Home Blog Cum sa ai un abdomen cu adevarat plat

Cum sa ai un abdomen cu adevarat plat

Cum să ai un abdomen plat

 

Poate cel mai important lucru pe care trebuie sa-l stii este ca oricare dintre noi detine deja acel pachet de muschi promovat intens in filme sau in reclame.

Inclusiv dezvoltarea acestor muschi poate sa fie la nivelul la care sa impresioneze. Singura problema este ca intre pielea de pe abdomen si acei muschi se afla un strat de grasime.

Daca acel strat de grasime este gros sau foarte gros, muschii nu se vad. Daca este subtire, acestia sunt usor de idenfiticabili.

In concluzie, nu intensitatea antrenarii muschilor abdominali primeaza in transformarea abdomenuuil intr-unul de invidiat, ci alimentatia.

Cat antrenezi muschii abdominali

Un alt lucru important de stiut este ca muschii abdominali necesita o antrenare normala, asemanatoare ca intensitate si frecventa celei folosite in cazul altor grupe de muschi.

Astfel, nu este necesar ca in fiecare zi sa-ti antrenezi muschii abdominali pentru ca vei ajunge sa ti-i stresezi prea mult.

Atentie la deformarile abdomenului

Exista o categorie de oameni care prezinta un abdomen deformat, curbat spre exterior, o asa zisa burta cu muschi.

In ciuda faptului ca tesutul adipos din zona abdomenului este putin dezvoltat, iar formatia muschilor abdominali este vizibila, oamenii respectivi au totusi acea curbura a abdomenului pe care multi o considera pe buna dreptate inestetica.

Una dintre cauzele pentru care abdomenul ajunge sa aiba aceasta forma tine de pierderile inregistrate la nivelul elasticitatii muschilor abdominali, pierderi care au diverse cauze.

1. Berea si sucurile

In statele vestice, si mai ales in SUA, acest abdomen deformat este specific unora dintre bautorii inraiti de bere. Acumularea lichidelor si a gazelor in stomac umfla zona abdominala, iar sederea prelungita pe scaun nu permite muschilor sa revina usor la forma initiala.

2. Lenea de dupa masa

O alta cauza a deformarilor de abdomen tine de obiceiul romanesc al „odihnei de dupa masa”. Acea lungire in pat, acel somn chipurile sanatos de dupa masa de pranz priveaza muschii abdominali de contractiile pe care postura verticala o ofera.

Astfel, mancarea acumulata in stomac deformeaza din interior spre exterior peretele abdomenului si in lipsa raspunsului de la muschii abdominali le imprima acestora o deformare cu „memorie”.

3. Alimentatia

In fine, atentie mare si la consumul paine si paste fainoase. Intr-unul dintre articolele viitoare veti afla  efectele acestor alimente asupra consumatorilor si teoriile care sustin reducerea sau chiar eliminarea lor din alimentatie.

Sfaturi petru abdomen plat

  • Fa o plimbare scurta dupa mesele copioase
  • Atentie la consumul de bere si bauturi carbogazoase
  • Nu antrena zilnic muschii abdominali. Ei sunt solicitati deja cam in toate miscarile corpului si risti sa-i supraantrenezi
  • Insoteste exercitiile fizice cu o dieta bogata in proteine și vegetale și săracă în făinoase
  • Evita sa petreci perioade lungi asezat pe scaun

Daca vrei sa afli ce ar trebui sa mananci si ce exercitii fizice ar trebui sa faci pentru a-ti dezvolta o musculatura armonioasa, pentru a elimina grasimea in exces si pentru a avea un corp asa cum natura l-a gandit pentru tine, ia-ti acum ghidul Corp de Animal.

Abonează-te prin email și primești ponturi la care doar abonații au acces! Trimit mail-uri zilnic. Fără SPAM, fără labe triste.