Nu plati pentru sex

by Alex David on October 17, 2007 · 94 comments

in Seductie

Am promis in ultimul meu articol ca va voi spune curand de ce un barbat nu trebuie sa plateasca pentru sex.

Faptul ca o fac atat de repede tine si de un episod desfasurat aseara. Gigi Becali a vorbit la emisiunea Nasul, de la B1 TV, despre prietenia lui din trecut cu Hagi si a dezvaluit faptul ca amandoi obisnuiau acum vreo 20 de ani sa-si plateasca partenerele cu care faceau sex.

In cazul lui Hagi am retinut ca viata de sportiv il tinea atat de mult prin cantonament incat nu ar mai fi avut timp sa cunoasca femei. In cazul lui Becali nu am retinut motivul, ci doar ca a tratat aceasta activitate ca pe un fapt firesc.

Cand platesti, iti scazi valoarea

In momentul in care un barbat plateste pentru sex, el isi scade valoarea in ochii partenerei. Aceasta stie ca omul respectiv nu este el insusi sufiecient de barbat pentru a-i starni atractie si are nevoie de bani pentru a obtine un surogat de interactiune.

Sexul platit nu trezeste respect sexual. Femeia care face sex platit face acel lucru ca pe o rutina, ca pe o activitate pe care trebuie sa o faca, nu ca pe ceva dorit.

Forme de sex platit

Multi cred ca sexul platit este sexul facut cu o prostituata careia i-ai oferit o suma de bani in schimb. Profund gresit. Sex platit este si cel obtinut de barbatii care incearca sa-si cucereasca partenerele ingropandu-le in tot felul de cadouri scumpe.

Repet pentru a fi sigur ca intelegi. Semnalul este mereu acelasi: eu, barbatul care cumpar atatea pentru tine, sunt prea putin valoros. Trebuie sa platesc o taxa ca sa ajung la tine. Iar asta sigur nu starneste atractie, din contra.

Blog Widget by LinkWithin

Scapa de timiditate si afla cum sa devii special in ochii femeilor cu Superghidul de comunicare in seductie! In plus, descoperi cum sa folosesti cu succes mess-ul, telefonul si discutiile fata in fata ca sa o seduci rapid - Cum sa vorbesti cu o femeie - 89 RONBuy Now

{ 88 comments… read them below or add one }

1 Adrian Bugariu October 17, 2007 at 6:11 pm

Ai perfecta dreptate. Incepe sa-mi placa blogul asta.

2 Alex David October 17, 2007 at 6:13 pm

Si mie, Adi :) E bine sa mai revii pentru a vedea si momentele in care nu am dreptate.

3 zmagoo October 19, 2007 at 3:15 pm

Pentru sex, plăteşti oricum. Crede`mă. Chiar dacă nu o faci cash ;)

4 Alex David October 19, 2007 at 4:17 pm

:) Nu chiar. Voi scrie ceva data viitoare despre chestiuni legate de tema asta.

5 meno November 23, 2007 at 9:30 pm

fiecare barbat plateste, sub o forma s-au alta,pentu sex cu partenera sa.Peste tot exista sacrificiu in orice relatie, si chiar de nu o recunoaste nimeni,o facem mai devreme s-au mai tirziu.

6 bob November 25, 2007 at 3:01 pm

Sa te vad pe tine soldat provincial iesit 8 ore din cazarma de la Bucuresti ce faci daca nimeresti pe Plevnei sau Stefan Furtuna :D

7 Alex David November 25, 2007 at 4:54 pm

:) )

La asta nu m-am gandit.

Ideea din post este una generala, nu se aplica pentru cazurile disperate :)

8 Cornel December 21, 2007 at 10:04 am

Salutare

Esti cam misogin dar nu e de mirare la cum se numeste site-ul. Sunt multe forme de sex platit cel mai nevinovat cu prostituate. Insa ideea cu scaderea valorii “masculului” este cea mai traznita. Succes cu site-ul ca eu nu mai calc pe aici.

Cornel

9 Alex David December 21, 2007 at 10:53 am

Multumesc, omule.

10 Katrina January 8, 2008 at 5:34 pm

Si cand te gandesti ca sunt barbati care se lauda cu “marea realizare”…. “dom’le, eu am fost la curve”. Ei, pe bune? Si cum a fost pentru tine? Te-ai simti bine stiind ca femeia aia face sex cu tine nu pentru ca esti vreo inteligenta rara sau pentru ca ai un trup de invidiat ci pentru ca o platesti?

11 liz November 27, 2008 at 9:51 pm

punct ochit …punct lovit Cornel. Nu-mi vine sa cred ca “comment”-ul e scris de un barbat :D … Alex David , imi spui si mie atunci cand dai peste unii care se sparg in figuri cu masina Ferrari la usa, care de fapt e a lu’ taticu’, cand isi etaleaza “caramida” in euro in fata fetelor …cam cum se numeste chestia asta?

12 Lore January 5, 2009 at 11:30 am

De prostitutie masculina a-ti auzit ? Cei care cumpara sex nu sunt mai buni decat cele care vand sex…iar apoi tot ei sunt cei care se lauda de “cuceririle” pe care le au. Asta nu se cheama cucerire, ci prostitutie…

13 A.M. January 19, 2009 at 8:59 pm

Bun articol…ai dreptate.
Numai ca, vezi tu, ajungi sa platesti pt sex atunci cand nu esti in stare sa faci o femeie sa SIMTA atractie in mod natural pentru tine. Duoa cum ai punctat si tu. Astfel, ajungi la o varsta -sau nu neaparat- si devii disperat.
Unii prefera sa cumpere o femeie, decat sa invete CUM sa starneasca atractie intr-o femeie! Asta e marea problema a barbatilor in ziua de azi: nu sunt in stare sa inteleaga mecanismul atractiei, psihologia feminina si, mai ales, faptul ca pentru a starnii atractie trebuie sa faci niste lucruri -simple, in fond- care multora li se par ilogice, pt ca femeile prin natura lor sunt ilogice si actioneaza dupa algoritmi ilogici pe care nici ele nu i inteleg. Dar actioneaza. Tu trebuie sa stii cum sa declansezi mecanismul in ea..
Practic, trebuie sa faci exact inversul a ceea ce crezi tu ca e ‘bine’, ‘normal’, ‘frumos’ sau ‘logic’ , potrivit societatii si ‘bunelor’ intentii!
Pacat de astfel de barbati.
Pacat de femeile care dau peste astfel de ‘semi’-barbati care nu au minima curiozitate de a pune mana sa invete -pt ca informatia exista din belsug, deci asta nu mai poate fi o Scuză!- cum stau lucrurile cu adevarat in ce priveste atractia si intreg domeniul asta interpersonal.
Ei nu inteleg ca adevarata educatie de dobandeste inafara institutiilor !
Ei nu inteleg ca atractia nu este o alegere !
Ei nu inteleg ca, de fapt, ei sunt cei care nu inteleg!

Alex & Co, felicitari pt blog si cat mai multe articole.

14 Lore April 15, 2009 at 1:31 pm

Majoritatea bărbaţilor plătesc pt. sex pentru că nu sunt capabili să atragă o fată în mod natural.

15 Mentor July 1, 2009 at 4:21 am

Mi se pare ca nu acoperi toate problemele ce survin din analiza ta cam incompleta.
La prima vedere poate parea un semn al slabiciunii, dar permite-mi sa dezbatem cateva puncte:

- unii barbati merg la prostituate de lux, pentru ca sunt in primul rand de LUX, nu orice curva gasita prin ziare, si nu orice fiinta vazuta pe strada cu pretentii de domnisoara cocheta.
- preferinta barbatilor pentru prostituate survine dintr-un instinct firesc si pur; dominarea teritoriala cat si insusirea la cat mai multe experiente deosebite; nu e vorba numai de o parte de fucking, ci si de poate amintiri placute.
- unii prefera prostituatele, pentru ca doresc numai SEX si nu au timp pentru a asculta niste fite de 2 lei de la niste putoaice iesite din scutece, si cel mai important a nu-ti pierde timpul pretios si cat si nervi.
- Nu este vorba despre valoare; nu te-ai gandit poate ca unii barbati chiar nu ii intereseaza sa isi piarda vremea incercand sa convinga fetele sa stea in genunchi?
Majoritatea nici nu merita privite darmite sa le adresezi cateva cuvinte pe care nu le inteleg.
Pur si simplu, le doresc doar pentru singura lor moneda de schimb, corpul.
- Daca stai sa te gandesti cat timp pretios pierzi cu o fiinta josnica la fire, pe care esti obligat sa ii asculti tampeniile, si sa mai si “cateodata” platesti anumite consumatii… iti vei da seama ca in the long run, iesi foarte ieftin cu prostituatele; pentru ca in primul rand ai parte de o partida de sex deosebita(pentru tine) si in al doilea rand, ai o amintire placuta o tipa care se pricepe la asa ceva.
- “Sexul platit nu trezeste respect sexual. ” Pe cine intereseaza?
Respectul sexual il capeti cand iti “faci treaba bine”.
Atunci cand esti potent si vrei sa-ti dovedesti acest lucru, fa cu o prostituata care se pricepe, si atunci vei vedea ca apreciaza potentialul tau; Si de abia atunci, iti poti valorifica randamentul sexual.

16 Andrei July 13, 2009 at 2:24 pm

Lore, ai tu un studiu care zice ca majoritatea barbatilor palteste pentru sex?
Daca nu, mai bine te-ai abtine de la afirmatii gratuite, tipic feminine.

Cei care platesc o platesc pentru ca nu au chef sa asiste la toate tampeniile pe care le spune si face o femeie pentru a ajunge la sex cu ea. Care de multe ori e jalnic.

17 Mentor July 14, 2009 at 4:53 am

Corect si nu numai.
O femeie care nu stie sa starneasca un barbat din punct de vedere sexual, este inexistenta. Un eter. O himera.

Din moment ce intelectual vorbind nu poate depasi capacitatile barbatului, si nu poate oferi cu adevarat perspective geniale, macar sexual vorbind sa stie sa atraga si sa il incite.
Daca nici macar companie nu stie sa ofere si sa il starneasca, atunci e FOARTE grav.

18 Lore July 14, 2009 at 7:41 am

Avem aici niste frustrati care fac comentarii de doi lei, se pare ca acesti tipi ca “Mentor” si Andrei se pare ca nu au cunoscut decat femei de nivelul lor. Bai fratilor, padure fara uscaturi nu exista iar cine se aseamana se aduna. Mi-e mila de voi pt. oricum o femeie care se respecta nu vrea sa aibe de-a face cu tipi ca voi…

19 Andrei July 14, 2009 at 7:46 am

Ai stat tu la fundul meu sa vezi ce femei am cunoscut?

Scuteste-ne de aerele tale de pretinsa atotcunoastere si sictir ca nu ne inteleseaza abosolut deloc parerea ta, atat timp cat este una evident partinitoare si jignitoare.

PS: am cunoscut femei de toate varstele, din toate clasele sociale si care au acoperit cam toata gama de personalitati umane.
Asa ca stiu atunci cand o femeie este de calitate sau nu. Si sunt multumit ca inca mai exista acest specimen.
Din care, se pare, tu nu faci parte.

20 Lore July 14, 2009 at 8:47 am

In primul rand stai cam prost cu gramatica, se scrie “platesc” nu “palteste” asta asa… ca sa nu-ti jignesc “inteligenta”. Mai intai invata sa scrii apoi sa faci comentarii “inteligente”. Daca vrei sa nu fi jignit, atunci ia aminte la proverbul “ce tie nu-ti place…” Chestii ca “sictir” sunt demne doar de cocalari si manelisti.

21 Andrei July 14, 2009 at 10:29 am

Lore, cand ramai fara argumente logice incepi sa cauti presupuse greseli gramaticale?

“Greseala” aceea a aparut din cauza unei erori de tastare pentru ca am scris foarte repede.

Mult mai grav este insa ca tu:

- repeti cuvinte intregi : “SE PARE ca acesti tipi ca “Mentor” si Andrei SE PARE ca nu au cunoscut…”
- uiti cuvinte: se scrie “ pentru CA oricum o femeie” in loc de “pentru oricum o femeie”
- nu stii sa conjugi corect verbul “a avea”: se spune “ nu vrea sa AIBA de-a face” in loc de “nu vrea sa AIBE de-a face”
- in contextul folosit de tine se scria “ati” in loc de “a-ti”

Iar aici nu poti sa invoci faptul ca nu erai atenta si/sau ca ai scris repede.
Greselile de mai sus elementare si vorbesc destul de graitor despre capacitatea ta de a te exprima corect.
Asta ca sa nu iti jignesc nici eu “inteligenta”…

Data viitoare stai in banca ta cand nu ai ce sa spui.

22 Andrei July 14, 2009 at 10:34 am

A, si in loc de “Greselile de mai sus elementare” se citesti te rog ” Greselile de mai sus sunt elementare”.
Asta pentru ca eu sunt capabil sa recunosc unde am gresit…

23 Lore July 15, 2009 at 9:33 am

“Cei care platesc o platesc pentru ca nu au chef sa asiste la toate tampeniile pe care le spune si face o femeie pentru a ajunge la sex cu ea. Care de multe ori e jalnic.”
Ma refeream la acesti barbati care platesc chipurile…ca sa nu auda tampeniile pe care le spune o femeie…Hai sa fim sinceri, de asta platesc acei barbati ori pt. ca nu sunt capabili sa cucereasca o femeie ??? Iar daca sexul e jalnic, e pentru ca acele femei o fac pt. bani nu pt. ca ar fi atrase de acei barbati. Deci asta ar fi frustrarea voastra, ca dupa ce ca platiti pt. sex nici macar nu e satisfacator.
Normal, daca vreti sex de calitate trebuie sa stiti sa cuceriti o femeie, asa ca nu mai aruncati cu pietre in acele femei pentru ca vezi doamne nu va satisfac atata timp cat vina este a voastra.

24 Andrei July 15, 2009 at 2:26 pm

Nu am aruncat cu pietre in nimeni.

Tu ai venit si ai proclamat sus si tare ca majoritatea barbatilor plateste pentru sex, ceea ce nu este nici pe departe adevarat.
Era firesc sa primesti niste comentarii nu tocmai favorabile.

Si sa stii si tu o chestie: sexul e un act intre doi oameni. Fiecare din cei doi trebuie sa contribuie in mod egal la satisfactia partenerului/partenerei.
Asa ca daca un act sexual nu este reusit este vina AMBILOR parteneri.

25 Mentor July 17, 2009 at 6:46 pm

Dar cine e interesat sa cucereasca o femeie? Mai ales cand nu e nimica de cucerit. un mare VID. Cand in 90% e doar o carne expirabila care o folosesti de cateva ori si o arunci.

Si cine a spus ca este jalnic si ca nu pot fi atrase? Nu vorbi daca habar nu ai.

26 Lore July 18, 2009 at 8:23 am

Voi nu sunteti expirabili ? Sau poate sunteti nemuritori si eu nu stiu….Tot o bucata de carne expirabila sunteti si voi… pe care o folosesti si apoi o arunci, deosebirea este ca voi platiti si asta va doare cel mai tare. Iar fara noi nu sunteti nimic, toata viata voastra depinde de femei de cand va nasteti si pana muriti.

27 Andrei July 18, 2009 at 8:56 am

Lore, tu ai niste probleme.

Cauta ajutor specializat.

28 Lore July 18, 2009 at 9:05 am

Adevarul deranjeaza intotdeauna, iar in privinta ajutorului specializat te-as sfatui pe tine sa-l cauti, chiar ai nevoie.

29 Andrei July 18, 2009 at 9:11 am

Care adevar? ca barbatii depinde de femei de cand se nasc si pana mor?

Asta ti se pare tie adevar? Ai niste conceptii total gresite la adresa barbatilor.
Si, plina de ipocrizie, tot noua ne zici ca discriminam.

Esti o misandra convinsa. Cea mai buna pedeapsa pentru tine ar fi sa ramai singura pentru totdeauna, ca sa vezi ce inseamna sa nu ai nici un barbat langa tine.

30 Andrei July 18, 2009 at 9:15 am

Sau, ca alternativa, fa-te lesbiana. Eu uul cel putin nu as vrea sa am de a face cu o femeie ca tine (si nu, nu ma intereseaza daca tu ai vrea sau nu ai vrea sa ai de a face cu mine).
Sunt sigur ca vei gasi in sexul feminin toata aprecierea, respectul, lipsa de gelozie, iubirea pura, caldura sufleteasca, implinirea sexuala si frumusetea unei relatii pe care nu ti-o poate oferi un barbat.

Yeah…right…

31 Lore July 18, 2009 at 9:22 am

Spre dezamagirea ta, nu sunt singura pt. ca am doi barbati in viata mea, pe fii-miu si sotul meu care au NEVOIE de mine ca de aer. Pe tine cine te-a crescut ??? Pe ce lume traiesti ??? Uita-te in jur si vezi cate femei se descurca singure dragule, si majoritatea au si copii. Cati barbati ai vazut tu sa se descurce singuri si sa-si creasca singuri copiii ??? Nu demult au dat la TV, la stiri un barbat care a ramas singur cu 3 copii…vai ce tragedie, a apelat la mila populatiei pt. ca vezi doamne a ramas singur cu copiii de parca ar fi fost handicapat.

32 Andrei July 18, 2009 at 9:32 am

“Draga” mea, eu am crescut singur.
Si in continuare, ma descurc singur. Am casa mea, destinul meu in viata, cariera mea. Sunt perfect capabil sa spal, calc, fac mancare etc.

Iar cand voi ajunge la o varsta, voi infia un baiat si il voi creste singur (daca nu voi avea o relatie de lunga durata pana atunci).

Acum nu ma intelege gresit, nu resping femeile din viata mea. Dar ele sunt prezente trecatoare. Poate vreodata una nu va mai fi trecatoare, dar chiar si atunci, ea nu va fi cel mai important lucru in viata mea, ceva fara de care s anu pot sa traiesc.
Cel mai important sunt eu. Femeia (cea care merita) este ceva care, ocazional, poate sa ma completeze. Dar nu depind in nici un fel de ea.

Si inca ceva: daca tu asa i-ai invatat pe sotul si pe fiul tau, este vina ta.

PS: faptul ca vezi mult mai multe femei singure cu copiii se datoreaza faptului ca la divort ei sunt increditntate in mod abuziv femeilo (cam 90%).
Desi mult edin ele sunt parinti GROAZNICI. Iar pentru un baiat este un lucru deosebit de nociv pentur dezvoltarea lui ca barbat daca ramane doar cu mama.
In fine, asta e o discutie mai lunga. Important este ca procentul asta, oata cu aparitia organizatiilro pentru drepturile tatilor/barbatilor, se va schimba.

33 Lore July 18, 2009 at 9:55 am

Ai crescut singur, posibil , dar poate te-ai nascut din spuma marii. Daca pretinzi ca ai crescut singur nu mai face afirmatii gratuite in privinta femeilor atata timp cat nu ai avut o femeie stabila in viata ta. Atitudinea ta dezvaluie teama de a nu fi dezamagit. Imi pare rau pt. tine dar cine nu respecta femeia, nu respecta viata. Crezi ca daca traiesti in felul asta vei fericit vreodata ? Orice om ca sa fie fericit are nevoie de iubire, este o conditie esentiala. Numai in felul asta te simti implinit. Voi barbatii in general sunteti lasi, vorbiti tot timpul despre sex pentru ca va e teama sa va implicati sufleteste si faceti din asta o parada, ca vezi doamne sunteti niste “macho” dar de fapt acesti oameni sunt slabi, demni de mila. Barbat e doar acela care are curajul sa se implice afectiv intr-o relatie, nu majoritatea care se tot lauda cu cate femei au sedus ei…

34 Andrei July 18, 2009 at 10:06 am

In primul rand, nu ma laud cu cate femei am sedus eu. Doar ti-am raspuns tie.

In al doilea rand, generalizezi extrem de mult. Ai cunoscut si tu cativa barbati si gata, crezi ca ii cunosti pe toti….
Cu riscul de a crede iar ca ma dau mare, numarul de femei pe care l-am cunoscut este cu 3 cifre. Dar tot nu imi permit sa cred ca le stiu pe toate si ca pot sa fac asemenea generalizari.
Ai niste probleme serioase legate de barbati. Iar problemele legate de sexul opus vin de obicei din interior. Si acum chiar nu ma iau de tine. Talk to somebody about it.

In al treilea rand: am 26 de ani. Nu e momentul pentru casatorie sau relatii de foarte lunga durata. Vreau ca atunci cand va fi cazul sa fie cu o persoana care chiar sa merite si nu sa stau cu ea doar pentru ca asa zice lumea (partea feminina a ei) ca trebuie.

35 Andrei July 18, 2009 at 10:08 am

Si inca ceva, daca imi aduc eu bine aminte cum se face, nici la nasterea ta nici a mea nici a oricarui om de pe planeta asta nu a contribuit doar o femeie….
Si arata-mi si mie te rog unde fac afirmatiile gratuie la adresa femeilor.

36 Lore July 18, 2009 at 10:19 am

Faptul ca ai 26 de ani si consideri ca nu e momentul potrivit pt. o relatie serioasa denota superficialitate. Tu te crezi atat de bun incat n-ai sa gasesti niciodata o femeie care sa te “merite”. De dragoste, iubire, respect ai auzit ??? De Dumnezeu ai auzit ? Tratati o relatie cu o femeie de parca voi sunteti buricul pamantului. Si voi ar trebui sa meritati in primul rand ca o femeie sa stea langa voi. Iti propun sa te faci homo si sa infiati un baiat. Sper sa fi fericit.

37 Andrei July 18, 2009 at 10:35 am

Lore….
am incercat sa vorbesc cu tine. Pe bune, chiar am incercat.
Insa nu are rost. Esti misandra, generalizezi, dramatizezi, faci pe victima (ultimele doua fiind “calitati” des intalnite la sexul din care faci parte) si nu vrei sa accepti nici macar la nivel de conversatie alte pareri.
Eu ma retrag.
Sa fii si tu fericita.

38 Mentor July 18, 2009 at 3:55 pm

Toata viata depinde de femei? Din acelasi loc ne-am nascut cu toti. Atata timp cat o femeie a nascut prin propria dorinta, trebuie sa isi asume responsabilitatile cresterii si educatiei copilului respectiv. Asadar copilul este doar un pion (care nu a cerut sa fie mutat) dar pe care femeia este nevoita acuma sa il creasca.
De ce ar trebui sa fim recunoscatori unor fiinte, doar pentru “miracolul vietii” ? Hai sa fim seriosi.

Binenteles ca suntem buricul pamantului… al nostru cel putin.
Tratam o femeie dupa cum MERITA sa fie tratata.

Problema lor cea mai mare ramane ca, considera ca sunt minunea lui “Dumnezeu”. Ce este cel mai trist este faptul ca nu isi dau seama ca sunt majoritatea la fel, extrem de plictisitoare si patetice, incapabile sa fie contemporane cu propria lor natura perversa.

Femeia este 95% doar un simplu corp expirabil si nu a demonstrat pana acuma nimic concret pe plan intelectual, ca isi merita locul mult ravnit langa barbati.
Cel mai trist este cand nici macar propriul corp nu stiu sa si-l vanda.

Nu ne doare ABSOLUT deloc ca platim. Ba chiar e o satisfactie enorma stiind ca platesc pentru un serviciu absolut firesc si ma simt deosebit de bine… Un serviciu pe care in mod normal femeile ar trebui sa il ofere cu cea mai mare disponibilitate la tot pasul, avand in vedere procentajul alarmator de femei, si de “oferte” din RO.

P:S: Las?? Ha ha. Pentru voi, cine nu va vor si nu va suporta imbecilitatile, e las sau impotent.
Sunt diverse stagii de implinire; femeia este doar un accesoriu pe care trebuie sa ai si sa il schimbi, de diversitate, pentru amuzamentul propriu cateodata.

39 Lore July 19, 2009 at 9:36 am

Din punctul meu de vedere barbatul e inutil. Nu vedeti cat de inutili ati devenit, in conditiile in care femeia din zilele noastre se intretine singura, isi creste singura copiii, de ce ar avea nevoie o femeie de un barbat (trantor) la urma urmei cand se poate lipsi de el pt. ca oricum un barbat nu-i poate oferi nimic ??? Singurul lucru pe care puteti voi sa-l oferiti poate fi inlocuit cu succes si de un simplu vibrator care te maii scuteste si de alte probleme. Voi sunteti cei care “trebuie” sa va meritati locul langa o femeie.

40 Andrei July 19, 2009 at 9:51 am

Actually e femeia din zilele noastre cea care a devenit inutila.
In afara de un sex amarat pentru care pretinde totul, ca o curva, nu ofera mai nimic.

Astept cu deosebit interes sa devina viabila tehnologia care sa permita dezvoltarea unui copil in recipiente amniotice.
Sa vezi atunci lovitura pentru femei, atunci cand singurul lucur la care sunt bune, facut copii, o sa dispara.

41 Andrei July 19, 2009 at 9:55 am

Femeia in ziua de azi e un sclav perfect al sistemului, o fiinta indoctrinata de societate de consum pana in maduva oaselor. O fiinta nefericita careia ii sunt exploatate frustrarile si deziluziile in scop financiar. O fiinta egoista si ipocrita.
O fiinta condusa in totalitate de emotii, fara nici o logica. O fiinta care si-o trage in stanga si dreapta fara nici o urma de jena.
Concluzie: ceva intre o flegma si o maimuta.
Slava Domnului ca multi barbati nu mai dau doi bani pe ele si pe o relatie cu un astfel de animal.

42 Lore July 19, 2009 at 10:14 am

O fiinta ipocrita si egoista este barbatul, care si-o trage in stanga si-n dreapta, nu femeia, ea doar profita de prostia barbatilor. Iar din pacate voi a-ti ajuns sa fiti cei pe care femeile nu mai dau doi bani. Animale ilogice sunteti voi, pt. ca va conduce capul de jos.

43 Lore July 19, 2009 at 10:26 am

Apropo de tehnologia in vitro, este nevoie de ovulul femeii pentru a realiza fecundarea in vitro. Iar un copil ca sa creasca si sa se dezvolte normal are nevoie de dragostea materna. Pentru ca o fiinta umana sa creasca si sa se dezvolte, nu e suficienta doar fertilizarea in vitro. Iar in privinta sclaviei voi sunteti sclavii sexualitatii femeii.

44 Andrei July 19, 2009 at 11:33 am

Acum ce faci? Imi iei mie ideile si inlocuiesti barbat cu femeie si invers?
Pentru ca un copil sa creasca are nevoie in egala masura de dragostea paterna.

Faptul ca femeia este un parinte mai bun e o prejudecata falsa, dupa cum poate fi observabil foarte bine in realitate.
Ce spui de faptul ca majoritatea COVARSITOARE a infanticidurilor sunt savarsite de catre mame?
Sau de faptul ca majoritatea abuzurilor fizice asupra copiilor sunt savarsite tot de mame, a?

Eu cred ca un barbat este un parinte mai bun si mai responsabil decat o femeie. Si nu ai cum sa imi demonstrezi contrariul

PS: daca esti asa nemultumita de barbati, ia tu frumos si divorteaza si stai singura.
Sa vedem, iti convine?

PS2: ovulul femeii poate fi recoltat dintr-o baza de ovule la fel ca spermatozoizii.

PS3: tu se pare ca nu esti la curent cu evolutia sociala a femeii contemporane.
Daca ai fi, ai constatat ca foarte multe fete gandesc cu zona inghinala si ca ele sunt conduse de dorinta de P* mai rau ca baietii.

Dar nah..e usor sa arunci vorbe in vant…

45 Lore July 19, 2009 at 12:24 pm

Stii ceva, eu iti propun o schimbare de sex. Haa, ha, un barbat este un parinte mai bun, ma faci sa rad… Ca sa-si aduca aminte ca au copii trebuie sa-i aduni de prin carciumi, sau din patul amantei. Astia de care vorbesti tu, sunt 1 %. Asa ca iti doresc succes in planul tau de fertilizare in vitro. Sa ne trimiti poze cu copii tai, pa.

46 Andrei July 19, 2009 at 12:26 pm

Nu multumesc, sunt perfect multumit cu faptul ca sunt barbat.

47 rbk July 20, 2009 at 12:24 pm

Uite eu de exemplu nu sunt dotat fizic. Aspectul imi este sub orice discutie, sunt si gras, am dimensiuni mici, 1.60. Fizic nu am ce oferi.

Femeile nu vor sa ma accepte. Intreaba mereu de centimetrii,
de inaltime (ma doare sa discut despre cuvantul acesta oribil),
au boala asta a dimensiunilor, isi cauta namile de 1.90 ca sa faca
sex cu ei, iar pe ceilalti, pipernicitii, nu ii baga in seama.

Ceilalti au o singura sansa: BANU.
Nu se poate fara. Am cautat eu ‘gratuitati’ si peste tot m-am lovit
de aspectul fizic de cacat, si de dimensiuni insuficiente.

Si, inal doilea rand, femeile obisnuite isi trateaza barbatii ca pe
animale de reproductie. Barbatul trebuie sa arate bine, sa fie inalt, sa aibe muschi, sa aibe scula mare, sa fie bun la pat, sa reguleze si alte femei, care toate viseaza (in subconstient) :( ( copii mari si sanatosi.

Eu NU accept sa fiu targetul genetic al nimanui. Eu vreau sex de calitate, fara sa ofer eu un ideal reproductiv. Eu nu ofer monta.
Sunt foarte dezamagit de femeile obisnuite, care se reguleaza
CU CINE LE PLACE LOR. Iar pe ceilalti ii arunca la gunoi.

In primul rand, barbatul este o fiinta umana, responsabila pentru
dezvoltarea stiintei, artei si civilizatiei. Perpetuarea sanatoasa a speciei
e valabila doar pentru animale, la fermele de porcine, de exemplu.
Acolo este imperecherea selectiva, pentru purcei de calitate. De carne.

Barbatii care au centimetrii, profita si abuzeaza de femei, in timp ce barbatii fara centimetrii sunt SILITI SA PLATEASCA.
Scosul banilor din buzunar e dureros, mai ales pentru cei saraci,
care lucreaza. Dar cand ai 1.60 si putulicea de 12 cm,
nu exista alta solutie decat banii.

Femeile se limiteaza la centimetrii si bani, la resurse, instinctiv ele
urmaresc sa produca copii sanatosi si bineinteles, mancare pentru ei.
JALNIC.

Pentru orice barbat, conform piramidei necesitatilor lui Maslow,
sexul este o necesitate fiziologica, la fel ca aerul, mancarea, apa, somnul, excretia, etc. Sexul este necesar pentru dezvoltarea psihica si sociala, pentru apartenenta la umanitate. De ce in occident exista
obsedati sexual si psihopati criminali in serie ?

Pentru ca nu au avut prietena nici in liceu, nici in facultate, nici in anii ‘cei mai frumosi ai tineretii’, pentru ca femeile i-au aruncat la gunoi. Din cauza aspectului fizic. Din cauza dimensiunilor prea mici.
Aici e vorba de vieti omenesti risipite, de dragul instinctelor si a dimensiunilor… Femeile nu vor sa accepte ca

TOTI BARBATII AU NEVOIE DE SEX.

Singurele care au inteles asta se folosesc de ei.
Le mananca banii, oferindu-le drepturile lor. Asta e coruptie.
Sa dau bani pentru a mi se respecta dreptul de a face sex.
E talharie, hotie, excrocherie, sarlatanie, inselaciune, lacomie.

Prostitutia ar trebui sa fie in cel mai aspru mod pedepsita,
ca acum 2-300 de ani in puscariile londoneze.
Sa fie inchise si silite sa faca sex cu toti barbatii care au nevoie.

48 rbk July 20, 2009 at 12:30 pm

Putem sa incepem cu LORE

49 Lore July 20, 2009 at 12:41 pm

rbk…
Esti jalnic si dezgustator. Si uite asa se nasc violatorii…. Iti propun ceva, du-te si munceste sa faci bani apoi cauta pe centura, alta solutie nu ai, poate se incumeta vreo una…daca platesti bine

50 Lore July 20, 2009 at 12:43 pm

…daca nu, iti propun sa te spanzuri, ma ofer eu sa-ti platesc inmormantarea, pa

51 Alex David July 20, 2009 at 12:52 pm

@ rbk: foarte rar am vazut un barbat care sa-si planga mai mult de mila decat tine. Decat sa plangi dupa Evul Mediu mai bine te-ai lamuri cat de mult o intereseaza pe o femeie fizicul si cat de mult alte aspecte.

Asta ca sa nu mai ai complexe total aiurea.

@ Lore: ai spus mai sus ca barbatii sunt inutili pe fata pamantului. Te-ai referit si la sotul tau? Cresti un copil care in cativa ani va deveni inutil?

@ andrei, mentor: e penibil sa te enervezi cand cineva are alte pareri decat tine. Chiar si atunci cand respectivul exagereaza sau este intr-o simpla eroare.

52 Mentor July 26, 2009 at 2:07 am

Si apropo, cu totii platim femeile.
Altii mai mult, altii mai putin.

53 Andrei July 26, 2009 at 2:36 pm

@ Alex

Eu unul nu m-am enervat. Am incercat cu frumosul sa o fac sa vada ca are niste pareri cam extremiste si fara acoperire.
Am esuat in aceasta tentativa asa ca am lasat-o in pacea ei :)

@Mentor

Te inseli :)
Si asta o spun din experienta mea.

Pana la urma e doar o chestiune de valoare perceputa. Daca tu crezi ca esti peste femeia de langa tine e normal sa incerce sa iti castige simpatia inclusiv cu chestii materiale.

54 rbk July 27, 2009 at 1:24 pm

Aspectul meu fizic si dimensiunile sunt de nota 3, sub media
mediocritatii, deci sub orice asteptare normala.
Daca Hitler m-ar fi vazut, ma trimitea ori la cuptor, ori la sapun.

Asta e un fapt real, nu complexe. Fizic eu sunt nul, necompetitiv.
Barbatii ca mine de obicei, cu multa sila, sa accepte femeile
refuzate de toti ceilalti, scunde, urate, grase, diforme, batrane, etc.
YUCH… asta e selectia naturala, nu ? Astea sunt gratuitatile.

Complexe au barbatii mediocrii, de nota 5-7, cara mai arata cumva.

Deci cum vreti voi sa am o partenera superbeton, de nota 10-11
FARA CENTIMETRII SI FARA BANI ?
Ca alea se limiteaza la asa ceva, traiesc intr-o lume izolata,
sunt conduse foarte rigid de instincte, accepta doar
armasari si afaceristi, sexul platit in lumea lor e ceva NORMAL,
fie in mod direct sau indirect… intr-adevar, ele sunt bune numai
pentru sex, nici nu m-as obosi sa le folosesc la altceva.

Teorema lui rbk: sex=centimetrii*bani

55 ego December 6, 2009 at 7:34 am

rbk are mare dreptate nu stiu de ce sariti toti pe el cand e singurul de aici care spune adevarul iar tu alex david ar trebui sa stii ca are dreptate , ca doar si tu ai fost un distrus refuzat de femei si nu ar trebui sa ii zici ca isi plange de mila. a nimerit-o si cu instinctele femeii si cu criminalii si violatorii ,cat despre Lore, se vede ca e o sclava retardata , reactioneaza exact cum era de asteptat

56 Alex David December 6, 2009 at 11:57 pm

@ ego: imi place ca stii lucruri fara sa le cunosti :) esti asa, un fel de zeu. Sanatate si calm!

57 Lore December 7, 2009 at 9:01 am

Sunt putini acei barbati care nu platesc pentru sex. Irinel Columbeanu daca nu avea bani credeti ca s-ar fi uitat Monica la el ??? Nici vorba domnilor. Femeia prin natura ei cauta barbati care sa fie capabili sa asigure viitorul odraslelor. Si asa e si firesc, pentru ca asta e rolul unui barbat adevarat. Dar din pacate barbatii adevarati sunt din ce in ce mai rari.

58 Alex David December 7, 2009 at 11:00 am

Pe Irinel il dai ca exemplu de barbat adevarat? :)

Sper sa nu fii o femeie care, “prin natura ei”, ai cautat si chiar ai gasit un barbat a carui principala calitate sau a carui calitate importanta a fost faptul ca a avut bani.

Stii, sunt o serie de trairi intr-o relatie pe care banii nu-i pot oferi niciodata. In plus, oricat de trista ar crede unele femei ca este viata, niciodata banii nu pot acelasi gen de atractie precum un barbat prin el insusi.

Numai bine, Lore :)

59 Lore December 7, 2009 at 12:01 pm

Din pacate barbatii nu-ti pot oferi altceva in afara de bani ptr. ca atractia nu tine toata viata, iar cand trece te lasa balta fara sa-i intereseze ca lasa in urma si niste suflete nevinovate. Asa ca nu mai condamnati voi femeile ptr. faptul ca se uita la bani, ptr. ca o fac pe buna dreptate

60 Alex David December 7, 2009 at 12:03 pm

Imi pare sincer rau pentru tine.

61 mda December 7, 2009 at 5:58 pm

e corect doar pe jumate toata chestia asta cu platitul pentru sex. sunt de acord ca nu e bine sa “cumperi” atentiile femeii cu care vrei sa ai o relatie. dar cand e vorba de o prostituata de lux, pot sa o fac , asta nu ma face mai putin barbat. daca am bani si am chef sa ma distrez cu una care sa imi indeplineasca toate fanteziil pentru o seara atunci pot sa o cumpar. pe langa asta mai sunt si unele chestii pe care poti sa le faci cu o prostituata dar cu gagicata nu prea.

62 Public Mentor December 9, 2009 at 4:16 am

Haha. Rolul barbatului adevarat este deci sa fie slav? Poate pentru femei extrem de limitate, da. Si nu in ultimul rand, pentru barbatii care accepta sa devina un pres pe care aceste eve contemporane sa il calce in picioare.

Tu stii cum se cheama femeile care un “trai decent” nu? Incepe cu C si se termina cu A. Adica mai exact, aproximativ 99,9%, nu de alta dar nu e frumos sa generalizam, sa lasam o mica marja de eroare ;)

63 Lore December 9, 2009 at 9:03 am

@ mentor Dar barbatii care apeleaza la acele femei cum se numesc ??? Ori pt. voi nu e valabila chestia ??? Daca nu ar exista cerere nu ar exista nici oferta. De unde atata ipocrizie ??? Dar, nu ma mai mira ptr. ca ipocrizia si lasitatea este o caracteristica tipica barbatilor. Nu stiu de ce va mai numiti “barbati” doar ptr. ca vi se balangane ceva intre picioare ???

64 Razvan C December 30, 2009 at 4:18 am

Femeile raspund foarte bine la “stimulente” si daca le si inveti sa fie “magulite” cu o anumita cadenta, ai sanse mari sa ajungi ca mine in vesnica competitie cu un fost/admirator care a vrut sa o flateze, abia ce am invatat lectia asta si vreti sa-mi distrugeti mitul?:)
Eu nu am platit niciodata pentru sex si m-am legat mereu la cap cu relatii ,care pentru faptul ca face DRAGOSTE cu iubita e ceva firesc pentru mine , a ajuns sa fie o slabiciune bine exploatata.
Asadar,cu exceptia banilor, in timp femeile nu mai gasesc lucruri de apreciat la un barbat, nacar respectul si intelegerea sa existe.
Pentru ca deja vorbim de sex din mila si e jalnic.

65 Razvan C December 30, 2009 at 4:36 am

Si nu e vina barbatilor ca uneori femeile sunt lipsite de imaginatie sau nu cred in ideile barbatilor pentru a da viata relatiei si se plafoneaza in bani.
De departe fetele vor in primul rand “stabilitate/siguranta” si o sa faca o lista cu trasaturile pe care trebuie sa le aibe “Norocosul” ….daca nu arati bine, ai un salariu decent, masina, daca pentru prietenii ei nu esti ok (tinand cont ca ei ii stiu si pe fostii), atunci clar ori ai picat la fix ca sa o consolezi dupa o relatie “dureroasa” , fie viata merge mai departe si ea isi doreste “mai multe zile senine” … citatele le-am retinut de la o fata… numai ca atunci cand le auzeam pentru mine nu erau asa de evidente pentru ca eram naiv.
Nu e foarte comod sa aud inca o femeie care e materialista pentru ca am avut de aface cu o astfel de femeie si sa ai impresia ca faci sex din razbunare .

66 rbk February 19, 2010 at 6:08 pm

cum arata sexul fara bani ? gratisul ? e oribil… teroare, groaza, etc.
pe gratis sunt acceptati doar cei inalti, atragatori, supli, facuti, dotati.
da. numai ei. din punct de vedere al reproducerii si perfectionarii speciei, YUCH !!! credeam ca suntem o ciilizatie, nu o amarata de specie, ei sunt cei care au parte de sex, de relatii, de casnicie si de
COPII. YUCH YUCH YUCH YUCH YUCH…
ce legatura are sexul cu copii ? suntem animale sa facem sex pentru reproducere ? no way… avem prezervative, sterilete, pastile, mai facem cate un oral sau anal…
sexul nu mai are legatura cu reproducerea ! doar la cei saraci, la pocaiti, moldoveni, indieni, chineji si alte ciudatenii de oameni.
oamenii adevarati, nord-atlantici, nu fac sex pentru reproducere.
si atunci ? de ce cauta femeile barbati inalti ? e o sechela de pe vremea cand oamenii erau animale, trebuiau sa se apere de urs si de lup, sa-si construiasc adapost, sa se lupte cu altii… animale, ce mai.
dar oamenii adevarati nu sunt animale. oamenii adevarati au altceva.
sunt intelectuali, artisti, clerici, inventatori, oameni care au si creier si inima… e dureros ca tocmai ei sunt siliti sa plateasca pentru sex,
pentru ca NU SUNT APTI PENTRU REPRODUCERE…
ca nu au inaltime si scula. iar femeile daca vor asa ceva, pot fi considerate o specie inferioara barbatilor, utile doar pentru a fi futute si a face copii. iar cele care vor bani, sunt mai aproape de civilizatie. de ce ? pentru ca sunt lacome. vor mai mult pentru ele, o viata de calitate,
o viata asigurata, garantata… ele stiu sa accepte si tineri si batrani, si sanatosi si bolnavi, si inalti si scunzi, si virili si impotenti. ele stiu sa respecte un barbat. un barbat care nu e animal de monta.
animale de monta sunt cei de 2 metrii, cum e cabral sau tolea.
decat sa vad femeile regulate de ei, mai bine la prostitutie, pe bani,
vandute in italia, ca niste carpe murdare. sa simta si ele cum e in cosul de gunoi.

67 angela February 22, 2010 at 2:24 pm

Ia să vedem ce este sexul. Este satisfacerea unei nevoi fizice care in cele mai multe cazuri nu implică sentimente. Ori, ca să faci sex cu o femeie fără să te implici emoţional trebuie să o păcăleşti. Aştia sunt de obicei bărbaţii care se laudă că au făcut sex gratis şi au profitat de naivitatea ei facând-o să creadă că “simte ceva” pentru ea, pentru că bărbaţii în general vor sex fără să se implice într-o relaţie, ori cum ar putea ei să facă sex gratis pentru că nici o femeie cu scaun la cap nu face sex cu un bărbat doar ca să-i satisfacă lui nevoile fiziologice. Aşa că un bărbat care vrea sex ştie ca trebuie să plătească. Ori se implică intr-o relaţie doar pentru sex ceea ce nu e corect pentru că o face pe respectiva sa-si piarda timpul pentru că sunt prea zgârciţi să plătească pentru sex.

68 ram April 25, 2010 at 11:35 am

Pai si asa si asa platim pt sex ! daca ai iubita , stiti care sunt cheltuielile , iar daca platesti o prostituata stiti care sunt riscurile ! deocamdata am 21 ani si nu ma duc la prostituate , ma duc in cluburi mai fut cate o dansatoare cand iubita mea nu e in bucuresti !

69 vydy June 6, 2010 at 12:10 am

E mai simplu sa faci asta , mai ales ca acum s-au inmultit destul de mult asa zisele saloane de masaj erotic. Nu e sex in adevaratul inteles, dar e suficient erotism incat sa compenseze.

70 Razvan August 5, 2010 at 6:15 pm

Eu sunt usor dezamagit de DORINTELE femeilor romance si europene.
Cu cat mergem mai la vest in UE femeile sunt mai materialiste dar si mai SINGURE.
Pentru ca un baiat (barbat) din Romania sa aiba o prietena trebuie sa fie ori macho, ori bogat, ori frumos, foarte inteligent SAU TOATE ACESTEA.
Trebuie sa recunoastem ca barbatii din Romania duri si cu bani eventual inteligenti si frumosi au mai mult succes la femei. Dar ca sa ai toate aceste “avantaje” trebuie sa fii un SUFLET RAU si sa faci multe pacate si faradelegi iar eu asa nu pot fii deoarece sunt CREDINCIOS.

In Romania de abia femeile trecute de 35 de ani au pretentii mici sau vad realitatea asa cum este ea si nu incearca sa schimbe caracterul barbatilor.
In plus eu sunt economist si nu castig mult deoarece concurenta este foarte mare, dar uneori imi pare rau ca nu sunt sofer sau muncitor care castiga peste 3000 ron fara mult efort.

Daca in maxim 10 ani nu-mi voi gasi o sotie din Romania, imi voi lua o basarabeanca sau rusoaica (care au pretentii mai mici dar arata mai bine).
DACA VA UITATI BINE PE STRAZI IN ULTIMUL TIMP VOM VEDE A MAI MULTI BARBATI BINE CU FEMEI GRASE SI URATE.
Femeile din Romania inca nu au simtit concurenta din Republica Moldova sau Ucraina… dar va veni si ea curand si atunci pretentile romancelor vor scadea sau vor ramane singure.

Leave a Comment

{ 6 trackbacks }

Previous post:

Next post: