≡ Menu
Fii barbat!

Unde poti cunoaste fete interesante?

in Seductie

fata-bcu.jpgMajoritatea barbatilor cred ca discotecile si cluburile sunt locurile ideale in care pot cunoaste fete.

Personal, cred ca discotecile si cluburile sunt locuri bune in primul rand pentru vazut fete, mai putin pentru cunoscut.

De ce spun asta? Gandeste-te in primul rand la faptul ca pentru o femeie, felul in care arati nu conteaza la fel de mult cat conteaza pentru tine modul in care arata ea. Trebuie sa ai si ceva in minte, sa fii capabil sa legi o converstatie cat de cat interesanta.

Cum faci asta intr-un club ai carui pereti se cutremura din cauza muzicii?

Nu poti sa-i apari in fata si sa-i ceri sa mearga afara cu tine pentru a discuta. De obicei, astfel de abordari merg cu fete pe care apoi trebuie sa le platesti, ori un barbat care se respecta nu plateste pentru sex.

Astfel, va trebui sa-i urli in urechi ceea ce vrei sa-i spui. Suficient de tare incat sa acoperi muzica, suficient de usor incat sa nu exagerezi.

Normal, ti se va raspunde si cu formule de genul „ce ai zis?”, „cum?” „ronaldinho?” sau incuviintari din cap politicoase fara ca mesajul sa fi ajuns de fapt la destinatar.

O alternativa: bibliotecile

Exista o multime de locuri in care poti cunoaste fete interesante.

Transportul in comun plimba zilnic mii de fete cu care poti intra in vorba (aglomeratia te avantajeaza), in magazine poti cunoste fete si discuta cu ele, in camin, pe strada, la o terasa, orice loc in care poti lega o conversatie poate fi ideal pentru a cunoaste fete interesante.

Totusi, dintre toate acestea, va recomand unul aparte: bibliotecile.

La biblioteca nu merg doar Criostoiu si tocilarele urate. La biblioteca merg o gramada de fete frumoase si destepte.

De exemplu, la B.C.U am vazut cea mai mare concentratie de fete pe metru patrat de cand sunt in Bucuresti. Bucati intregi de sala sunt populate doar cu fete care au venit acolo sa citeasca. Si sa socializeze, daca au cu cine. Ajuta-le!

Cum intri in vorba cu ele? Citeste posturile acestui blog, vei gasi informatii.

PS: nu te du la biblioteca doar sa cunosti fete. Citeste ceva. Cu exceptia cartilor care te invata cum sa faci bombe artizanale, restul n-au omorat pe nimeni.

78 comments… add one

  • Adrian Bugariu ianuarie 7, 2008, 9:20 pm

    Bine zis. Bun blog. :)

  • roxu' ianuarie 7, 2008, 11:48 pm

    Mda… interesanta idee.. din pacate insa, nici tu nu iti iei prea in serios „lectiile de viata”. Daca te-ai fi dus la biblioteca si cu alte scopuri decat a cunoaste fete si ai mai fi citit si cate o carte, poate ai fi stiut ca nu se spune „nu te du”, ci „nu te DUCE”. Este totusi vorba de o regula gramaticala elementara, de nivelul scolii generale. Pentru imperativul negativ se utilizeaza forma de infinitiv a verbului (in consecinta: nu face, nu te duce, nu zice!!!). Si imi pare rau ca revin cu aceasta atentionare, dar data trecuta mi-ai promis ca macar vei verifica veridicitatea spuselor mele, si mi se pare dezamagitoare revenirea aceleiasi erori (orori). In definitiv, un barbat „adevarat” se presupune a fi si inteligent, nu?

  • Alex David ianuarie 8, 2008, 12:06 am

    Multumesc pentru mesaj, Roxu’

    Data trecuta am avut eu dreptate si inainte, si dupa ce am verificat.

    Formula „nu te du” este una care usureaza citirea, e o exprimare populara. Chiar daca i-as putea enerva pe Plesu si pe Eugen Simion, imi asum aceasta „oroare”.

    Inteligenta e totalmente nativa.

    Eruditia se dobandeste prin studiu, prin citirea unor carti etc.

  • Octavian ianuarie 8, 2008, 5:29 am

    Astfel de locuri sunt foarte bune si pentru faptul ca iti permit sa ai instant-dateuri, adica combini abordarea cu prima intalnire.

    Iar intalnirea numaru 2 va fi mult inlesnita daca stai vreo 20 de minute de vorba prima data.

    Dar si cluburile au avantajele lor: ptr cei ce vor sa faca practica la greu, si sa cunoasca fete multe intr-un interval scurt de timp, ele sunt potrivite, numai ca trebuie sa vii cu energie in club, nu poti folosi aceeasi energie ca pe strada sau in biblioteca.

  • Alex David ianuarie 8, 2008, 11:12 am

    De acord cu tine, Octavian

  • Ovidiu Miron ianuarie 8, 2008, 12:26 pm

    Alex, scrii excelent:). Foloseste ce forma vrei tu, populara sau mai putin populara:). Nu este foarte relevant.

    Da, la biblioteca vin super fete.Pare greu de crezut cateodata, dar am verificat si eu acest lucru.

  • Katrina ianuarie 8, 2008, 5:26 pm

    Da, locurile sunt bune. Am cateva comentarii. In primul rand, daca ai de gand sa agati o fata intr-un club, „relatia” cu aceasta nu va trece de seara cu pricina, mai ales daca aburii alcoolului isi fac loc printre voi. O alta chestie ar fi ca prea putina fete vin fara prieten in club, iar cele care o fac nu sunt tocmai foarte sociabile si usor de abordat.
    In RATB… trebuie sa ai grija la abordare, sa nu zica fata ca esti vreun obsedat, mai ales ca se practica destul de des chestia asta (se ia o bucata obsedat si se freaca de fetele din ratb).
    Cat despre biblioteca… probabil ca majoritatea fetelor vin acolo mai mult in perioada examenelor, perioada in care nu prea au timp de stat la palavre.In fine, ideea este ca intotdeauna poti obtine o intalnire sau un numar de telefon daca ai atitudinea potrivita.

  • gagica_contra ianuarie 14, 2008, 11:52 pm

    Tu te adresezi de fapt doar unei categorii de baieti aici: celor ce au orgoliul de „a agata” tipe daca nu culte, macar cu aere in sensul asta.
    Nush de ce mi-l inchipui pe tipul care are cat de cat sanse de succes (sau cel putin credibilitate)intr-un astfel de mediu ca purtand ochelari si camasa in carouri. Iar pe ea…sora cu Betty; da, aia careia i se zicea si urata. Stiu, e cliseu si e prejudecata. La fel ca si chestia cu „fetele interesante sunt soareci de biblioteca, cele superficiale bat cluburile noaptea”.
    Dar…e un punct de vedere si asta al tau. La urma urmei, ca sa parafrazez: nu-i interesant ce-i interesant, ci e interesant ce-mi place mie.
    Aaa…si-mi place chestia cu „ronaldinho”. Cuvant magic, cu sanse de castig de 100% :))).

  • Kazeltzb mai 25, 2008, 6:01 am

    Hi webmaster!

  • Kazeleis mai 25, 2008, 6:12 am

    Hi webmaster!

  • kid septembrie 3, 2008, 2:00 am

    „There is no way a beautiful woman can live up to what she looks like for any appreciable length of time.” – Kurt Vonnegut

    ;)

  • stephanazs septembrie 20, 2008, 6:09 pm

    Interesting facts.I have bookmarked this site. stephanazs

  • xblo noiembrie 25, 2008, 4:16 pm

    mor cand vad ca se trezesc eruditi care in lipsa de un comment bun, scriu si ei ce stiu mai bine….”pretene”….aici, dupa cum POATE ai vazut, este un „sait” unde poti citi pareri deschise legate de noua generatie de relatii, care devin mai pertinente daca folosesti artficii in genul care au trezit in tine o pofta exacerbata de a-ti pune epistola in vazul lumii …Nu te respect; si cunosc multi si (mai important) MULTE care n-ar face-o. Sunt curios cum stai cu viata amoroasa…Daca inca ai indoieli…mesajul asta e un soi de dedicatie pentru tine „roxu'” (meserias nick)….Ca sa-ti raspund si la intrebarile pe care le vei avea…sunt un om simplu, fara facultate, cocosat, gras si urat; nu am avut niciodata prietena de nici un fel si inca locuiesc cu parintii…

    P.S. Am 12 ani si CHIAR sunt baiat

  • stefanutzx noiembrie 27, 2008, 6:51 pm

    din greseala am ajuns pe aceasta pagina si din curiozitate imi place sa citesc comentariile, scriu pentru ca aceeasi problema uneori o am si eu cand postez pe blog, practic e blogul meu deci scriu ce vreau si ce am chef, dar se trezeste cate un intelectual care respins de societate (caruia ii pare rau ca a tocit gramatica limbii romane in timp ce prietenii lui ori aveau afaceri ori ieseau cu o fata la suc) imi/iti corecteaza greselile gramaticale

  • Sergiu ianuarie 12, 2009, 2:15 am

    Mai este o cale de a cuceri fetele in biblioteca,pur si simplu trebuie in primul rand sa arati bine,o mapa 2 pixuri,1 creion si o ascutitoare,cartiile le poti imprumuta de la biblioteca,si te asezi acuma depinde la BCU in cluj intrii cu un nr de loc ,,deci nu prea ai ce alege…trebuie sa stii saliile,sunt sali cu masa comuna ;;) foarte interesant,tot timpul am plecat de la biblioteca cu un numar nou in agenda si multe seri placute after :)…treaba este sa fi serios pe ceea ce faci,preocupat de materie,si cu cat scrii inseamna ca ai venit cu gandul de a invatza si nu de a agatza,gash fetele isi dau seama de un baiat disperat so,take care…in majoritatea cazuriile ele erau cele care ma intrebau la ce scriu(le atrag baietii constiinciosi si care sunt ingrijiti desigur),…then la ce facultate sunt,ce an…etc..:)..treaba mea nu era prea complicata…so…you should try it ;)
    PS:odata o fata m-a abordat,si dupa ce am avut grija ca sa o impresionez din cateva cuvinte,a aflat ca sunt mai mic decat ea cu ceva ani(era la master)…anyway a avut o mica ezitare,dar subconstientul bate constientul tot timpul…si s-a vazut asta dupa sesiune,cand ea a fost cea care m-a sunat ;)…restul restul se deduce :)

  • Sergiu ianuarie 12, 2009, 2:18 am

    Pentru a nu se umple cateva noi postari de genu; „nu ai scris corect”,ma corectez eu
    in majoritatea cazurilor*

  • johnny februarie 4, 2009, 12:14 pm

    Ma fratiilor nu stiu ce sa va zic da un lucru e clar eu am agatat mai multe fete in metrou si am facut de fiecare data acelas lucru si mi-a iesit de fiecare data fara sa iti iau palme etc etc .Ma asezam langa ea si asteptam putin dupa care ma intorceam si o pupam pe obraz fara pic de rusine dupa care imediat o intrebam pe alta fata din randul celalalt ce statie urmeaza ca nus din bucuresti….fata pupata ramane fara vorbe pt ca o iau prin surprindere si ma pupa si ea tot pe obraz imediat e o tehnica iesita din comun si da rezultate de fiecare data …..dupa aceasta faza incepi ca intri in vorba cu ea te faci ca ..etc etc i ceri nr de tel sau adresa de mail mai bine ,ca sa mai vorbiti si voi si va zic e bine.A si nu iutati trebuie neeaparat sa zambiti in momentul dupa care o pupuati atentie pupati pe obrez ,nu sarutati fata din prima pt ca asta inseamna esec .INCERCATI TEHNICA OMUL O VIATA ARE SI AIA…………….

  • robike februarie 16, 2009, 1:50 pm

    Discutiile acestea sunt foarte generalizate, voi aveti impresia ca toti barbatii au centimetrii de oferit… dar totusi exista si barbati fara centimetrii care nu au incotro, sunt siliti sa plateasca pentru sex.
    Eu de exemplu am doar 1.62 si tutulichea de 12 cm… prea putin ca sa fiu bagat in seama pe gratis, de fapt gratisul nu exista.
    Femeile cauta centimetrii si bani. Iar eu, ofer bani.
    In loc de centimetrii, pe care nu ii am.
    Asta nu inseamna ca eu nu sunt barbat. Mi se pare penibil sa fiu intrebat de inaltime, dimensiuni si aspectul fizic. Se stie ca exista oameni deosebit de dotati fizic, si exista si oameni care NU sunt deloc.
    Femeile, de dragul instinctelor si a conservarii speciei umane,
    isi cauta animale de 1.90, dotati si atragatori.
    Ceilalti, din punct de vedere ‘reproductiv’ ca sa zic asa, sunt nuli.
    Si, in al doilea rand, femeile frumoase sunt rare, si fff pretentioase,
    e o chestiune de bun gust sa le oferi bani. E la moda.
    Majoritatea studentelor o fac pentru bani, ma refer la o relatie sponsorizata. Si… prostitutia e prezenta si la cei casatoriti.
    Majoritatea femeilor se marita cu barbati mai bogati, cu situatie mai buna,
    si bineinteles, cu venituri mai mari.
    Deci, ele se limiteaza la centimetrii si bani. Fie ca scoti banu din buzunar, fie ca trebuie sa oferi suficienti centimetrii, tot esti taxat.
    Ori fizic, ori material. E la fel. La fel cum profita namilele de sportivi de femei, tot asa profita si italienii de 60 ani care platesc.
    E la fel.

  • lewis februarie 16, 2009, 3:14 pm

    Da la femei cum sta treaba ,pt ca unele sunt mai dotate ca altele ,sau toate sunt victime colaterale la vanatoarea barbatului razboinic.

  • n n februarie 28, 2009, 8:48 am

    bai oameni buni mai abtineti va cu comentariile negative despre altii credeti ca obtineti ceva nu pierdeti timpul altceva nu aveti de facut inseamna ca sunteni niste…….

  • lewis februarie 28, 2009, 12:01 pm

    BA SINCER ACUMA UNDE POTI CUNOASTE FETE INTERESANTE E RELATIV SIMPLU RASPUNSUL : PE CENTURA . CENTURISTELE SUNT CELE MAI INTERESANTE CREATURI UMANE ,DECI ELE SUNT FETE INTERESANTE PT CA AU O POVESTE MAI TARE CA-N ROMANELE LUI SADOVEANU . CELELALTE FETE ASTE ADE FACULTATE NU PREA AU CE VORBI SUNT INTEPATE SI BATUTE-N CAP CU POLA POATE ATI OBSERVAT SI VOI DACA LE SALUTI PE STRADA NICI NU SE UITA LA TINE SPERIATELE DA DACA SALUTI O CENTURISTA SIGUR ITI RASPUNDE ,DEFAPT TE SALUTA EA PRIMA DECI ELE AU ATINS LIMITA DEZVOLTARII UMANE.

  • anap p martie 15, 2009, 2:17 am

    Apropos de BCU: in urma cu ceva timp eram la biblioteca pt lucrarea de diploma; cand m-am intors de la xerox am gasit pe masa un bilet cu niste versuri puerile de genul „Esti mai frumoasa ca soarele”..WTF?? cand am iesit din cladire m-a intampinat un barbat cu o floare ce parea rupta de prin boscheti si a incercat sa ma abordeze..evident ca l-am ignorat si mi-am vazut de drum..putin speriata chiar..Acum, vazand postul tau, cred ca mi-am gasit „admiratorul”. Te rog sa nu mai faci chestii de genul acesta: nu de alta, eu am trecut mai departe si te-am ignorat, dar alta poate sa sune la politie si nu cred ca ti-ar fi prea bine. Si un sfat pentru cititorii acestul blog: ganditi-va bine inainte sa aplicati sfaturi de genul asta.

  • Alex David martie 15, 2009, 2:25 am

    :)) Imi pare rau c-ai avut astfel de experiente. Si-mi pare rau ca nu-ti pot confirma ca eu am fost respectivul. Imi plac lucrurile naturale, dar n-as lua o floare din boscheti :)

    Sper ca pe viitor sa nu mai dai peste idioti. Numai bine :)

  • anap p martie 15, 2009, 2:40 am

    Ma bucur ca nu ai fost tu. Chiar ma miram ca un astfel de oananist are si blog si da sfaturi si altora. ..Insa as vrea sa iti spun ca ai o foarte mare responsabilitate prin blogul acesta si trebuie sa fii foarte atent cu mesajele pe care le transmiti. Este o idee buna sa ajuti baietii care nu au experienta cu fetele prin sfaturi. Dar, repet, e o responsabilitate mare si trebuie evitat ca aceste postari sa incurajeze comportamente cum a fost cel descris de mine mai sus. .. In rest..la cat mai multi cititori

  • Alex David martie 15, 2009, 2:44 am

    Ana, citeste textul inca o data si vei vedea ca el trateaza in mare un singur lucru: faptul ca poti cunoate fete si in alte parti decat in locurile clasice, precum cluburile.

    Parerea mea este ca barbatii trebuie sa interactioneze cu femeiele. De felul in care o fac depinde si succesul acelei interactionari. Categoric nu vei gasi pe aici sfaturi care sa indemne spre genul de abordare traita de tine.

  • anap p martie 15, 2009, 2:50 am

    Multumesc pentru raspunsurile prompte. Voi mai citi si alte posturi si revin cu feedback. Doar o intrebare mai am: ai discutat si cu fete despre subiectele abordate? sau e strict perspectiva masculina?

  • Alex David martie 15, 2009, 2:55 am

    E o perspectiva masculina bazata pe interactiunea mea cu fete, pe interactiunea prietenilor si cunoscutilor mei cu fetele.

  • lennox mai 3, 2009, 11:38 pm

    DE EXEMPLU POTI CUNOASTE FETE INTERESANTE SI AICI PE BLOG SI MA GANDEAM LA anap p CA SI EA PARE O FATA INTERESANTA NU ?

  • robike mai 10, 2009, 9:03 pm

    E trist. Foarte trist. De onanisti si complexati chiar nu se ocupa nimeni.
    Toate isi cauta numai animale de succes, adica dotati fizic.
    Iar restul sa crape. Sa ajunga in cel mai fericit la fetele din ziar,
    la preturi de business-class, ca tot suntem in criza, NU ?
    LA 25 de ani sa platesc 150 de lei pentru sex, ca mosii de 60 ani.
    De ce ? Pentru ca nu am nimic fizic de oferit ? Ca nu pot iesi pe strada
    nici cu dimensiunile si nici cu aspectul fizic de tot rahatul ?
    Asta e problema. Doar asta. Dimenisunile si aspectul fizic.
    Si tot pe ei da lumea vina. Pe cei saraci, mici, urati, diformi si grasi.
    Daca nu ai ce oferi, nu ai succes, devii complexat si onanist.
    Iar eu nu am vazut niciunde sa caute vreo pitipoanca
    barbati saraci sau cu dimensiuni mici. Numai cu pula si bani.
    Restul sa putrezeasca.

  • johnny mai 10, 2009, 10:25 pm

    asta-i viata e cam de kkt nu ?

  • johnny mai 10, 2009, 10:26 pm

    viata e frumoasa ce fameia….evident la varsta 3 -a

  • the.one august 15, 2009, 5:07 pm

    foarte tare blogu frate , da acuma serios vorbind fii corect si zii ca numai in perioada examenelor e treaba la bilbilioteca…

  • Andi S septembrie 15, 2009, 7:39 pm

    desi sunt nou pe acest site…imi vine sa rad cand citesc unele comment-uri de genul ,,nu se scrie corect…,, ,,nu asa se zice,, etc… de parca cei care intra aici o fac pentru a invata gramatica, romana sau ce mai vreti voi… parerea mea e ca daca tot intrati , cititi, practicati, aplicati ce scrie aici si apoi veniti si puneti poze cu noile voastre ,,achizitii,, de tip feminin…altfel nu va credem…

  • wasea noiembrie 28, 2009, 6:14 pm

    no comment

  • Energy ianuarie 16, 2010, 8:44 pm

    Se cearta lumea si aici.
    Ce vreau sa va transmit sunt felicitari pentru site si sper sa continuati munca. Mereu ma bucur cand mai primesc pe mail cate ceva de la voi.

    Multumim si voi m-ati ajutat sa inteleg mai bine cum sta treaba cu viata unui barbat. Incerc sa mai dau cate un sfat si altuia cand pot si cateodata chiar ajuta, datorita voua.

    Multumesc echipei! Sanatate!

  • wwe ianuarie 24, 2010, 11:35 am

    FETE INTERESANTE GASESTI PESTE TOT CA ELE SE CRED INTERESANTE MEREU !

  • fam bundy aprilie 2, 2010, 12:03 pm

    oauuu 36 comment-uri…
    bravo !

  • rechin iunie 8, 2010, 4:16 pm

    femei ,,bune” gasesti peste tot numai ca tu trebuie sa ai curajul sa le abordezi ex : ( pe strada, in scara blocului, in lift, in mijlocul de transport, la cinema, bal, festival, etc. etc. etc ) credeti cu adevarat in fortele voastre luativa inima in dinti si rostiti un buna ca altfel nu o sa sara fetele pe voi nici o data bafta .

  • vlad iulie 26, 2010, 3:26 pm

    foarte fain articolul , ca de altfel majoritatea insa ce te faci cand nu ai timp sa mergi la biblioteca , cand ai un job din ala corporatist ce te tine la munca pana seara la 20?
    Si , zero interactiune cu vreo fata in timpul zilei (colegele nu se pun) pt ca drumul il faci , nu-i asa ca orice corporatist penibil ce se respecta cu masina … in week-end aceeasi vesnici prieteni…
    Unde poti cunoaste fete noi? Spune tu Alex David , ce idee ti-ar veni dc ai fi intr-o atare situatie???

    Greetings…
    V.

  • Razvi august 5, 2010, 6:17 pm

    Eu sunt usor dezamagit de DORINTELE femeilor romance si europene.
    Cu cat mergem mai la vest in UE femeile sunt mai materialiste dar si mai SINGURE.
    Pentru ca un baiat (barbat) din Romania sa aiba o prietena trebuie sa fie ori macho, ori bogat, ori frumos, foarte inteligent SAU TOATE ACESTEA.
    Trebuie sa recunoastem ca barbatii din Romania duri si cu bani eventual inteligenti si frumosi au mai mult succes la femei. Dar ca sa ai toate aceste „avantaje” trebuie sa fii un SUFLET RAU si sa faci multe pacate si faradelegi iar eu asa nu pot fii deoarece sunt CREDINCIOS.

    In Romania de abia femeile trecute de 35 de ani au pretentii mici sau vad realitatea asa cum este ea si nu incearca sa schimbe caracterul barbatilor.
    In plus eu sunt economist si nu castig mult deoarece concurenta este foarte mare, dar uneori imi pare rau ca nu sunt sofer sau muncitor care castiga peste 3000 ron fara mult efort.

    Daca in maxim 10 ani nu-mi voi gasi o sotie din Romania, imi voi lua o basarabeanca sau rusoaica (care au pretentii mai mici dar arata mai bine).
    DACA VA UITATI BINE PE STRAZI IN ULTIMUL TIMP VOM VEDE A MAI MULTI BARBATI BINE CU FEMEI GRASE SI URATE.
    Femeile din Romania inca nu au simtit concurenta din Republica Moldova sau Ucraina… dar va veni si ea curand si atunci pretentile romancelor vor scadea sau vor ramane singure.

  • Mihai noiembrie 3, 2010, 11:38 pm

    mdaaaaa,razvi,ma bucur ca iti plac moldovencele…si eu le vad in fiecare zi si nu ma satur:)

    ah,sa revin la ideea care mi-a venit…TREBUIE SA FII UN IDIOT CA SA INCERCI SA PUI IN PRACTICA „SFATURILE” DE PE ACEST SITE!
    Mie mi se face greata cand vad cum incercati sa va dati mari savanti in diferite domenii,mari cuceritori…etc

    Traiti-va oameni buni viata,si nu va mai bateti cu capul de pereti,nu va laudati cand nu aveti cu ce…sau mai ales daca inventati.

  • Alex David noiembrie 4, 2010, 7:22 pm

    @ Mihai: ia o lamaie, iti va trece greata.

    Apoi concentreaza-te si arata-mi si mie cine se da mare si unde. Daca nu esti in stare, nu-i mai incurca pe altii si mai ales nu incerca sa fii isteric. Chiar nu e nevoie sa scrii cu majuscule pentru a transmite un mesaj :)

  • Mihai noiembrie 12, 2010, 2:17 am

    da,ma ierti te rog;)
    am citit cate ceva de aici si raman la aceeasi idee.Tu esti un copil care nu are ce face si invata pe altii cum sa se comporte,incerci sa il faci pe dumnezeul,prietenul si parintele celor care chiar iti asculta sfaturile si te venereaza…desigur ,au in jur de 15 ani,perioada cand cred toate minciunile neavand o parere proprie si un caracter format;)

    tu ai vazut o fata goala in fata ta???si cate fete ai vazut??si altceva ai mai vazut in ele??te-ai gandit la ceea ce simte?

    viata trebuie traita,si nu invata pe altii cum sa agate fete,cum sa fie un barbat adevarat,etc…de parca ai fi atotstiutorul.am auzit de multe ori ca exista dumnezeu,cred ca tu esti:)

    si iarta-mi ironia dar nu puteam sa ma abtin,la cate povesti am citit aici;)

  • xblo noiembrie 12, 2010, 5:07 am

    Mihai, daca pe site-ul asta scrie sa sugi pula tu deduci ca neaparat trebuie pus in practica? Sa stii ca mai e si varianta in care eu iti spun simplu sugi pula (ca discutie cu un om de teapa ta) iar asta sa stimuleze imaginatia altor cititori care poate decid ca e mai interesant sa sugi pula in tramvai sau la biblioteca. Nimeni nu va pune in practica ideea, dar pentru ca s-a discutat, cine stie pe unde te mai trezesti executand cu gratia unui balerin sterp, sexul oral infantil.

    P.S. Lumea zice ca esti prost de curbezi timpul, cauta-l pe Einstein si demonstreaza contariul.

  • Mihai noiembrie 12, 2010, 9:55 am

    nu imi permit sa cobor la nivelul tau.stiam ca dobitocii umbla pe aici;)

  • xblo noiembrie 12, 2010, 1:14 pm

    ca sa te cobori la nivelul meu ar trebui sa urci

  • florin noiembrie 20, 2010, 11:41 pm

    eu vreau numai sa cunosc fete , care sa ma inteleaga ca sunt barbat si imi place sexul iar daca mie imi place ceva la o fata asta inseamna ca vreau sa fac sex deci e simplu vreau sa cunosc fete sincere care sa nusi ascunda sentimentele si sa spuna ca le place ceva la mine si ar face sex deci vreau sa cunosc nu sami fac prienteni sau alte oblugati

  • Ned.Kelly iunie 1, 2011, 7:39 pm

    Hmmm..gata am sa dau o tura si pe la biblioteca ,doar ca nu prea stiu care , pote-mi recomandati voi ceva prin Bucuresti.
    Animal bine si frumos sunt 1.88m,..centimetri am cit sa mai dau si la altul, ramine de vazut unde am s-o gasesc pe frumoasa din biblioteca adormita..
    Apropos ..la bilblioteca or avea si carti cu poze?.. ,ca de alea pentru colorat sunt satul..

  • Slim iulie 31, 2011, 5:53 pm

    E o adevarata dezamagire faptul ca pe blogul asta intra numai copii care nu stiu sa trateze niste sfaturi (atentie, sfaturi, nu ordine!)
    @Mihai: aici se impart diferite pareri, se dezbat anumite lucrui, toate se fac intr-o maniera civilizata. Desigur ca nu e frumos cand mai apare din cand in cand un cimpanzeu cu mentalitate de „homo ruralus” sa ne spuna ca suntem dobitoci. Nu te obliga nimeni sa urmezi sfaturile de aici, ai libertatea sa alegi ce vrei sa faci si ce nu. In caz ca nu ai observat nu-l veneram pe Alex David, ci discutam anumite probleme, nu e vreo relatie de subordonare, el ti-a raspuns cat de cat politicos la comentariu. Du-te si traieste-ti viata asa cum crezi tu ca e bine, dar eu am invatat un lucru in viata asta, incapatanatii care nu asculta parerile altora nu ajung departe…
    @florin: Si eu mi-as dori ca prin absurd sa fiu ruda cu Steve Jobs si sa mostenesc intr-un final jumatate din actiunile de la Apple. Impaca-te cu ideea… Vrei sex? Sexul costa: bani sau….munca. Asa ca nu te mai plange si munceste, e placut si benefic. ;)
    @robike: Nu-i adevarat ce spui, eu sunt model la o agentie din Romania, desi sunt inalt (1.89), brunet, am ochi albastri si o constitutie atletica tot nu ma bucur de succesul care ar trebui in relationarea cu fetele. Asa ca nu te plange, aspectul fizic al barbatilor conteaza prea putin pentru ele, important e ce ai in cap. :)

  • Ned.Kelly august 1, 2011, 12:58 pm

    Da conteaza ce ai in cap ,dar mai ales ce ai in buzunar…doar se stie ca traim in romanik si asta ne omoara cu zile.
    Cit despre preferintele ‘divelor’ made by romania ,pai se stie ca din pacate nu sunt atrase prea mult de aspectul fizic al barbatilor si nici chiar de dotarile lui chiar daca sunt iesite din comun,de aceea vedem tot mai des pe strada si oriunde femei ce aratra bine de-o aripa cu vreun malformat sau babac ajuns la stadiul de mumie..
    Si unde va duce toate aceste tendinte ale femeilor?…ei bine va spun eu ,din combinatia femeie frumoasa+barbati uriti dar ‘destepti’ , se vor naste din ce in ce mai multe creaturi in special femei dezagreabile cu multe defecte fizice si psihice , la care la un moment dat nu se va mai uita nici dracu (exact ceea se intipla acum in occident) ..,desi acolo in vest femeile si-au schimbat demult atitudinea de materialiste totusi consecintele trecutului ramin sub aspectul unor femei deloc atragatoare.
    Astfel ca nu prea cred ca mai este mare lucru de facut ,decit sa evitam pe cit posibil asemenea specimene feminine (zeite divine si materialiste) care se intilnesc tot mai des si sa incepem sa ne orientam care altele mai putin aspectoase si pretentioase..iar frumoasele sa le lasam bestiilor pentru ca se stie deja, merele frumoase cam intotdeauna sunt gaunoase pe interior

  • Slim august 1, 2011, 1:13 pm

    Ai fi surprins sa aflii ca multe dintre ele nu umbla neaparat dupa bani, iar daca da, atunci nu il respecta foarte mult pe respectiv. Sunt doua tipuri de barbati: barbatul care furnizeaza (adica cel ce joaca rolul fraerului cu bani ce-i face toate voile) si barbatul care „o innebuneste” (smecherul care nu trebuie sa plateasca niciodata pentru nimic si care nu-i foarte multa atentie unei „dive”). Daca vrei dragostea si atentia unei femei nu trebuie sa platesti absolut nimic si daca ai fi citit alte articole legate de acest subiect de pe blog ai fi observat ca si Alex David spune la fel, chiar si David DeAngelo spune la fel, Multe femei sunt atrase de barbati cu bani din anumite motive: 1)banii ii confera tipului un statut social impresionant sau are un statut social impresionant si implicit si bani; 2)banii ii confera o atitudine de superioritate, il dezinhibeaza si ii confera incredere, atitudini ce atrag femeile; 3) in societatea capitalista banii reprezinta puterea (automat el are puterea). Nu te mai lua dupa barfele si prostiile din mondenitati, realitatea e altfel.

  • fasfas august 15, 2011, 2:40 pm

    cele mai multe fete le agati in parc…sau in mall-uri.

  • Ned.Kelly august 30, 2011, 12:27 pm

    Nu este Baba Rada ci Rada baba…n-are rost sa le ametiti atita ca tot acolo ajungeti!…in definitie tot niste materialiste desavirsite ramin,..nu cauta bani dat vor sa te stie cu punga plinai , nu vor nimic de la tine dar vor sa fie sigure ca ai buzunarul ‘gros’…
    Ca si concluzie tot la ‘malai’ trag…din pacate problema nasoala este ca si barbatii incurajeaza aceasta forma de valorificarea a omului dupa ceea ce are in ograda si cite lovele poarta in punga ..shame you!

  • kido noiembrie 18, 2011, 4:24 pm

    Nu ajunge sa ai curaj sa le zici buna pe strada sau oriunde….eu la un moment din viata mea am zis ca pun laoparte timiditatea si scot cuvinte cand vad o necunoscuta care-mi place….de atunci tot primesc respingeri de genu:am prieten, ma vad cu cineva, am sot, sa ne vedem doar ca prieteni etc etc

    „zero interactiune cu vreo fata in timpul zilei (colegele nu se pun) pt ca drumul il faci , nu-i asa ca orice corporatist penibil ce se respecta cu masina … in week-end aceeasi vesnici prieteni…”

    Exact situatia mea…de biblioteca n-am timp.Un lucru stiu, daca as fii student din nou, sigur as avea o prietena draguta.Mai tin minte cand m-am dus in grupul de excursionisti, biblioteca, aproape de camine cate fete aratau interesul.
    Studentele are the best!!!! Acum sunt in afara tuturor posibilitatilor…lucrez si sunt cu acelasi amici in fiecare weekend…nimic nu se schimba…unde mai umble studentele in afara de biblioteca si club?

  • Ned.Kelly noiembrie 18, 2011, 5:10 pm

    Raspun pentru @Kido. Studentele is tot tute, inafara de cluburi ,discoteci si terase galagioase unde se imbata pana vomita si se pisa pe ele in, alta parte nu le gasesti …aaa ba da! si prin paturile arabetilor si antropoidelor venite din africa la ”studii” in romanik…Parerea mea, lasa studentele ca sunt cele mai mari stricaciuni ale societatii, in plus te mai umpli si de SIDA sau alte boli venerice luate de la preferatii lor arabii si negrii

  • kido noiembrie 18, 2011, 6:29 pm

    O fii destule din astea care zici Ned.Kelly, doar stiu cate anunturi sunt in ziar cu fete care fac webcam porn sau masaj erotic…studente care isi castiga painea cu treburi din astea. Dar vad si studente care se duc cu fluturasele pe strada sau aduna bani pt. copii bolnavi etc. sau alte joburi de rahat….fete care sunt nevoite sa lucreze ceva pe langa studii….si eu asta faceam, dar acum cu un loc de munca stabil, cariera, stabilitate mi se rupe inima cand vad pe ele „disperate” sa o bagi in seama. :)

  • Ned.Kelly noiembrie 19, 2011, 3:32 pm

    Stai linistit omule ca nu sunt disperate sa le bage in seama decat cei bazati,cu cefe groase si limuzine la scara, le stiu cine sunt….am serviciul in apropierea acestor scursuri.
    Observ ca se face atata tamtam pe seama ‘agatatului’ de femei cum sa le cuceresti ,cum sa initiezi o discutie…de parca toti barbatii s-au nascut ieri iar femeile au evoluat la nivel de zeitati.
    Adevarul e ca femeile in special cele din lumea occidentala datorita evolutiei societatii au ajuns niste otrepe materialiste ,barbatoaice si degradate in ultimul hal.
    feminismul le-a insuflate tot ceea cei mai rau in ele , astfel ca nu mai au nici o notiune morala si etica ,chiar si cea mai decazuta dintre ele se considera o diva superioara pe care n-o merita nici un barbat.
    Sfatul meu e ca daca vreti sa va lipiti de femei adevarate din toate punctele de vedere, atunci cautati femeile asiatice si nu cazaturi occidentale .

  • Slim noiembrie 19, 2011, 5:03 pm

    @Ned.Kelly Nu crezi ca ai cam multe prejudecati pentru secolul 21? O sa-ti demonstrez de ce nu ai dreptate:
    1- Am cativa prieteni care se pricep foarte bine la seductie. Doi dintre ei au reusit sa puna mana pe niste fete superbe, le-am intalnit, am vazut ce fel de persoane sunt si ghici ce, niciunul dintre ei nu are bani multi, au doar strictul necesar. Teoria ta aiurita conform careia toate femeile sunt atrase de bani a fost respinsa, cercetatorii au demonstrat contrariul iar cei care se pricep la seductie spun acelasi lucru.
    2- Poate ca femeile au decazut din punct de vedere fizic, estetic, e clar ca nu prea te mai atrage nimic cand stii ca nu mai exista pic de autenticitate, ca toate umbla cu tone de machiaj pe fata sau mai stiu eu ce. Insa te asigur ca din punct de vedere moral nu au decazut toate. Sunt fete si fete, unele sunt extraordinare, altele sunt niste proaste infumurate, asa a fost dintotdeauna. Si ca tot vorbesti de feminism, ai macar habar ce inseamna (cauta in dictionar!) ?
    3- Iti multumim pentru sfat, daca tie iti plac asieticele nu am nimic impotriva, sunt sigur ca si altora le plac. Din pacate, nu prea sunt multe in tara noastra. :)
    Eu sunt de parere ca ai pus o incarcatura afectiva prea mare in toata povestea asta, e clar ca in trecut ai avut de a face cu niste femei dezagreabile sau pur si simplu ai primit o educatie tipic romaneasca in stil misogin de la tata, alti barbati, prieteni etc., sunt o gramada de cauze. Incearca sa fii sincer cu tine si sa recunosti ca parererile astea nu sunt tocmai corecte, sa deschizi ochii si sa observi ca exista o gramada de femei care merita respect. Bafta! ;)

  • Ned.Kelly noiembrie 19, 2011, 6:06 pm

    Ceea ce spui tu nu sunt prejudecati ci adevaruri cat se poate de clare , singurele femei ”superbe” care nu se uita peste umarul pretendentului sunt doar cele cu defecte vizibile pe care le-au respins probabil si cainii .
    Iar ‘teoria’ aia de care spui tu cu materialismul feminin este de cand lumea si pamantul si nu trebuie demonstrata/explicata, ea se simte ff clar ,cu diferenta ca in vremurile actuale s-a accentuat de en’spe mii deori.
    Cat despre decadenta femeilor aceasta este prezenta cam in toate aspectele.
    In privinta feminismului, este un curent politic feminin lansat pe la inceputul secolului trecut si care pe langa egalitarisme si alte cereri de drepturi inchipuite se urmareau cu totul alte scopuri nestiune de catre sustinatoarele inflacarate cu poalele lungi si mintea….. , iar cine a inventata si lanasat acest curent nu-ti mai spun ca nu vreau sa intram in polemici de tip politic.
    Si nu am spus ca sunt toate femeile decazute ,exceptia de baza facand-o exact acele femei de origine asiatica de care spunem mai inainte, iar ca sa ajungi la ele nu tre’ sa cauti in romanik ci sa-ti programezi cateva exursi prin tarile cu pricina.

  • Slim noiembrie 19, 2011, 10:41 pm

    Singurele femei superbe care nu se uita peste umarul pretendentului sunt doar cele cu educatie, asta e un lux pe care oricine si-l poate permite si de care au parte foarte multe persoane (da, chiar si in tara noastra), si crede-ma, am intalnit o groaza de astfel de femei cu „corp de zeita” care stiu sa se poarte, stiu sa respecte si gandesc mai mult si mai bine decat majoritatea barbatilor. Cele urate de care vorbesti tu nu sunt toate la fel, in cazul unora, faptul ca niciun barbat nu s-a uitat la ele in viata lor poate sa dezvolte mai mult sentimente de misandrie decat de bun simt (iarasi, am intalnit o groaza de astfel de femei).
    Cat despre materialismul femeilor, repet, majoritatea nu sunt interesate de banii tai, banii pot sa-ti confere un anumit statut social, o anumita atitudine care le atrage. Daca ai fi putred de bogat, iti spun ca asta ar avea efecte (benefice sau nu) asupra personalitatii tale, asupra pareri despre sine, ai fi cu totul si cu totul un alt om. Bineinteles ca sunt si cateva (eu le numesc profitoare) care pun mana pe un fraier dornic sa exploateze valuta in curul lor doar sa aiba parte de ceva „actiune”, barbatii aia fac o mare greseala si ii compatimesc…
    Feminismul n-a avut intotdeauna scopuri pozitive, a urmarit emanciparea femeii cu orice pret (chiar daca insemna sa distruga renumele barbatului). Au fost si asa-zisele „feministe extremiste” care au dat dovada de misandrie exagerata, dar ce treaba avem noi cu ele. Pe alea nu le baga nimeni in seama, cu atat mai mult un barbat puternic care stie ce-si doreste de la viata.
    Imi iau libertatea sa strecor si o mica gluma: am auzit ca asiaticele nu prea se rad acolo „jos”, iti urez din nou multa bafta si cand vei avea de-a face cu o asiatica ai grija sa nu uiti apartul de ras acasa (doar asa, preventiv). ;)

  • kido noiembrie 20, 2011, 6:48 pm

    Fii amabil Slim si spune-mi unde ai intilnit fete din astea educate si cu bun simti :).Eu deja am o idee fixă legată de studente, de femei educate pe la 30 am renunțat…din păcate timpul trece și nimic nu se schimbă.Deci Slim, fetele de care vorbesti erau pe la biblioteci?

  • Slim noiembrie 20, 2011, 8:47 pm

    Am intalnit fete frumoase si educate peste tot, inclusiv la liceu, facultate sau chiar la modeling (da, modele cu educatie). Probabil si voi ati intalnit fete de genul asta, dar nu ati reusit sa observati partile bune fiind prea preocupati cu „ideile fixe” pe care vi le-ati stabilit. Gandirea umana de obicei stabileste anumite concepte, viziuni, idei, modele subiective ale realitatii dupa care se ghideaza, incercati sa renuntati la ele si sa tratati logic si obiectiv fiecare situatie, sa fiti sincer cu voi insiva. Am trecut si eu prin astfel de momente in viata, cand aveam idei prestabilite, obisnuiam sa fiu misogin, rasist si sa discriminez pe baza unor principii anume. Inca mai am prejudecati, dar nu asa cum obisnuiam sa am odata si incerc sa scap si de cele existente.
    Problema este pe jumatate rezolvata din moment ce constientizezi si recunosti ca ai o problema. ;)

  • kido noiembrie 20, 2011, 11:49 pm

    Eh, n-a fost chiar asa :)
    Singurele fete educate aparent si dragute si amabile am intilnit si eu…doar ca odata pe 4 ani pe fuga si in conditii de stres…normal, am dat-o in bara, n-am „profitat” de situatie si desigur ele erau femei deci nu erau in stare sa faca ceva sa ne cunoastem , dar e ok, doar e datoria mea de barbat.Cateodata ma intreb cum pot femeile sau mai bine zis foarte multe femei sa fie atat de fricoase…cum s-ar zice daca barbatii n-ar face primul pas, omenirea ar deveni extinct.

  • Ned.Kelly noiembrie 21, 2011, 12:07 am

    Pentru @slim Faptul ca tu te-nvarti prin cercuri sociale cu dive gretoase si pline de ifose si te bucuri de o oarecare apreciere din partea lor , nu inseamna ca femeile sunt pline de; ‘bun simt’, educate, culte de …tip modeling/ba-o-ling.. ssmd..sunt doar niste prefacute , care asteapta momentul propice …si chestia asta este valabila mai ales in tara noastra.
    Tu privesti lucrurile cam de la etajul 10 si ignori total parterul, iar problema pe care o ignori cel mai tare si o negi pentru ca nu ai de unde sa stii este chiar acea atitudine matereialista si exclusivista a femeilor, care este cat se poate de evidenta, dar bineinteles ca cei precum personalitatile masculine din lumea mondena vor sustine orbeste nevinovatia ‘neprihanita’ a femeilor din prezent.

  • Alex David noiembrie 21, 2011, 12:12 am

    @ Ned.Kelly: generalizezi de-o maniera mai mult decat infioratoare. Asta-i extrem de nociv pentru tine.

    Omul ti-a explicat lucruri simple, pe care ar trebui sa le stii chiar fara sa ti le spuna altcineva. E foarte trist ce traiesti tu de-ai ajuns la asemenea concluzii.

    Sunt femei si femei, cum sunt barbati si barbati. Nu exista femei doar de-un fel sau barbati de-un fel.

    De exemplu, nu toate femeile nu sunt cum le crezi tu si nu toti barbatii gandesc asa cum o faci tu.

  • Ned.Kelly noiembrie 21, 2011, 12:35 am

    Deh … din cauza unora gen linge p***a au ajuns femeile sa se considere buricul din dodoasca si sfarcul galaxiei …si apoi se gasesc unii sa imfiinteze cursuri de seductie cu specializarea ‘cum sa pupi sub coada o femeie’

  • Slim noiembrie 21, 2011, 3:28 pm

    @Alex David: Multumesc pentru sustinere!
    @Ned.Kelly: Nu m-am invartit niciodata in astfel de cercuri sociale, imi petrec timpul cu oameni simpli in mare parte si crede-ma ca nu ma bucur de aprecierea pe care consider ca o merit (nu neaparat din partea femeilor). Ca exista nesimtite, profitoare sau materialiste sunt foarte constient, incerc sa evit pe cat de mult posibil astfel de persoane. Problema ta e ca GENERALIZEZI intr-o maniera ingrozitoare si incluzi femeile intr-o singura categorie, mare si tare, aceea a „curvelor”. Incep sa cred ca nu ai intalnit prea multe femei si ca nici n-ai avut relatii cu prea multe femei, sau daca ai avut atunci ai avut cu cine nu trebuie, doar asa s-ar putea explica sentimentele tale de misoginism. Fixatiile te omoara, incearca sa scapi odata de ele si sa analizezi in mod obiectiv fiecare situatie!

    @kido: Sunt de acord cu tine, s-a stabilit acum mult timp o „regula” in societatea noastra conform careia barbatul trebuie sa actioneze si sa faca primul pas. Lor nu le este frica, pentru ele e ceva oarecum „injositor” sa actioneze pentru ca nu sunt obisnuite, chiar si pana in ziua de astazi societatea impune ca barbatul sa fie cel ce face primul pas cand vine vorba de stabilirea relatiilor. Femeile si barbatii au evoluat in mod diferit, sa nu uitam totusi ca pana in secolul 19 ele nu aveau nici macar drept de vot. Problema e ca nici macar nu li s-a dat voie sa ia parte la principalele activitati ale societatii, fiind considerate inferioare barbatului din cauza mentalitatii impuse de religie si din cauza slabiciunii fizice ( munca fizica fiind absolut necesara in majoritatea activitatilor inainte de epoca contemporana). Acum s-au emancipat, au toate posibilitatile necesare sa evolueze si asta o sa fie vizibil la generatiile ce vor urma. :)

  • kido noiembrie 21, 2011, 4:19 pm

    Eu zic, intr-un fel Ned.Kelly are dreptate.Hai sa nu fim orbi, ca doar traim in Romanica si fiecare vede cat de multe tipe umbla cu nasul in sus, se cred „buricul din dodoasca si sfarcul galaxiei” cum zicea Ned.Tot mai multe se specializeaza in profesia de pitipoanca, sunt o gramada care sunt niste tarancute increzute care mai bine n-ar deschide gura si mai e specia de femeie pentru care romanul e taran, doar strainul e barbat….decin sunt destule specimene.Totusi daca iti iei o atitudine misogina, o sa sufere mica exceptie de femei care sunt normale si dragute ceea ce e mare pacat…

  • Slim noiembrie 22, 2011, 3:48 pm

    @kido: Tocmai de-asta e bine sa fii selectiv si sa respecti doar pe cine merita sa fie respectat si ca ulterior astfel de persoane sa fie inclusie intr-o categorie mai „privilegiata”, separate de restul „scarbelor” si „jogodiilor”, in loc sa pui toata femeile la un loc si sa „arunci cu pietre”. Iti dau dreptate, foarte multe umbla cu nasul pe sus in tara noastra, dar nu toate, asta e motivul pentru care nu ma consider misogin. :)

  • Alexandru ianuarie 12, 2012, 5:42 pm

    Eu stiu ca frumusetea vine din interior catre exterior.Majoritatea din timpuri noastre cauta frumusetea in exterior ,da poate o gasesti dar cu timpul te saturi si orice frumusete fizica paleste si moare .Doar frumusetea inimii zadeste in timp ,de aceea 60% din casatorii se sfarsesc cu divort ,inselaciuni ,certuri,crima,copii avortati si aruncati in strada.Pentru ca „Întoarce-ţi ochii de la femeia frumoasă şi nu-ţi opri privirea la frumuseţea străină. Cu frumuseţea femeii mulţi s-au rătăcit, căci din aceasta iubirea se aprinde ca un foc”. Toate femeile din ziua de astazi sunt desarte ,desfranate,stricare ,impodobite ,bine imbracatei machiate …
    multi barbati se pierd in ochii lor si ele vor arunca copii nenascuti in gheena ,iar cei nascuti vor veni pe lume in lanturi si robii nevazute de ochii oamenilor .Este trist cum viata(eva = viata) adica femeia a decazut atat de mult si va naste copii dupa chipu si asemanarea lor,copii desarti si stricati cu probleme foarte grave dar cine sa le vada …. „cum sa agati femei” ca unora li se face frica de frumusetea femeii .Daca vrei o fata ,trebuie sa stii ce iti doresti si atunci vei stii unde sa cauti. Dar frumusetea exteriora nu va dura mult,te vei convinge singur cand iti vei face curaj si vei reusi sa ai o prietena cu chip si fizic frumos .Degeaba daca are chip frumos ca de lacrima si inima urata ca de drac.Multi ma vor contrazice fiecare dupa cum gandeste si dupa cum vede ,evident ca voi vedeti diferit de cum vad eu asa ca nu are rost sa ma contraziceti ,frumusetea este subiectiva ,multi vor zice da ce sta fata frumoasa la un brat cu urata ala ,da tu nu vezi ce vede ea … daca privesti doar cu ochii … barbatul este net superior unei femei dar ca sa isi acorde singura valoare ,femeia se machiaza,imbraca frumos etc ca barbatii prinsi in plasa ei frumos mirositoare ce ascunde doar stricaciune. oare daca vezi o fata urata ai da vreun ban pe ea ?
    Cum zic eu ,”esti liber sa faci ce vrei atata timp cat nu deranjezi pe altcineva” Si ce daca ai 1.62 ,sunt multe fete minione si f. dragute care evident le sta urat cu un baiat de 1.90 eu cred ca exista acolo cineva pentru oricine asa ca nu te uita la ce au altii ,si nu compara oamenii ,unii poate se nasc bogati ,altii se nasc saraci ,unii se nasc urati pe cand altii foarte frumosi , crezi ca unu care e mai frumos ca tine este si mai mare? care e diferenta intre unu care se naste sarac si munceste toata viata lui si altu care se naste print de imparat si mosteneste un regat intreg?
    Uitate mai intai la tine si la ce iti doresti tu ,nu la ce au altii … si nu te compara pentru ca oamenii sunt foarte diferiti si ce are unu nu are altu asa ca nu plange pentru ce nu ai ci descopera ce deja ai .Multi plang ca nu au picioare si ar da tot ce au pentru asta iar altii care au picioare plang ca nu au o masina frumoasa … deci totu este vanare de vant si desertaciune (lipsa de valoare) .TE va duce dorinta intratat incat vei dori sa ai totul si totusi nu vei avea nimic .

    (va rog nu comentati daca este bine sau nu ,din nici un fel de punt de vedere ,este o opinie personala si nu accept judecatile de valoare ale altcuiva ,nici nu raspund vre-unui comentariu,normalul este dictat de majoritatea ,iar dupa cum zicea cineva „in toate societatile majoritatea este mediocra” )
    Acesta este un mesaj unic,nu voi mai posta nici un fel de mesaje,nici nu voi citi cele scrise de voi ,este o parere personala si nu vreau sa fiu influentat de parerile si judecatile altora . „Few are those who see with their own eyes and feel with their own hearts.” Albert Einstein

    Unii vor vedea greseli de tipar altii de ortografie ,altii de valoare dar mesajul este acelasi pentru cine poate sa il vada

  • Ned.Kelly ianuarie 13, 2012, 11:11 am

    Femeile din ziua de azi sunt stricate si depravate rau de tot, cele tinere indiferent de cum arata ‘sunt dive’ cele batrane (epavele) sunt mai cu mintea la cap si cat decat mai normale insa tot ‘epave’ raman cu care nu prea mai ai ce face, asa ca vorba lui Bendeac ‘da-le dreeeequ’ ..Acum lasand gluma la o parte adevarul e ca femeile de azi nu mai sunt ceea ce au fost, intr-adevar asa cum spunea si @Alexandru sunt extrem de stricate si putrede in interior . Nu mai au constiinta ,caracter si nici un fel de scrupule astfel ca vedem tot mai des cum multe tinere sotii si mamici isi lasa familia ,sotul si copiii parasindu-i si pleca pentru un strain care-i promite marea cu sarea .Asemeni corbului trimis de Noe sa caute uscatul care nu s-a mai intors ramanand sa se imbuibe cu lesurile animalelor inecate la potop.

  • marcel martie 9, 2012, 11:50 am

    Eu am pus in practica din arta seductiei tot ce am putut.Tim pe 8 luni.Cu rabdare,ma asiguram k am semne din partea ei de fiecare data cand intentionam sa trec mai departe la urmatorul nivel.
    Nu eram singur.Erau mai multi in competitie.Dintre toti,se pare ca am reusit sa creez atractie, insa…dezamagire pt mine.Tipa iese cu unul din competitori care aplica metoda „plange pisda”.Imi cunoaste pozitia fatza de ea.Nu i-am acordat niciodata satisfactia sa o invit in oras pt ca nu eram inca sigur daca vrea asta.
    Ma aborda de fiecare data doar ea.Nu m-a sunat niciodata,ne intalneam doar 1-2 pe sapt. in grup.O simt ca e atrasa de mine,i-am si vorbit k stiu asta.
    Tot cu tipul ala umbla.Spuneti-mi ce credeti.Multumesc.

    Precizare=diferenta de varsta intre noi e cam mare:Ea=25,eu=40.

  • lolox iunie 17, 2012, 2:56 pm

    Alex, fetele nu vin la biblioteca pentru a citi?
    Se va vedea clar ca vrei sa agati, iar in biblioteca tinde sa ti se atraga atentia sa nu vorbesti deloc, sa nu deranjezi…
    De ce nu ne spui cateva dintre experientele tale?

  • catalin iunie 18, 2012, 11:50 am

    Eu zic sa nu va mai stoarceti creierii cum sa agati o fata in biblioteca ca n-o sa tina .Atata timp cat nu esti un strainez fie el si din republica congo chiart nu se merita pentru ca nu vei avea nicio sansa poate cu o singura exceptie sa fii baiat de bani gata si nu oricum .ci unul dintre cei mai inavuti.Singurele disponibile pentru voi baietasii made be romanik sunt rebuturile refuzate la export care se gandesc ca un romanas dragut si finut tot este mai bine decat deloc.Si sa nu uit , disponibile mai sunt si babaciunile trecutei de adoua tinerete si cu 15 divorturi la activ cu unul sau 2 plozi dupa ea si chiar si atunci ca sa-i castigi inima tre’ sa te porti ca un adevarat cavaler cu o virgina .Concluzia ; baieti stati calmi ca nu se merita , personal am, ocazia aproape zilnic sa le observ cum se hlizesc si se intind cu strainezi veniti din toata lumea care la o prima vizionare nu dai doua parale pe ei (probabil ratatii fara sanse in tara natala). Sfatul meu e ca barbatii romani ar trebuii sa inceapa sa caute peste hotare femei serioase si adevarate pentru care demnitatea si respectul de sine mai inseamna ceva.

  • Victor august 5, 2012, 1:45 pm

    @Alexandru : Prietene ai venit din evul mediu si ai venit sa ne dai lectii de viata ? Auzi la el, cica: ” barbatul este net superior unei femei ” . Eu cred ca esti indoctrinat de popi si religie de aia numai vezi corect realiatea. Sunt barbati inferiori (mental, material, sau cum vrei sa o iei) si barbati superiori; la fel exista si in cazul femeilor. Asa ca fapt divers sa stii spiritul/constiinta care anima corpul unui barbat poate sa anime la fel de bine si corpul unei femei intr-o alta existenta. Razboiul dintre sexe nu-si are rostul. Femeia nu este inferioara barbatului doar ca are mai putina forta fizica; la nivel mental suntem egali.

  • Mike septembrie 10, 2014, 2:11 pm

    Eu personal nu simt nevoia sa merg unde ar fi fete ca sa le cunosc. Mi se pare, de altfel, o tampenie. Mergi unde simti, mai nene. Asa cunosti pe cine trebuie, cele cu care ai pasiuni comune. Ma duc intr-un loc sa imi fac treaba, nu sa caut fete. As da un mare rateu.

  • Alex David septembrie 11, 2014, 7:11 am

    Chestie de alegere, Mike. Fiecare cu ale sale :)

  • Ned septembrie 11, 2014, 11:24 am

    Indiferent unde te-ai ducesa cunosti femei in ziua de azi pur si simplu intalnesti numai penale ca sa nu zic ordinare. Pretentii, pretentii si iar pretentii.Si eu ma tot incapatanam sa cred ca dragostea iubirea atunci cand exista trebuie sa fie neconditiona . Insa pana decurand cand am aflat pe propria-mi piele ca de fapt toate sunt una si-un pamant. La inceput prin telefon vorbe dulci tandre si ademenitoare , apoi intalniri la ea in orasul ei, flori bomboane cadouri , …..blablabla, dupa care sok!!.
    Imi spune asa prin aluzie ca de fapt vrea pe cineva care sa aiba o situatie mai buna ca a ei cu salariu si functie mai mare si binenteles sa locuiasca in orasul ei aproape de parintii ei dar la casa barbatului . Deci nu era de ajuns sa cheltui saptamanal 100 ron pe bilet de tren sa o vizitez in orasul ei apoi plimbari prin oras si alte cheltuieli suplimentare nu era de ajuns sentimentele si intentiile curate si serioase ale mele ….etc. Asadar, am invatat ca indiferent unde ai cauta femeia ‘ideala’ ea este de fapt un fals penibil si daca e sa te placa te place asa cum esti , astfel ca nu se mai merita cautarile si sperantele lugi si desarte pentru ca nu stii cand te trezesti cu fundu-n balta.Chiar daca timpul trece si anii tineretii zboara mai bine iti vezi de treaba ta decat sa te legi la cap aiurea si apoi sa regreti amarnic ca ai sperat in vant la ceea ce era sortit esecului din start.

Leave a Comment

Următoarea postare:

Postarea precedentă: