Nota? Pe din doua sau plateste ea!

by Alex David on October 20, 2007 · 156 comments

in Seductie

Abia ai cunoscut-o. Ati iesit in oras si ati decis sa si mancati ceva. A fost o masa placuta, conversatia a mers, ati ras, v-ati simtit ca si cand restaurantul ala e deschis pentru voi.

In fine, nu ma pricep la chestii romantice asa ca trec la episodul in care chelnerul aduce nota de plata si o impinge spre tine. De ce face asta? Pentru ca societatea a inradacinat obiceiul tampit conform caruia barbatul trebuie sa o achite.

Daca tipa are bun simt, va insista sa-si plateasca partea. Daca nu are, va insista ca o mironosita, apoi va ceda usor si iti va lasa elegant placerea de-a plati consumatia pentru amandoi.

Prietene, e o greseala. Cedarea aceasta nu se prelungeste si sexual. Din contra. Nu te sfatuiesc sa fii magar, dar in astfel de situatii incearca sa-ti folosesti mintea. N-ai nevoie sa-i platesti nota pentru a o impresiona. Tu scoate bani pentru partea ta si las-o sa si-o plateasca pe-a ei.

Te asigur ca nu pierzi puncte, din contra, castigi. Daca se doreste intretinuta, sunt alti papagali pe lume care sa se ocupe de aceste lucruri. Daca doreste sa aiba de-a face cu tine, pai sa aiba de-a face cu tine, nu cu portofelul tau.

In fine, daca esti stapan pe situatie, poti merge si mai departe. Spune-i ca te-ai simtit bine si ca o lasi sa faca cinste. Nu o spune incordat, ca si cand ai de castigat o batalie. Spune cu o aroganta subtire, glumita. Fa-o! Apoi, bucura-te de seara, Esti pe drumul cel bun.

Blog Widget by LinkWithin

Scapa de timiditate si afla cum sa devii special in ochii femeilor cu Superghidul de comunicare in seductie! In plus, descoperi cum sa folosesti cu succes mess-ul, telefonul si discutiile fata in fata ca sa o seduci rapid - Cum sa vorbesti cu o femeie - 89 RONBuy Now

{ 156 comments… read them below or add one }

71 black tooth December 10, 2009 at 7:39 pm

Ba da sunteti de critika ! Voi ati iesit vreodata in orash ? ca din cate observ NU. Vorbiti sa nadormiti mai bine povestiti fiecare cum a facut la prima intalnire a platit sau a lasat-o pe ea ? regula e simpla la primele intalniri plateste el (primele 2 / 3 ) iar mai apoi platesc cu randul si dupa ce …sa zicem ca se casatoresc nota se imparte la 2 , iar mai apoi la batranetze cand o sa aveti protezele prin pahare nu o sa va mai arda sa mai iesiti in orash, poate in parc sa mai jucati o tabla cu restul tovarasiilor care au ramas in viatza ca nepotii o sa va uite de tot deci viata e simpla ! Eu personal nu am lasat fetele sa plateasca asa am invatat si intr-o relatie de iubire sau prietenie nu cred ca nota de plata de la restaurant e cea mai importanta

72 Public Mentor December 11, 2009 at 2:16 am

Avand in vedere la cat de spurcate sunt femeile, si la cat barfesc, te poti astepta la orice. Indiferent daca a fost ok intalnirea, si te-ai oferit sa platesti: te poti astepta sa fii considerat “fraier”. Chestia asta nu conteaza la fiintele astea dubioase.

Dar, in mare masura consider ca daca a fost initiativa ta, respectiv invitatia din partea ta, e “firesc” sa platesti pentru ca tu ai lansat invitatia. Cateodata poate o faci chiar din pura placere, nu e nimic neinregula cu asta.

Dar daca mai intalnesti si tipe ok (ceea ce e foarte greu) toata discutia asta nu isi mai are rostul.

73 Vero December 11, 2009 at 11:51 am

Blogul in sine e chiar misto…o sa mai trec pe aici pentru ca-mi place. Ca exista unele chestii care mi s-au parut dubioase la acest post, e o alta poveste :)

74 radu December 11, 2009 at 4:41 pm

black tooth, n-ai dreptate.

75 femeia zice: January 9, 2010 at 6:35 pm

dati-mi voie, va rog!
consider ca f interesant acest blog, distractiv.
il percep ca o pepiniera de … viitori mitocani.
o intrebare am: prezervativele se achita tot cu 50% de caciula? hotelul?

76 Public Mentor January 9, 2010 at 7:50 pm

De fapt prezervativele le cumpara ea. Sau din consideratie ar trebui normal sa aiba cateva la ea.

Frumos din partea ta ca ai intrebat, astfel pipitele vor sti cum sa evite situatiile neprevazute cand maciuca e in plina glorie.

77 iulia January 9, 2010 at 8:56 pm

Public Mentor cati ani ai ? 14 ? fetele au prezervative la ele numai daca sunt prostituate ! maikata nu te-a invatat nimic ? :) :))

78 Public Mentor January 9, 2010 at 9:08 pm

Inseamna ca toate fetele care le cunosc si toate care le-am cunoscut pana la aceasta varsta onorabila sunt prostituate.

Multumesc pentru confirmare.

79 iulia January 10, 2010 at 10:53 am

Public Mentor imi pare rau sa te anunt dar asa e ! numai fetele dupa centura umbla cu prezervative la ele ca sunt active in fiecare zi .Ce sa mai una alta fetele nu umbla cu prezervative la ele si daca o fata intalneste un baiat care nu are prezervativ la el prima impresie e ca nu se protejaza! orice fata o sa-ti spuna treaba asta !

80 rhk January 10, 2010 at 2:57 pm

don’soara Iulia, fetele ca tine raman virgine pana la 25 de ani si au o viata sexuala nefericita. Nu e neaparat si cazul tau. Sunt totusi destul de sigur ca dumneata esti scandura in pat.

81 Vero January 10, 2010 at 3:39 pm

don’sorule rhk, barbatii ca tine nu ajung niciodata sa se culce cu femei de calitate, sofisticate si multiorgasmice, pentru ca alea fug de frustrati :) Pe acest site observ ca intra sa comenteze aproape numai frustrati. Ah, nu e neaparat si cazul tau. Dar sunt totusi destul de sigura ca dumneata o ai cam mica :)

82 iulia January 10, 2010 at 5:05 pm

rhk daca n-ai bani de prezervativ nu te razbuna pe fete :) )))))))))

83 rhk January 11, 2010 at 1:44 am

mda mă.. Felicitări! M-ați citit în totalitate. ;)

84 gogu_sclipici January 18, 2010 at 5:52 am

Vero dar nici tu nu esti femeie sofisticata si multiorgasmica. Esti doar o romanca ca toate romancele nu te mai flata atat ca le faci scarba barbatilor virili , potenti si super dotati ca mine. Simt ca ai peste 40 de ani si esti putin cam grasa cam vreo 95de kile asa, si de ciuda ca n-ai fost niciodata buna la pat sau frumoasa, acuma iti faci iluzii din astea ieftine, sa fim seriosi

85 tu2pac January 18, 2010 at 11:30 am

gogu_sclipici ei fi tu dotat si viril da esti G_A_Y deci nu mai comenta aiurea .Gogule tu cand iesi cu un barbat in orash :) )) cine plateste ? :) )) . Gogule hai sa-ti zic ..eu cand ies in orash cu maikata ,plateste ea ..ca e pe salariu :) )))))))))

86 Vero January 18, 2010 at 11:50 am

Gogule, vei avea o mare surpriza cand vei face click pe numele meu :)

87 eu2010 January 23, 2010 at 11:37 pm

Mai cititi si voi care este moda mileniului III.
La prima intalnire intotodeauna se plateste 50/50, ca doar sunteti prieteni. Nu platiti voi tot, pentru ca ea o sa se simta cumparata. Moda cu plateste barbatul ca e cavaler mergea in secolul 20 pe timpul bunicilor. Acum sunt alte vremuri, alte femei. Dupa prima intalnire puteti imparti valoarea consumatiei cum vreti. Sunt alte detalii mult mai importante, care depinde de la fata la fata. Nu se poate generaliza. Dar un lucru e cert: fiti voi insasi-va, lasati orgoliile la o parte si nu va laudati prea mult. Atractia fizica si psihica sunt cele mai importante.

Bafta

88 misa January 30, 2010 at 1:15 pm

bravo eu2010, esti la zi, cred ca ai punctat aspectele cele mai importante

89 liz January 30, 2010 at 1:25 pm

nu te contrazic cu nimic eu2010, dar imi place cum pui problema, esti haios…prima data 50/50 ca te gandesti la noi :D dupa care urmeaza “dupa prima intalnire puteti imparti valoarea consumatiei dupa cum vreti”…recunoaste, iti place sa spui povesti nemuritoare; iti multumesc ca m-ai facut sa rad cu lacrimi:)))))

P.S. sunt chiar curioasa cam cati anisori au cei ce posteaza pe acest site:)

90 BluFloyd January 30, 2010 at 1:31 pm

Eu zic ca depinde si de cum se obisnuieste omu…..unii asa se inteleg ca platesc 50-50 altii ca plateste barbatul….de ex am avut o prietena care uneori insista sa plateasca ea desi aveam banii la mine intindea ea prima mana cu banii la chelner….nu se intampla tot timpu dar cred ca si-a dat seama ca suntem impreuna si ca nu-mi face niciun favor cam sunt cu ea ci amandoi ne simtim bine unu cu altu….

91 liz January 30, 2010 at 1:31 pm

Mrs J …perfect de acord cu tine, nota 10 de la mine (sunt sigura ca ai simtul umorului) se pare ca nu esti purtator de cap pe umeri (numai la el ma refer :) )))degeaba , indiferent de varsta pe care o ai

92 eu2010 January 30, 2010 at 1:39 pm

liz, eu am spus mai sus ca nu se poate generaliza. Sa-ti explic: una este sa ai 18 ani si sa inviti o fata de 16 ani. In majoritatea cazurilor, la anii astia, cam 98% din fete au bani cat le da parintii sau nu au deloc (nu ma refer la cele cateva exceptii), si se simt destul de jicnite atunci cand sunt puse in fata faptul sa faca consumatia 50/50. Pe de alta parte, e altceva sa iesi cu o femeie, nu fata, care are un job, o cariera profesionala de renume mai mult sau mai putin. Aici se aplica 50/50 fara doar si poate la prima intalnire. Acum sper ca m-ai inteles. Am trecut de mult de perioada cand plateam consumatia la pustoaice de 16…18ani!!!

93 liz January 30, 2010 at 1:42 pm

de regula eu stiu ca plateste cel care face invitatia, cel putin asa scrie in Codul bunelor maniere :D , dar in ziua de azi nu prea se tine cont de ele

94 dell January 30, 2010 at 3:18 pm

Ma deci eu nu le invit in oras ,le invit la mine acasa :) am 21 ani si nu ies in orash ca eu2010 cu pustioaice de 16 ani :) ))) adica nu ies cu minore ca ma baga la coruptie si nu am ce discuta cu fete de 16 ani care sa-mi povesteasca de colectia lor de papushi barbie :) )) .Si lizare dreptate ,cine invita plateste consumatia asa e peste tot !

95 killbuby February 10, 2010 at 1:36 pm

De peste 2000 de ani barbatii cheltuie bani cu femeile, eu zic ca banii astia trebuie recuperati. Eu cand ies in oras cu nevasta-mea plateste ea, ca eu las cam mult bacsis. Daca ies cu altele pe care le invit eu, platesc. Daca nu am bani nu le invit. Dar cele care m-au invitat direct sau indirect au platit ele si in general pot sa spun ca eu am cam avut noroc la femei din astea. Important e sa fii sincer si daca vrea sa iasa cu tine nu o sa conteze deloc pentru ea ca trebuie sa plateasca, e alegera ei . Am iesit cu fete care si acum dupa 15 ani ma cauta, desi sunt insurat, ca sa ne mai intanim dar……. ce sa-i faci. Barbatul isi da seama ce insemna fericirea dupa ce se casatoreste numai ca atunci e prea tarziu. Oricum parerea mea e ca trebuie sa umblii cu cat mai multe femei posibil ca sa poti fii in stare sa iti alegi una pentru restul vietii, dar si atunci poti sa te inseli. Dar in potriva tuturor acestor aspecte negative sau pozitive despre femei mie imi plac femeileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee si nu am sa renunt niciodata in a le cucerii macar si pentru o noapte, vorba cantecului:
Cu ce m-am ales in viata
Ce am baut, ce am mancat
SI CU CE AM STRANS IN BRATE ( femei)

96 avatar February 10, 2010 at 2:00 pm

eu fac altfel am in minte numarul 1000 femei si incerc ca il depasesc , momentan sunt la nr 46 si mai am 60 ani de viatza si vreau sa fac copii cu femei dupa cara peste 2 ani le las si iau alta si tot asa toata viata mea .Poate suna ciudat da e o lume ciudata si VIATA E CA ZARU …SE CAM ROSTOGOLESTE , CARE E MAI SMECHER ALA REUSESTE :) ))

97 killbuby February 10, 2010 at 3:19 pm

@avatar
Ca sa ajungi la o mie trebuie sa ai norocul lui Rocco Sifredi, cea ce e cam greu, parerea mea e sa le numeri doar pe cele care le-ai ratat si numarul asta sa nu depaseasca anii tai de viata. Vorba aia: ”Barbatul e pana poate dar femeia-i pana la moarte”. Asa ca alege pana poti ca dupa aia ai sa culegi ce ramane. :D

98 Dodo February 15, 2010 at 9:05 pm

La nota de plata iti poti da seama cat de mult merita tipa respectiva, daca scoate banii, atc faci u cinste si o lasi pe ea data viitoare, daca nici macar nu se sinchiseste sa deschida geanta atc un glont in cap si ai terminat:))

99 aRt3 March 1, 2010 at 10:07 pm

@mara

Draga, voi femeile sunteti de 10 ori mai misogine ca barbatii. Societatea asta moderna a inradacinat in capul oilor[oamenilor] ca barbatii sunt niste porci, niste misogini, fiind acuzati ca nu respecta femeile. Intrebarea e, de ce respect ? Ca esti femeie ? Iti acord prioritate ca esti femeie ? Te las sa ma iei la misto ca esti femeie ?

Asta mi se pare, intradevar, foarte misogin de unde deducem ca de fapt VOI FEMEILE sunteti adevaratele misogine.

100 BluFloyd March 1, 2010 at 10:08 pm

foarte fain ai zis-o art3

101 Public Mentor March 1, 2010 at 10:31 pm

Daca ar fi fost sa fim “egali”, ar trebui sa fim egali prin drepturi si cultura, ceea ce nu se va intampla niciodata.

Trebuie sa meriti respectul, trebuie sa faci ceva care sa demonstreze ca meriti, nu e suficient sa ai o gaura in plus si par mai lung(=femeie), si tot timpul numai sa pretinzi. Este inaceptabil asa ceva.

Dovada ca societatea asta este atat de feminizata, cu atat de multe prejudecati (ca asta nu ai voie sa faci unei femei, ca asta nu se poate, ca asta nu e bine, asa ceva nu se face) incat, incet incet, ajungi sa te invarti intr-un cerc vicios de prost gust, in care barbatii nu mai sunt barbati ci niste sclavi si papagali care accepta orice, si femeile, niste eterne victime neintelese.

P.S: De acord, sunt femei mult mai misogine decat barbatii. Dar se merita una pe alta:)

102 alexxx all lord 7452039 March 2, 2010 at 1:14 am

Ba deci voi astia care vb acuma am impresia …si sunt sigur ca ati fost recent parasiti ( v-au dat papicii) de iubite .Si eu nu am intalnit pana acuma femei misogine :) ))) .Femeia trebuie pusa la loc de cinste ,,,ce ne-am face fara ele ;) nu mai carcotiti atata cocalariilor

103 BluFloyd March 2, 2010 at 1:39 am

dupa ce nume ai sigur tu esti cocalar si dupa ce ai spus….Si esti genu de om care ar manca rahat si ai linge-o in cur ca sa aiba parte de 1 minut de sex cu una …

104 Public Mentor March 2, 2010 at 2:52 am

Numai ipoteza de a fi parasit, numai ideea de parasire in sine, denota un sclavagism notoriu, o lipsa total de personalitate, de “balls”.

Pentru muritorii de rand (papagali si sclavi), da, de acord, femeia trebuie pusa pe pedestal.

Pentru ceilalti in schimb nu reprezinta mare lucru.

Dar ma rog, fiecare are ce merita ;)

105 alexxx all lord 7452039 March 2, 2010 at 12:15 pm

BluFloyd eu am o logodnica si 2 amante spre deosebire de tine care esti misogin (barbat care uraste femeile) si daca tot le urasti asa de ce nu incerci o relatie cu un barbat de exemplu Public Mentor ca vad ca impartasiti idei comune . Si acuma daca vreti sa iesiti in orash BluFloyd iti sugerez sa platesti tu ca pari partea pasiva in relatie ;) :) )))))))))))))

106 eu2010 March 2, 2010 at 1:03 pm

Dodo, ai pus mai sus punctul pe i. Subscriu.
Asadar, depinde de femeie, fata, cum vreti sa-i spuneti. Unele se simt extraordinar de jicnite daca sunt puse in fata faptului sa faca 50-50 consumatia; altele nu! Mai conteaza si cei 7 ani de acasa. Si intr-adevar, trebuie sa iesi cu foarte multe fete in oras ca sa gasesti femeia vietii tale. Mai sunt si exceptii, si chiar am iesit cu o tipa care facea parte din exceptii, dar… nu a fost sa fie. Treaba e destul de complexa. Tipa de care va spuneam avea o relatie foarte buna cu cineva, dar maicasei nu vrea sa auda. De fapt, se intelegea mai bine la pat cu persoana respectiva decat in viata de zi cu zi, si vroia foarte mult sa gaseasca pe cineva care sa le aiba pe amandoua. Foarte greu, nici dupa 10 ani de relatie cu individul respectiv nu si-a gasit. Era o tipa de gasca, care impartea consumatia fara nicio retinere, iar in functie de situatie, daca era sa platesc eu, plateam, daca era sa plateasca ea, platea. Am mai iesit si cu altele, unele mai sclifosite, altele mai-mai.

Deci, e foarte greu, ca sa nu spun imposibil, sa gasesti o femeie care sa va potriviti si in viata de zi cu zi, si la pat. Atentie, nu conteaza doar punctul de vedere a barbatului, ci si a ei. Degeaba o placi, daca ea nu te place si viceversa. Jumatatea vietii e foarte greu de gasit si chiar si atunci cand ai impresia ca ai gasit-o, o sa vedeti ca relatia nu poate continua fara compromisuri.

Fetele trecute de 30 ani, nemaritate, sunt unele cu personalitate puternica care nu le-au placut sa faca compromisuri (adica, sa accepte aia-aia, chestii de astea) si daca nu accepta si defectele partenerului vor ramane mult si bine nemaritate, babute. Aviz acelor femeie care se incadreaza in aceasta categorie.

O fi adevarat si logic ca consumatia trebuie platita de cel care a facut invitatia (a mai aplicat si eu aceasta propozitie) dar sa nu uitati ca nu se poate generaliza. Apropo, sa zicem ca am proceda asa, dupa ce cucerim fata sau femeia, urmatoarele intalniri le vom face 50-50? Sau o puneti sa plateasca numai ea?

107 radu March 2, 2010 at 1:27 pm

@alexxx all lord 7452039

Nu discutam cocalaria ta. Esti cocalar si-atat! Doar pentru ca asculti manelele alea infecte. Chiar nu ma intereseaza cate amante si logodnice ai. Oricum sunt femei “trei la zece mii”, cam ca legatura de ceapa. Fa-ti tu o supa buna si nu da lectii inutile.

(Nu te stradui sa-mi raspunzi, nu faci altceva decat sa-mi dai munitie.)

108 radu March 2, 2010 at 2:24 pm

SCUZA-MA alexxx all lord 7452039 m-a luat gura pe dinainte :) , scuza-ma da am fost abuzat in copilarie

109 radu March 2, 2010 at 2:32 pm

ce hahahahahaios esti!

110 radu March 2, 2010 at 2:57 pm

esti haios si simpatic imi dai id_ul tau de mess ? :)

111 alexxx all lord 7452039 March 2, 2010 at 3:03 pm

radu nu-ti dau id_ul pentru ca nu sunt gay ca tine lasama-n pace , dute pe la caminele studentesti la baieti si agata acolo ! :) )))))

112 radu March 2, 2010 at 3:06 pm

Bine Boss! Am inteles. :)

113 Deasy March 22, 2010 at 10:51 am

@ alexxx all lord 7452039, in mare sunt de acord cu tine. nu inteleg, in schimb, de ce ai nevoie de logodnica din moment ce ai 2 amante sau de 2 amante avand logodnica… in fine, probabil nici tu nu stii prea bine!

114 Deasy March 22, 2010 at 11:22 am

Haideti sa va povestesc cum a fost la mine! Prima intalnire… el a facut invitatia! Tipul a fost ok, discutia interesanta… intr-un final am cerut nota. Intentionam sa platesc 50/50! ce m-a deranjat foarte tare a fost faptul ca nici macar nu a schitat un semn ca ar dori sa plateasca el, ba chiar a facut calculul si cu multa seninatate mi-a spus care e partea mea :D Dupa intalnire mi-a trimis mesaje ca i-am parut interesanta si ca ar dori sa ne mai vedem. Ghiciti ce?! Normal ca nu ne-am mai vazut niciodata!! :D

115 alexxx all lord 7452039 March 22, 2010 at 11:22 am

:) Pai omul trebuie si el sa se insoare nu ? am 21 ani si o sa ma insor in aproximativ un an , dar asta nu inseamna ca nu pot sa mai am si eu amante ca toata lumea . Lasa ca o sa mai cresti si o sa intelegi ;) jajaja

116 Deasy March 22, 2010 at 11:32 am

sincer, nu-mi bat capul cu prostiile tale! fiecare face ce vrea cu viata lui… poate o sa mai cresti tu si atunci o sa intelegi :P

117 Vlad... March 24, 2010 at 11:32 am

Mie mi se pare normal sa plateasca cel/cea care a facut invitatia.
Si, bineinteles, apreciez intentia ei de a-si plati consumatia. Pe de alta parte, calculul de sfarsit..fiecare ce-a consumat…etc, risipeste din farmecul intalnirii (presupunand ca exista asa ceva).
Si atunci, ca sa evit aceste probleme, eu folosesc o alta “tehnica” si-i spun: “Data viitoare, cand ai sa ma inviti tu, te las pe tine sa platesti, ok”…
Astfel, nu numai ca va scutiti reciproc de momente jenante (calcule…etc), ci te mai si asiguri ca exista o “data viitoare”…
“Succesuri”…

118 eu2010 March 26, 2010 at 11:35 pm

vlad, omule, esti prea naiv. Lasa “data viitoare”, las-o pe ea sa zica, daca nu te intreaba de viata ta nu are rost sa o mai inviti data viitoare pt. ca mai mult ca sigur e o profitoare, rapandula, cum vrei sa-i spui…

119 mike tyson March 27, 2010 at 2:54 pm

Bai daca mai faceti odata fetele rapandule va dau cu randa in dinti , va sparg nasu pana va da borsu magic de la knor si va scot pe strazi sa vedem ce femei se uita la voi :) jajajajajajaja

120 Geronimo May 18, 2010 at 9:27 am

Tot citesc afirmatiile din commenturi si ma scarbesc. Nu sunt un Don Juan si nici nu am pretentia ca as fi. In general ma simt dator sa platesc eu consumatia pentru ca (mama ei de viata!!!) asa am fost educat: CAVALERUL PLATESTE. Nu ma astept ca ea sa scoata bani din buzunar pentru ca e placerea mea sa fac cinste.
Dar la fel de adevarat e faptul ca o tipa care insista sa facem nota de plata 50-50 imi creaza o impresie placuta. In acel moment o consider o femeie cu personalitate, cu orgoliu, care nu sta dupa mila mea. Asta e un punct in plus, indiferent ca vom avea un viitor impreuna ori nu. E ceea ce eu as numi o “femeie de caracter”.
Evident, de la un punct incolo, in momentul in care suntem impreuna de ceva vreme, chiar si orgoliul meu de mascul feroce dispare, si sunt de acord ca ea sa plateasca pentru amandoi. Ma impac cu gandul ca trebuie sa existe o lege e echitatii in Univers :)
Nu e treaba mea sa dau sfaturi sau sa pun etichete, dar eu asa m-am invatat: la primele intalniri fie platesc eu, fie 50-50. Oricum, am destula inteligenta sa ma feresc de materialiste. Nici macar nu trebuie sa ajungem la aceeasi masa de restaurant ca sa imi dau seama ce are in capusorul ei frumos o asemenea duduie :)

121 rhk May 18, 2010 at 12:27 pm

@Geronimo: discurs programat de mame grijulii cu nevoi de fals-cavalerism intr-o lume rea ca asta.

122 powell_black shitt May 18, 2010 at 3:00 pm

lumea asta nu e rea !!! ce pana mea

123 Geronimo May 18, 2010 at 3:28 pm

@rhk: Posibil. Adevarul e ca am cunoscut aproape numai tipe care se repezeau sa faca nota 50-50% (poate pentru ca imi plac duduile cu o personalitate puternica). A trebuit sa insist de multe ori sa platesc eu integral…si amandoi aveam impresia ca ii facem o favoare celuilalt :) Dar la partea cu EA care IMI face cinste e mai dificil. Doar n-am iesit in oras sa ma destabalez pe banii ei. Doar daca avem cateva luni bune la activ. E o chestiune de incredere… si de echitate.

124 rhk May 18, 2010 at 3:49 pm

@Geronimo: chestia asta cu “echitatea” ma zgarie pe creieri. Mai ales cand e pusa in aceeasi fraza cu “cavalerismul”. Lucrurile nu stau deloc asa. Eu nu incerc sa te critic pe tine. Am fost multa vreme pe aceeasi structura psihologica, dar mi-am luat suturi in cap de la oameni care traiesc mai “real”. Asa am invatat ca nimic nu e pe gratis, iar barbatia si cavalerismul sunt de fapt puterea de a face cat mai putin rau, nicidecum sa nu faci deloc. Conceptul de echitate, echilibru, cum vrei tu sa-i spui, nu exista, pentru ca nu poti sa masori tot ce faci.

Ce incerc eu sa spun este ca: imaginea pe care o promovezi tu este “baiatul ideal al mamei”, ori in realitate acest tip de om isi ia picioare in cap. Trebuie sa-ti asumi riscul ca, din cand in cand, vei fi catalogat drept mitocan, nesimtit etc.

125 Geronimo May 18, 2010 at 4:42 pm

@rhk: Da… Cand esti “de treaba” iti iei picioare in cap. Si crede-ma ca m-am lecuit.
Nu lua termenul de “echitate” mot a mot. Spun doar ca mi se pare normal sa primesc dupa ce am dat. E un egoism pur dar de bun simt. Eu pun accentul pe orgoliu. Nu promovez conceptul de “baiat ideal al mamei” asa cum subliniezi ci pe acela de “alege bine cu cine stai la masa”. Esential este ca gestul tau de curtenie sa nu fie pus pe seama faptului ca esti papagal. Iar pentru asta trebuie sa ai anumite standarde in ceea ce priveste femeile si sa gandesti mai mult cu capul decat cu…ma intelegi.
Femeile sunt la fel, doar ca in mod diferit… asa cum nu toti barbatii sunt la fel, sau caii, sau picturile…
Cat despre nesimtire, mitocanie si alte de genul asta… inca ma tratez :)

126 Alecs May 27, 2010 at 6:16 pm

Dacă le f**i bine îţi acceptă orice. Ţineţi minte: femeia e sătulă de p**ă atâta timp cât o are adânc înfiptă în ea. A, şi nu sunt off-topic. “Succesuri!”

127 killbuby May 28, 2010 at 9:14 am

@Alecs
Este valabil pentru acelea carora le place p**a. Dar ce faci cu una careia banii i plac mai mult decat p**a?

Barbatul are un obiectiv in viata: binele familiei lui.
Femeile in schimb vor doua lucruri: sex si bani(nu neaparat in ordinea asta). E foarte greu ca un barbat sa-i le ofere pe amandoua deodata. Eu prefer sex-ul, banii sa-i dea altul!!

128 madalina June 28, 2010 at 11:57 am

numai tarani pe aici , cum sa platesc eu 50% la primele intalniri nu trebuie un baiat sa ma cucereasca intai nu e lege a naturii asta pana si pe animal planet masculul cucereste femela :) )
cand relatia devine apropiata cand e altceva la mijloc nu numai interese si sex sigur ca platesc ,ii fac cinste si eu,nu numai el
de aceea ramaneti singuri si va da-ti mari pe aici, imi spune unul ca a ramas cu o tipa care de la inceput a facut juma-juma?

129 Public Mentor June 28, 2010 at 12:21 pm

@ Madalina: in primul rand, se scrie “dati” si nu “da-ti”… se scuza, ca a gresi este sa spunem omenesc.

Dar ceea ce nu se scuza sunt prejudecatile. Invoci legile naturii… dar acest e legi a naturii s-au stins de mult timp, atunci cand femeile si-au exhibitionat independenta si au invocat egalitatea. Daca se doreste egalitate, atunci ar trebui sa fie egalitate in drepturi, cultura si intelect… ceea ce nu poate exista niciodata in raportul barbat-femeie; femeia pierde jenant la capitolul asta.

Sunt multe femei care insista sa plateasca 50% la prima intalnire, li se pare cel mai corect si au principii bine definite in sensul asta.
Atunci cand exista intalnire stabilita de comun acord, cel mai corect este sa plateasca amandoi. Cine invita, doreste sa aiba placerea sa plateasca consumatie… este placerea lui/ei.

Dar a pretinde, doar pentru simplu fapt ca esti femeie, niste drepturi jenante, este absurd.

130 Geronimo June 28, 2010 at 5:23 pm

@Madalina: Vai, papusa!!! Sa inteleg ca self estemul tau sta in cicoul si felia de pizza pe care ti le da un goriloi ca sa isi bage mai usor mana sub fusta ta?!?
Cata lipsa de orgoliu poti sa ai?

131 eatshit June 28, 2010 at 8:48 pm

ba….asta e numa chestie de obisnuinta,adica daca acum nu stiu cate sute de ani se obisnuia sa se faca asa azi lucru asta e ceva normal,daca erau obisnuiti sa plateasca femeile,tot normal li se parea …

132 andrei August 10, 2010 at 12:20 am

vezi ca ai o problema la site… dupa ce dai previous comments nu poti da next comments sa ajungi din nou la ultimele. Ar fi mai usor de accesat daca ai rezolva asta.

cat despre articol, daca te intereseaza cu adevarat persoana cu care iesi, nota ar fi ultimul lucru la care te gandesti

133 Moran August 10, 2010 at 4:37 pm

io va zic k dak mi ar face unu asa cv l as mai si injura asta e lipsa totala de respect …. doamne si sa ii mai si platesc io partea lui…du te dreq fratzica cu asa barbat nu stau nici 5 min !!!

134 georgeker October 11, 2010 at 5:11 pm

cred ca cea mai buna metoda de a impaca capra si soacra e de a face asa: pt a nu parea un total macho man care el stie ca barbatul trebuie intotdeauna sa plateasca,dar nici pt a parea un meschin zicand sa faceti 50-50,mai bn stabiliti ca tu(baiatul)sa platesti totul pana la desert iar ea(fata) sa plateasca desertul….credetima ca e cea mai buna metoda de a lasa o impresie si mai buna decat ai lasat in timpul cinei…

io asa fac mereu si nu exista de la ea “pai…sa stii….nu prea merge…” daca in combinatie cu carisma ta,mai faci si chestia asta,n-ai cum sa nu reusesti pana la urma sa luati cina la ea acasa,asa ca “o cinste” si apoi……………depinde de voi ce se intampla…

va rog sa ma corectati daca gresesc…

135 nerelevant January 12, 2011 at 4:50 am

interesant sa citesc atat de multe opinii pe tema asta. mi se pare chiar ciudat sa vad atatea opinii diferite, cand de fapt mi se pare totul f simplu. din cate stiu, chiar daca suntem in romania, avem totusi iesire libera in alte tari de unde sa putem imprumuta ideea de win-win.

avem chiar si filme gratuite, spre norocul nostru; asta pt ca le putem lua de pe net lejer. din filme putem de altfel sa intelegem cum stau lucrurile la nicelul unei societati moderne.

all that being said, 50/50 mi se pare complet stupid … ce inteleg din chestia asta este ca daca eu comand o bere cu 10 lei, iar ea comanda un suc cu 5 lei => ca ea va plati 7.5 lei desi sucul ei este 5 lei. lol

sa plateasca cel care invita in oras, alta idee complet stupida. geez … din asta reiese ca invitatul n-are niciun interes sa cunosca pe cel care invita ?! pai at, prespun ca ultima data cand am fost invitat de o fata in oras (se adauga faptul ca ea a ales locatia), ea ar fi trebuit sa plateasca pt consumatie ?! pff .. stupid, lame, retared ideea .. cum vrei .. eu zic doar atat: fiecare-si plateste consumatia. indiferent de catre cine s-a facut invitatia. daca se intampla ca unul din cei 2 sa aiba o stare financiare net superioara celeilalte persoane si considera ca este ok sa achite intreaga nota, este toal ok. atentie insa! este o chestiune optionala si NU un standard.

remember the win-win … intalnirile sunt facute ca sa se cunoasca oamenii si nu e o cursa in care iese un singur invingator.

just my 2 cents.

136 iulia_sofix January 29, 2011 at 8:47 pm

eu personal daca ma pune sa platesc i bag ciclu in vin numai sa ma razbun , vb serios

137 Public Mentor January 29, 2011 at 10:28 pm

@ iulia_sofix: “Gandesti” si esti precum majoritatea anonimelor contemporane: rautacioasa, pregatita oricand pentru razbunare (cum sa isi permita sa ma puna sa platesc?), plina de frustrari emotionale, nesigura si fara un gram de personalitate.

Ca daca ai avea personalitate, un anume tip de caracter si chiar ai gandi din cand in cand (decat sa debitezi ineptii) atunci nu te-ai astepta ca tipul de langa tine sa fie un simplu lingusitor si papagal, sa iti faca toate mofturile dubioase.

138 Silviu January 30, 2011 at 5:23 pm

O intalnire e o chestie care trebuie sa si-o asume si femeia si barbatul. Nu vad de ce sa plateasca cel care face invitatia, aviz femeilor, nu mai considerati ca faceti o favoare barbatilor ca iesiti cu ei, e ca si cum v-ati vinde. Astfel cel mai corect posibil e sa-ti platesti consumatia.

139 dark_angel May 14, 2011 at 2:05 pm

daca nu s-ar baga atatea femei sa comenteze la fiecare articol ar fi numai pace si armonie. Rar barbatii se cearta intre ei de la un articol.
Cel mai interesant lucru e faptul ca alex david zice ca lui i-au platit femeile consumatia si nu a fost nici o problema, iar apoi vin alte femei si zic ca nu il cred sau minte sau ca e o exceptie :) )

140 Iulian May 17, 2011 at 1:47 am

Dezamagitor faptul ca esenta articolului nu este relevanta pentru marea majoritatea a celor ce lasa diverse comentarii. NU nota de plata reprezinta ideea principala din articol, chiar daca e mentionata si in titlu.

De obicei e interesant sa vezi si opiniile unei femei vis a vis de anumite subiecte, dar la articolul asta pur si simplu n-a comentat cine a trebuit. Femeile istete probabil au citit si au stat departe de tastatura…cat despre unii masculi, probabil intra degeaba pe Fii Barbat!…

Leave a Comment

Previous post:

Next post: