa imbunatatesti.

2. De asemenea, extrem de important, trebuie sa te comporti ca si cand cerintele tale sunt cele mai firesti. Nu  ii spui “te rog frumos, n-ai vrea sa vii sa stam un pic de vorb”, ci “te-astept pe hol sa vorbim”. Atat. Inchizi usa si te intorci spre geam. Daca are un dram de viata in ea, va veni. Daca nu, tocmai ai evitat sa cunosti o speriata de bombe.

3. In aceasta “activitate” nu exista limite pentru inovare. Suna a discurs de director de corporatie, dar asta e adevarul.  Bazeaza-te pe mintea si curajul tau pentru ca sunt suficiente. Nu trebuie sa arati ca Brad Pitt, nu trebuie sa ai hainele si masinile lui Poponet.

Totul depinde exclusiv de tine.

Foto:
Rampant Gian on Flickr

Blog Widget by LinkWithin

Post to Twitter

Posturi asemanatoare:

  1. Cum poti cunoaste o gramada de fete intr-un camin studentesc. Simplu si foarte, foarte rapid
  2. Cum poti face un cadou special unei femei
  3. Lansam “Cum sa vorbesti cu o femeie” – ghid destept de comunicare in seductie
  4. Cand si cum ii spui unei femei ca o placi


{ 30 comments… read them below or add one }

1 malladye April 30, 2008 at 8:36 am

mie mi-se pare prea autoritar gestul pe care l-ai facut si poate putin spre grosolan. Eu nu pot intra intr-un compartiment de tren sa-mi las bagajul si sa-i zic UNEI FETE dragute sa-si termine de mancat sandvis-ul si sa iasa pe hol sa vorbim, totusi… cred ca exista metode si mai bune ;)

2 bLoNduTzu April 30, 2008 at 10:26 am

frumos…ai avut noroc ca a venit,un material despre fete speriate de bombe nu gasesti ?:D

3 Alex David April 30, 2008 at 11:12 am

@malladye: ne e vorba de un ton autoritar, ci de un ton din care sa reiasa ca faci un lucru natural. ca si cand ai cunoaste-o pe fata.

acesta e important si pentru ca daca in compartiment sunt si alte persoane si tu te adresezi ei de parca atunci ai vedea-o prima data, va avea retineri sa iasa si pentru ca i-ar putea fi rusine de ceea ce cred ceilalti despre ea.

4 Alex David April 30, 2008 at 11:14 am

@bLoNduTzu: eu nu prea cred in noroc. mai degraba e important sa faci lucrurile asa cum trebuie. nu-mi vine in minte acum asa ceva. in plus, atunci cand o fata se arata speriata e bine sa te amuzi pe seama acestui lucru.

5 bLoNduTzu April 30, 2008 at 11:16 am

:) ) ok, asteptam noi materiale :P

6 petrica April 30, 2008 at 3:12 pm

tare blog-ul. acum 2 luni am intrat pentru prima data pe el. mai auzisem povesti cum ca de fapt conteaza foarte mult atitudinea pentru o buna relatie cu femeile; oricum am urmat sfaturile gasite aici si m-au ajutat foarte mult. acum pot spune ca dupa numai 2 luni am succes la femei si au cam inceput sa roiasca in jurul meu, si spun asta fara sa exagerez. partea proasta e ca nu pot profita de asta pentru ca m-am indragostit de una din ele, iar cu celelalte raman doar la stadiul de flirt. poate apare aici un material despre inselat… care cred ca vine din egoism. despre ce s-a spus mai sus ca ai folosit un ton autoritar… nu cred ca le deranjeaza chiar daca se face asta, nu mai sa nu se transforme intr-n ton posesiv, pana la urma vorba reclamei la o bere: “sunt barbat si pun piciorul in prag”.

7 Ovidiu Miron April 30, 2008 at 7:50 pm

Bun articol :) .

8 Gabi Munteanu April 30, 2008 at 9:15 pm

Si mie mi se pare ca prea o cunosteai, dar daca esti asa de sigur pe tine atunci poti sa o abordezi in diferite feluri(acu nu imi vine nici unu’ in minte).Trebuie avut grija sa nu fim asa de siguri incat sa o dam in bara ;)

9 Alex David May 1, 2008 at 12:08 am

@ Gabi Munteanua: cine ti-a zis ca e o drama sa o dai in bara? :) Una dintre marile probleme ale barbatilor este teama de respingere. Gandeste-te de cate ori ai vrut sa vorbesti cu o fata, dar n-ai facut-o pentru ca ti-a fost teama ca ar putea reactiona cine stie cum.

10 cristi May 1, 2008 at 4:10 pm

subtil si elegant… ca un manelist

11 Alex David May 1, 2008 at 4:13 pm

Mersi, Cristi.

12 Gabi Munteanu May 1, 2008 at 5:03 pm

Ai dreptate, m-am gandit si au fost cateva ocazii in care am avut acea team ade respingere dupa care m-am obisnui. Mai devreme m-am referit in cazuri extreme in care lasi o impresie prosta nu in cazul in care esti pur si simplu respins. Cred ca doar cine ingust la minte, atunci cand ar fi respins ar crede mereu ca s-a facut de ras.

13 liz November 16, 2008 at 3:18 pm

te-ai intrebat cumva daca in situatia in care nu venea sa stea de vorba cu tine pe hol, de fapt nu era o “speriata de bombe”, de fapt ea te-a ignorat?

14 jwlkr January 15, 2009 at 11:47 pm

poti incepe prin cateva intrebari de genul: pana unde calatoresti? esti studenta? etc. de la niste simple intrebari ca acestea poti dezvolta o conversatie. desigur, trebuie sa ai grija sa nu devii plictisitor…

15 skama January 21, 2009 at 9:27 pm

oare fata iti citeste blogul? poate a si postat aici ….:-)

16 radu (rhk) February 9, 2009 at 6:55 am

Introducere:
Blogurile voastre sunt geniale! :) ) Vorbesc de al tau si therealman.ro De fapt de pe ala am ajuns eo aici. Luati, puneti in 2 fraze niste chestii pe care lumea le stie teoretic, raspundeti la commenturi si o tona de indivizi le citesc

Cuprins:
Doua exemple de gagici pe care le-am cunoscut in tren:
1. Eo-s, printre altele, cret. Da’ cret, cret, cu par mediu spre lung. Si era o gagica creata intr-un compartiment. Am coborat sa-mi iau o apa, si cand m-am intors am vazut-o. Era genu’ ala de gagica emo-punk. M-am uitat la ea, s-a uitat la mine si ii zic: Misto par. Fac pariu ca se intretine greu. Incepe sa rada. Si o intreb: Al tau poate sa faca asta? prind o bucla de-a mea mai din fata, o intind si ii dau drumu. Se strange la loc ca un arc. Am intins mana si am incercat si pe al ei. Era logic ca face la fel. Am scos-o din compartiment si am vorbit. Acu mai vorbim din cand in cand ca-mi tin usile deschise, dar ea e departe.

2. Era o tipa cu mine in compartiment. M-am uitat la ea, am zambit, ea la fel. Am construit vreo ora o conversatie non-verbala. Se intampla ceva in jurul nostru, ne exprimam prin gesturi si priviri parerea. La un moment dat se crease un soi de separeu virtual. O suna cineva (nuj cine, ca nu m-a interesat – nu era prietenu’ deci irelevant) si vad ca are telefon ca al meu. L-am scos pe al meu, si am scris un sms pe care l-am salvat la drafts, l-am deschis si i-am dat telefonul sa-l citeasca: Mobilului meu ii place de al tau. Scrie aici numarul telefonului tau, sa le facem lipeala… cine stie? :D Pana la urma s-a dovedit neinteresanta gagica intrucat ea chiar tinea la prietenul ei si n-am vrut sa fiu magar. Am mai vorbit niste zile pentru ca era interesanta si gata. :)

Incheiere:
Exista doua metode la fel de valabile:
1. Increderea in tine exagerata, care atrage dupa sine curiozitatea lor (sau dispretul, dar mai rar)
2. Incredere in sine + Creativitate “stupida”. (aici sunt eu)

Addenda:
a mai fost la un moment dat o tipa care era cu o prietena intr-un magazin de haine si proba o pereche de blugi. Am trecut pe langa ele si se uitau amandoua la cum stau blugii pe prima. Ma intorc intr-un mod destul de evident, ele se uita la mine, si imediat cum am stabilit contactu’ vizual o intreb pe prima (cea care proba): “Picioarele alea misto sunt la pachet cu blugii, sau sunt ale tale?” Am vorbit un pic, le-am intrebat care camasa sa mi-o iau, am luat-o pe aia indicata de ele, desi era cea care-mi placea mai putin, ele au luat perechea aia de blugi si am baut un suc. :)

Gata.. am terminat de scris..

17 radu (rhk) February 9, 2009 at 6:59 am

errata:
gagica a 2-a din tren, aia cu SMS-u era interesanta ca om, dar neinteresanta din punct de vedere al unei relatii amoroase.

Adaug asta pentru ca abia acu am observat ca m-am exprimat laconic.

18 marianno_gonzales January 15, 2010 at 1:01 am

puteai sa ii zici : “treci fa afara sa vorbim ” :) ))) ca tot asa plina de curiozitate venea

19 Robyy February 8, 2010 at 9:58 pm

Pai sincer acum am incercat o gramada de porcarii , am filtrat sau cum i se zice cu toate fetele care am apucat , le priveam in ochi , faceam tot ca la carte .. venea partea naspa pur si simplu nu stiu de ce naiba ezit sa sarut.. acuma sincer are cineva pastile anti gandit? tot am o boala” daca nu o fac bine?” ; ” daca o scuip in gura” si tot felul de idei de astea de 2 lei . Sincer cu tot restul din un nerd noob am ajuns la 1 singur defect ezit la sarut nu stiu de ce? HELP !

20 rhk February 8, 2010 at 10:05 pm

@robyy: flirteaza si tu informatia :) )

21 bla February 22, 2010 at 2:19 pm

Sa va spun parerea mea. Eram cu un prieten in tren si am dat un search pe google “ce sa faci in tren” siiii surprizaaa am gasit un titlu, mirific de fel, “Cum poti cunoaste fete in tren”. Cu mult entuziasm am accesat linkul si vreau sa va spun ca am ras o perioada foarte indelungata, mi-a placut la nebunie.
P.S.1 Te rog fa si un site cu bancuri
P.S.2 Adauga si postul asta
….ciao

22 Alex David February 22, 2010 at 10:49 pm

@ bla: ma bucur ca te-ai distrat, mi-ar fi parut rau sa fi avut motive de suparare.

In rest, nu stiu cum vezi tu lucrurile, dar mie mi se pare destul de trist sa fii in tren si sa cauti pe net ce ai putea face pe acolo.

Serios, gandeste-te un pic. Trist, nu?

Stai linistit, o sa fac site-ul ala de bancuri si se vor schimba lucrurile pentru tine :)

23 aless February 28, 2010 at 12:56 am

Nu mai stiu cum dar am dat peste blogul tau si am inceput sa citesc un articol in care tu scriai ca femeilor le plac barbatii destepti. Perfect de accord cu tine, dar din pacate nu prea ai dreptate in privinta altor lucuri, iar in alte privinte vorbesti despre femei destul de acuzator si uiti ca si voi aveti aceleasi reactii in unele situatii.
Zici ca femeia vrea sa te vada suferind cand iti cere o pauza sau se desparte de tine? Nu, nu vrea asta. Gandeste-te, daca tu te desparti de ea, iar ea iti spune un simplu OK, SUNT DE ACORD ,n-ai avea senzatia ca o doare in cot, ca poate mereu a durut-o in cot de tine? Faptul ca tu ii dai ei acest raspuns cu un calm glacial, exact asta denota. Daca tu prin reactia ta nepasatoare vrei sa maschezi faptul ca te doare, inseamna ca intr-un fel sau altul ti-a pasat de ea macar putin. Nu zic ca ar trebui sa incepi sa bocesti, dar faptul nu-ti ascunzi privirea trista si pari cumva miscat ii arata ei ca esti unul dintre oamenii cu care peste timp se merita sa te saluti pe strada sau sa mai porti o conversatie.Barbatii care au curaj sa-si arate latura sensibila sunt barbati cu adevarat (si aici nu ma refer la vaicareala).
Si daca ea e cea care pune capat relatiei nu inseamna ca nu-i pasa de tine ca om sau ca gaseste vreo placere sadica in a te vedea chinuit.Suntem oameni nu monstri cu sapte capete ca aia de prin basme. Ai fi putut sa fii tu cel care pune punct.
Sunt de acord ca nu ar trebui sa insisti aiurea daca femeia iti spune clar ca nu mai merge sau nu mai simte nimic pentru tine, dar eu zic ca ar trebui apreciat faptul ca ea iti spune adevarul si nu te tine in sah pana o iei razna si iti vine s-o omori. La fel cum si noi femeile asteptam acelasi lucru de la voi.
Stiu ca am extins putin discutia de la articolul tau cu pauza, pana la despartire, dar asta ca sa-ti arat ca judeci femeile gresit din multe puncte de vedere. Suntem diferite de voi , dar repet ca suntem oameni ca si voi.
Tu promovezi cumva imaginea barbatului orgolios si poate chiar usor misogin si autoritar pe alocuri, insa o femeie rafinata, inteligenta, cu principii, care se autoevalueza obiectiv, nu-si doreste genul asta de barbat. O femeie de acest gen poate sa respecte si sa aprecieze un barbat pentru ceea ce este el, fara ca acesta sa fie nevoit sa cultive un orgoliu prostesc si o atitudine de macho cizelat;lucruri cu care el nu reuseste decat sa o sfideze si sa ajunga intr-un final sa-i provoace greata si sa o faca sa-si doresca sa fuga cat mai departe posibil. Bine asta depinde de genul de femeie pe care ti-o doresti.Daca visul tau este una din pitipoancele siliconate prin toate partile corpului, cu extensii de par din coama celei mai bune rase de cal,unghii false din cel mai fin portelan existent pe planeta ,pentru care cele mai trendy hainute de firma si cele mai scumpe accesorii(bijuterii, telefoane, masinuteeee , viluuute sau poate chiar prietenul tau mai potent financiar decat tine…etc) sunt subiectele de top, atunci atitudinea de macho e un succes garantat :)

Poate am parut putin acida, dar n-am fost; doar mi-am spus parearea :)

24 Alex David February 28, 2010 at 1:13 am

1. Ce legatura are acest comentariu cu postul de fata? :)

2. Cate articole ai citit pe acest blog?

Daca eu ii indrept pe barbati spre pitipoance, de ce le recomand sa le caute aici – http://www.fiibarbat.ro/unde-poti-cunoaste-fete-interesante/

Cat despre femeile proaste – asta e parerea mea – http://www.fiibarbat.ro/respecta-ti-standardele-femeile-proaste-sunt-doar-pentru-sex/

3. Citeste aritcolele astea si vezi daca ceea ce scrii tu ca as face eu se regaseste sau nu in respectivele texte:

http://www.fiibarbat.ro/ce-sa-faci-cand-ea-are-nevoie-de-o-pauza/

http://www.fiibarbat.ro/barbatii-nu-suna-dupa-despartire/

4.Rolul comentariilor este de-a exprima pareri. Deci nu trebui sa-mi dai explicatii suplimentare, mi-am dat seama ca e parerea ta.

25 aless February 28, 2010 at 1:37 pm

Am comentat la postul de fata pentru ca aici eram cand, dupa cetisem cateva articole, am observat ca tu sustii ideea ca a fi barbat inseamna sa pui piciorul in prag si sa pui femeia la punct.
Nu am zis ca indrepti barbatii spre pitipoance, ci am exemplificat care tip de femeie ar accepta atitudinea autoritara a unui barbat si ar considera ca ar fi chiar o dovada de barbatie.
La fel cum nu am afirmat ca ai face tu ceva sau nu. Asa cum am mai zis, am extins putin discutia de la articolul tau cu pauza ca sa incerc sa-ti explic ca noi, femeile nu cautam barbatii care sa o faca pe durii nici macar la cel mai subtil mod posibil. Tocmai tu ai zis ca femeile au un gen de senzori prin care simt mai mult decat ar parea .Ele simt cand incerci sa le manipulezi, cand incerci sa pari mai dur decat esti tu de fapt, cand incerci sa detii controlul doar ca sa fii cu un pas inaintea ei si sa ai castig de cauza in orice situatie( sau cel putin asa crede barbatul). Am vazut ca incurajezi barbatii sa fie naturali, sa fie ei insisi atunci cand cunoasc o femeie. Foarte bine, asta este ceea ce vrea femeia….dar nu sa fie asa doar la inceput, ci pana la capat.
Jocurile seductiei sunt extrem de incitante, insa cand ceea ce cauti de la o femeie este o relatie(si nu doar sex, pentru ca nu vorbesc aici de o femeie proata), ai de pierdut daca incerci sa fii autoritar si s-o pui pe ea la punct. Sa FII BARBAT nu inseamna sa-i arati femeii ca tu detii controlul si ca tu stabilisesti regulile jocului ca ea sa aiba de pierdut, iar tu sa ii invingator in orice situatie. Dealtfel mereu mi s-a parut o tampenie ideea CINE CONDUCE IN CASA, OCOSUL SAU GAINA? Relatiile nu trebuie sa fie lupte pentru suprematia puterii.
Cuceresti o femeie si o faci sa-ti manance din palma daca ii arati ca o apreciezi, daca o respecti, daca o tratezi in primul rand ca pe un om si daca chiar crezi in toate astea si nu le faci doar de ochii lumii.

Si am preferat sa specific ca nu am fost acida, tocmai pentru ca ma asteptam sa fii in defensiva si sa actionezi ca atare, mai ales ca acesta este un blog destinat barbatilor…si culmea, m-am trezit eu, o femeie, sa comentez :)
Dar sincer, crezi ca un barbat stie mai bine ce poate fi in mintea si sufletul unei femei? Tu, spre deosebire de altii, chiar stii unele lucruri, dar majoritatea barbatilor nu vor putea sa inteleaga niciodata o femeie; nu pentru ca ar fi ei limitati, ci pentru ca femeile sunt greu de inteles in profunzime :)

26 Alex David February 28, 2010 at 8:29 pm

Ideea generala pe care incerc sa o transmit barbatilor este una destul de simpla – pentru a fi un barbat in adevaratul sens al cuvantului trebuie sa muncesti la constructia ta umana.

Sa citesti, sa-ti dezvolti spiritul critic, sa iti intelegi propria valoare si sa ti-o respecti, sa faci alegeri corecte, sa te dezvolti in foarte multe directii.

In particular, ating si alte zone. Daca am fost prea indraznet si m-am bagat acolo unde doar o femeie ar putea intelege cu adevarat lucrurile inseamna ca nu am fost suficient de responsabil fata de cititorii mei.

Poate ca ar trebui sa-i orientez spre citirea site-urilor si revistelor pentru femei. Stim cu totii ca au un nivel extrem de ridicat si sunt scrise de femei. Ar trebui sa fie perfecte din aceasta perspectiva.

In rest, sunt atat de multe lucruri scrise de tine care nu au legatura cu intentiile mele sau cu textele scrise de mine incat ma pot intreba inca o data la ce te referi :)

27 aless February 28, 2010 at 9:45 pm

:) ) :) ) :) ) fie eu n-am fost prea clara, fie am dezvoltat o idee pe care am perceput-o gresit din cateva dintre articolele tale…whatever, nu mai conteaza, mi-e lene sa mai incerc sa explic ceva….:)
Reviste pentru femei..? :) ) Ooo, da….:)) Nu prea sunt citite nici de femei :) )
Dar ce ai putea sa faci ar fi sa te asociezi cu o femeie si sa deschizi o rubrica in care o femeie sa raspunda la intrebari ale barbatilor :) )

28 aless February 28, 2010 at 10:22 pm

Apropos, am o intrebare la care am tot incercat sa gasesc raspuns, dar nu am resusit. Poate m-ai putea ajuta tu, daca te rog…? :) )
Am tot intalnit cazuri in care barbatul are langa el o femeie frumoasa, inteligenta, care il iubeste si in unele cazuri il mai si intretine. Ea este foarte ok ca persoana, el spune si ii arata ca o iubeste, ca ii este bine cu ea, insa cu toate ca pare sa nu-i lipseasca nimic o inseala cu alte femei.Ok, tot la ea se intoarce, dar nu pot sa inteleg de ce simte nevoia sa meaga la altele, daca zice ca o iubeste. Ce poate sa caute un barbat la o alta femeie si nu poate gasi in femeia pe care o iubeste? :)

29 Alex David March 1, 2010 at 10:52 am

@ aless: pot fi multe ratiunile unor comportamente de acest gen, de la imaturitate emotionala pana la ratiuni pur biologice.

Monogamia a aparut in cultura unei parti semnificative a populatiei de vreo 10.000 de ani.

Totusi, existam in actuala forma biologica de mai bine de 150.000 Nu mai vorbesc de faptul ca aproape toti hominizii care au populat planeta inaintea noastra erau poligami.

30 aless March 1, 2010 at 6:14 pm

Multumesc pentru raspuns :)

Leave a Comment

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Previous post:

Next post: