Barbatii nu suna dupa despartire

by Alex David on November 28, 2007 · 166 comments

in Seductie

23245333.jpgAsculta-ma bine pentru ca te voi ajuta sa-ti pastrezi respectul de sine intact.

Niciodata, dar absolut niciodata, nu incerca sa intorci decizia unei tipe care se desparta de tine!

Am zis de suficiente ori “niciodata”? Ok, inca un “niciodata” pentru cei care cred pana la extrem in “never say never”.

Deci, nu o suna la o zi dupa despartire. Nu-i trimite mesaje patetice, nu incerca sa te intalnesti intamplator cu ea. Nu aranja sa participi la aceleasi petreceri, nu-i cere sa vina sa-si ia nu stiu ce deodorant uitat la tine.

Daca vei face vreunul dintre aceste lucruri, vei privit ca un tip fara personalitate si-ti vei pierde si increderea in tine. Vei fi afectat de un astfel de comportament si mai tarziu, dupa despartire, atunci cand incerci sa interactionezi cu alte fete. Lucrurile de genul acesta se autosculpteaza in caracterul unui barbat.

N-ai nevoie sa pleci dintr-o relatie ca un invins, ci ca o persoana careia i se deschid noi oportunitati.

Bonus pentru cei cu “oua”

 

Daca ajungi vreodata in situatia ca o tipa sa-ti dea papucii, nu te arata afectat. Zambeste, fii calm, arata-te de acord cu initiativa ei si ureaza-i drum bun cu eleganta.

O sa-ti para ciudat, dar multe dintre femeile care sustin ca ar da orice pentru ca partenerul sa nu sufere sunt inconstient ipocrite. Adica, daca tu ai o atitudine precum cea pe care ti-am recomandat-o mai sus, brusc vor regreta ca nu suferi!

Prin urmare, nu te arata afectat si vei trai o experienta interesanta. O experienta pe care multi barbati nu o traiesc pentru simplu fapt ca sunt prea ocupati sa-si planga de mila in momentul despartirii…

Sistemul complet care te invata cum sa-ti recastigi iubitaDaca ai pierdut o femeie pentru care merita cu adevarat sa lupti, am un sfat pentru tine: ia-ti acum ghidul “Cum sa-ti recastigi iubita“.

Acest sistem iti dezvaluie pas cu pas tot ceea ce e necesar sa faci ca sa recastigi femeia pe care o iubesti. Asta indiferent daca s-a despartit deja de tine sau doar da semne evidente ca o vei pierde.

Actioneaza rapid si demn. Asa cum ii sta bine unui barbat adevarat!

Cum sa-ti recastigi iubita

 

Daca-ti place blogul Fii barbat!, da-ne “like” pe Facebook.

Blog Widget by LinkWithin

Scapa de timiditate si afla cum sa devii special in ochii femeilor cu Superghidul de comunicare in seductie! In plus, descoperi cum sa folosesti cu succes mess-ul, telefonul si discutiile fata in fata ca sa o seduci rapid - Cum sa vorbesti cu o femeie - 89 RONBuy Now

{ 163 comments… read them below or add one }

1 kks January 23, 2008 at 12:43 am

Eventual poti sa-i zici “Aaa nu-i nimic draga, am iesit mai ieftin cu tine decat daca mergeam la curve”

2 Iulia February 17, 2008 at 7:51 pm

Really, that’s lame!
Asta poate sa mearga cand este vorba de o relatie de maxim 1 luna in care nici nu ai tinut la persoana respectiva…in nici un caz cand e vrba de o relatie adevarata!

3 alexandra April 25, 2008 at 2:16 am

mi se pare mult prea exagerata parerea..dupa o relatie in adevaratul sens al cuvantului mi se pare logic ca ambele partzi sa sufere(asta dak nu cumva va despartzitzi la cutzite)..singurul defect pe care il au unii barbatzi e refuzul de a accepta ca s`a terminat…insistentza..pana ne determina sa i urlam in fatza ‘e gata’…ceea ce ne face sa parem ca niste scorpi(unele chiar suntem.dar sunt si exceptzi)…mie una mi s`a intamplat…

4 lolyta May 7, 2008 at 10:14 am

ooo….mi se pare ciudat totusi sa descopar aceiasi sensibilitate si la barbati, aceleai tentatie de a suna, aceiasi lupta de a se mentine pe pozitie de a nu parea atat de afectati si..totusi..e greeeu………

5 liz November 16, 2008 at 2:59 pm

chiar te mai intereseaza parerea ei? (vezi: “vei fi privit ca un tip fara personalitate si-ti vei pierde si increderea in tine”)….ori ai incredere in tine, ori iti lipseste cu desavarsire; nu inteleg la ce te-ar mai interesa de gura lumii si mai ales a ei… nu demonstrezi nimic :) )))))

6 sexicioasa November 24, 2008 at 9:24 pm

Tu chiar ai impresia ca daca o suni a doua zi dupa despartire nu mai esti destul de barbat? sau ca iti pica “ouale”? articolul mi se pare patetic!!:P

7 Alex David November 24, 2008 at 9:29 pm

Tie ti se pare in regula ca dupa ce un barbat iti da papucii tu sa-l suni si a doua zi, poate se razgandeste? Probabil ca da, dupa reactie :)

8 sexicioasa November 25, 2008 at 8:51 pm

Alex draga!!! nu-l sun a doua zi! dar tie se pare ca ti-au picat “ouale”!!! :) )

9 Alex David November 25, 2008 at 10:13 pm

OK, vezi sa nu le scapi!

10 sexicioasa November 26, 2008 at 9:54 am

a venit cam greu replica asta!! :) ) te-ai gandit destul de mult la ea si nici macar nu e inteligenta! :P

11 Lore January 5, 2009 at 11:42 am

Depinde de cat de mult a insemnat persoana pt. tine. E valabil la ambele sexe. Daca a insemnat ceva e datoria ta sa incerci o reconciliere, orgoliul este apanajul celor fara intelepciune.

12 Dana January 5, 2009 at 11:46 am

“Daca suni nu ai coaie”. Nu este gandirea unui om prea inteligent.

13 Adrian February 2, 2009 at 3:08 pm

Ai perfecta dreptate! Barbatii nu trebuie sa sune odata ce li s-au dat ‘papucii’ . Indiferenta ‘omoara’ femeile :)
Foarte bun sfatul

14 Just Me March 23, 2009 at 1:43 pm

E adevarat ca si barbatii sufera si am ajuns la concluzia ca lacrimile lor sunt mai triste decat ale femeilor…Dar daca o suni, nu te face mai putin barbat! Tocmai faptul ca s-a despartit de tine te face mai putin barbat…de ce? nu erai destul de bun? nu era ce cauta ea? Un barbat adevarat e de neinlocuit si nu ii e frica sa arate ca sufera…e om, pan`la urma urmei!

15 m_boqdan March 27, 2009 at 8:40 pm

eu unul am comis-o de curand ..dupa o relatie de 2 ani si 4 luni..si am incercat si faza cu nu suna a doua zi..si nu am sunat decat a treia ..k raspuns am primit:” dak iti pasa cu adevarat ma sunai a doua zi..chiar dak ti am zis marsh la nervi”..deci din exp va zic k merita sa incerci sa suni k nu iti pik ‘ouale’…asta e..ce o fi o fi..

16 dragos May 13, 2009 at 2:23 am

Foarte bun articolul si e ok, de regula femeile apreciaza o relatie dupa ce s-a terminat. Si intr-un final tot barbatii sunt eternii vinovati :)

17 liz May 13, 2009 at 5:12 pm

la naiba …barbatul …eterna “victima”

18 alex i June 2, 2009 at 5:55 pm

E logic.
Saracele Putzulici se scapa pe ele de ciuda cand vad ca toate trertipurile lro sunt la vedere

BTW Alex mai am 2 idie sa iti dau: Articoul
1 NU Pune puta pe un pedestal pentru ca e odar o putza, sa se zgarie toate fitoasele
2. Cum sa faci putulicile ”versate” de tot rahatul (in public ,sa se simta cat mai jalnic). Am idei

19 Just Me June 2, 2009 at 8:34 pm

Vai de capu` tau, alex i:)) in primul rand la cat de corect scrii, meriti premiul 1, de la coada..iar faptul ca tu numesti femeile “putzulici”, meriti locul 1, iarasi de la coada…pana cand ai sa cresti in minte si ai sa vezi ca femeile is suflete, la fel ca barbatii, ramai o p*** bleaga:D

20 alex i June 2, 2009 at 11:39 pm

Salut Just Me!

Ai dreptate, mreti pt ortografie!
Femeile care sunt suflete sunt, dar PREA MULTE care isi pun imgainea aia gretoasa de fatale totusi. Aproape orice fata frumusica are si greata asta in ea..
Nu esti p.. bleaga pt ca no sa le zici in fata asta, dar asta gandesti

Deci ma refeream doar la acea clasa de fete, care este prea numeroasa

21 sexicioasa June 2, 2009 at 11:54 pm

Draga Alex I…faci in continuare greseli de ortografie!! “Nu esti p.. bleaga pt ca no sa le zici in fata asta, dar asta gandesti” “no” se scrie “n-o” si altele… pacat de tine!!! Cat despre tot acest articol!!! FRATILOR, TREZITI-VA!!! Femeile si barbatii nu sunt niste dusmani! Haideti sa incercam sa ne intelegem unii cu ceilalti!!!

22 Lore June 3, 2009 at 12:03 pm

Aia care considera ca e o rusine sa o suni dupa despartire nu sunt barbati adevarati ci din contra niste lasi care se lasa manipulati de orgolii prostesti. Cine iubeste cu adevarat (vezi in biblie) iubirea nu cunoaste nici orgoliu nici mandria, in concluzie acesti barbati nu sunt capabili sa iubeasca iar fata respectiva nu a pierdut nimic.

23 alex i June 3, 2009 at 2:18 pm

Lore- intr-un fel ai dreptate, dar la o ANUMITA CATEGORIE sunt f sceptic si nu trebuie sa pierzi ocazia sa iti bati joc de ele chiar si numai pt a le tempera figurile.

Sexcioasa, daca te-as testa ai vedea ce p… bleaga iti iei. In rest tot ce ai zis e ok. REcunosc cu gramatica

24 Alex David June 3, 2009 at 2:39 pm

Fetelor, va agitati foarte mult aiurea. Daca voua vi se pare de bun simt ca dupa ce o fata iti da papucii tu sa o suni si sa te rogi de ea sa te bage in seama inseamna ca aveti niste probleme. Tin de respectul de sine al fiecaruia :)

O zi buna si voua!

25 Alex David June 3, 2009 at 2:40 pm

@ alex i: te rog sa vorbesti frumos, nu te-a jignit nimeni pe aici. Fetele si-au spus parerea, e libertatea lor, incearca sa o respecti.

26 Lore June 3, 2009 at 2:42 pm

Alex – ce intelegi prin “nu trebuie sa pierzi ocazia sa iti bati joc de ele chiar si numai pt a le tempera figurile” ? Daca iti pui mintea cu ele inseamna ca nici tu nu esti mai bun decat ele. De ce nu accepti ca si voi aveti destule specimene care merita “sa-ti bati joc de ei” ???

27 alex i June 4, 2009 at 12:39 pm

Sunt foarte multi 1. Fraieri.
2. Cretini cum a spus lore. Sstati linistite ca acestia isi vor primi plata CU VARF SI INDESAT: ignorati-i si nu ii luati in seama, sunt doar niste specimene aiurite. Oricat de bine ar arata, viata cu un om de-asta stit cum arata..

Imi cer scuze, Alex I si fetelor, dar supararea mea era adresata acelui gen de fete si
faptului ca sexicioasa mi-a zis ce mi-a zis

O zi faina tutor si aveti dreptate, pace intre sexe!

28 alex i June 4, 2009 at 12:40 pm

de fapt Just me a zis, scuze

29 Just Me June 4, 2009 at 12:46 pm

De fapt, asa e:) ai generalizat, eu la fel… Ma bucur ca ti-ai reformulat parerea, cred ca era nevoie de mai multa atentie, alex i… Oricum, articolul e slabutz rau de tot…si nush de ce, am impresia ca nu esti un barbat cu experienta david…sau te-a facut o tipa rau de tot si incerci sa dai sfaturi altora, sa nu se arda ca tine…

30 Alex David June 4, 2009 at 12:55 pm

@ Just Me: sunt convins ca articolul e slabut rau de tot pentru tine, nu am indoieli in privinta asta. Probabil insa ca se adreseaza barbatilor, nu femeilor. Mai citeste-l o data si vezi daca am dreptate sau nu.

N-am inteles insa doua lucruri:

1. Tu dupa ce se desparte cineva de tine incerci sa te bagi in seama in continuare sau iti vezi de viata?

2. daca m-as fi ars si ii invat pe altii sa evite greselile mele, ar fi o chestiune nobila, nicidecum unda de condamnat, nu-i asa? n-am avut inca ocazia asta, dar orice-i posibil in viitor :)

Sa ai o zi faina!

31 bejan sergiu June 17, 2009 at 2:33 pm

Dar care din voi a avut o relatie de 2 ani,cazul meu,apoi am stat 9 luni amin2 in apartamentul meu.
Si la 1 momendat tipa imi zice ca tre sa faca o pauza.
Apoi mi-a zis ca 1 timp e mai bine sa nu ne vedem,apoi aflu ca a plecat in Anglia,si ca la anul face nunta,plm nu imi dadea semne ca are pe alt cineva,doar ca parintii ei ma stresau cu nunta.
Am zis poi mama a murit de 5 luni la varsta de 45 ani,ei tot insistau am zis deocamdata nu se vb de nunta.
Oricum sincer nu imi pare rau si asa e plina lumea de fete.
Am 25 ani,185,65 kg,dar de luni 22 iunie 2009 merg la o sala.
Apoi am de unde sa aleg gagici,am o obsesie cred ca mai exact 1 vis,sa f.t o tipa peste 30 ani,sa o agat sa o seduc,apoi sa imi implinesc visul.Nu sunt genul care merge la tarfe,nu imi plac tarfele,deci prefer naturaletea mea.

32 Mentor July 1, 2009 at 4:28 am

Daca le dai Flit(ceea ce este cel mai indicat) te vor suna din nou pentru inca o portie de Flit.
Unele vor face din asta un obicei, sa isi primeasca flitul de sambata seara la telefon.

Este atat de placut sa refuzi femeile, mai ales la telefon.

33 Lore July 1, 2009 at 10:58 am

Astia sunt genul de “barbati ieftini” care se dau “macho” ptr. ca le da cu flit la femei si care nu stiu sa aprecieze o femeie. Veti alege pana veti…culege dragilor, ca doar asta meritati. Cunosc genul asta de barbati. Au prietene ca lumea la care le da cu “flit” iar apoi ii vezi cu ultimele taraturi. In orice caz acele femei nu au pierdut nimic, din contra sa fie fericite ca s-au scapat de voi.

34 alex i July 1, 2009 at 12:27 pm

sunt mult mai multe sarmane care fac asta.. vad ca de ele nu zici nimic.
Putulici care se uita de sus la cei care le dau prilejul, gasind orice chichita sa se simta superioare.
LE zici barbati ieftini ca nu-ti place tie, dar de fapt stiu ei ce fac. Noi suntem facuti sa conducem, asa ca cum unele se joaca cu fraieri, asa fac si ei

35 Lore July 1, 2009 at 2:30 pm

Nu sunteti facuti sa conduceti, vi-ati arogat voi acest “drept”…, fara femei nu ati fi NIMIC, nici macar nu ati EXISTA. Si asa sunteti inutili, faceti umbra pamanantului degeaba. Femeile evolueaza, din pacate ptr. voi care ati ramas tot la gura pesterii.

36 Mentor July 1, 2009 at 3:40 pm

Nu se dau macho, ci pur si simplu au aflat adevarul suprem si nu le mai suporta platitudinile;
Nu e mare lucru de apreciat la o femeie; doar daca isi stie locul,sa se faca placuta sexual, si sa taca din gura, fiind constienta ca intr-adevar printre toate tampeniile debitate, doar 1% poate reprezenta ceva cu adevarat interesant.

Inafara corpului ca singura moneda de schimb, femeia este aproape nula;
O.
Si in privinta desavarsirii spirituale, femeia nu aduce nimic pozitiv, ba mai mult, in cele mai multe cazuri iti perverteste sufletul.

Barbatul este facut sa conduca; dovezi penibile avem cand lasam femeile sa conduca… orice.
Sunt de acord ca femeile ar trebui sa conduca… poate o crescatorie de animalute dragalase pe care le pretuiesc intr-atat, in care sa evolueze alaturi de distinsii purcei.

Pana acuma femeile au dovedit mult prea putin; sau ma scuzati, prostituatele subtile cu iz de intelectuale ridicole au chiar pretentii enorme; ba mai mult, chiar le merge in ziua de astazi.

Tind sa cred ca femeile fac umbra degeaba pamantului…
Faptele conteaza, nu vorbele.

Nu au realizat nimic cu adevarat suprem pana acuma.
Barbatii involueaza prin intermediul femeilor; apanajul genialitatii cat si a suprematiei intelectuale a ramas si va ramane INTOTDEAUNA in detrimentul rasei masculine.

37 Lore July 1, 2009 at 3:46 pm

Nu conteaza ce “esti tu de acord” si ceea ce ai vrea. Realitatea e alta. Parerea ta conteaza prea putin.

38 Just Me July 1, 2009 at 3:47 pm

Back:) Draga “Mentor”, mata ce`i?

39 Mentor July 1, 2009 at 3:56 pm

Realitatea din ziua de astazi este foarte trista; li se dau femeilor drepturi, libertati, cat si anumite avantaje pe care NU le merita (in majoritatea cazurilor).

Aceste drepturi si libertati trebuiesc castigate, si nu insusite prin diverse tampenii.

E normal ca, femeie fiind, parerea mea sa te ocoleasca indecent de mult.
Dar eu ma adresez rasei masculine cu putina materie cenusie pentru a trage un semnal grav de alarma, si nu tie.

P.S: Daca tot ti-ai pierdut cateva secunde din timpul tau pretios pentru a-mi oferi o replica, nu pot decat sa iti intorc replica pe acelasi ton sec:
- Mata” vorbesti cu Mata; si se incadreaza toate femeile in aceasta categorie, nu exista discriminare din punctul asta de vedere ;)

40 alex i July 1, 2009 at 5:23 pm

Mentor, pierdem timpul sa demonstram ca roata e rotunda.
Frustrarea si nasu lor pe sus va atinge un varf,si de acolo o sa asteptam si o sa vedem cum isi vor lua plata, desigur si noi fiind actionari aici.

Sa nu uitam, unele femei care isi stiu locul sunt chiar de admirat, si nu trebuei sa le bagam in aceeasi oala. Sa nu ne mai irosim asa nervii si doar cand vine momentul le aratam unde le e locu celor care nu stiu

41 sexicioasa July 1, 2009 at 5:33 pm

Alex I: eu cred ca tu esti frustratul si ca nasul tau devine din ce in ce mai mare… Pacat ca esti orb si nu vezi! Observ ca eviti cuvintele care se scriu cu cratima! E chiar frustrant ca cineva sa-ti atraga atentia ca esti analfabet, nu? Iar atunci cand se intampla asta nici macar nu ai o replica buna, ci injuri ca la usa cortului… poate chiar ai trait acolo! un adevarat gentleman se poarta finut cu femeile, fie unele dintre ele urate sau proaste… Natura ne-a inzestrat pe fiecare dintre noi cu ceva, dar se pare ca pe tine te-a uitat cu desavarsire!! imi provoci mila! iar Mentor se pare ca te urmeaza sau chiar te depaseste uneori!! :) ))

42 Alex David July 1, 2009 at 5:40 pm

@ Mentor, alex i: daca nu terminati cu jignirile, va banez.

@ Lore: chestiunea este valabila si pentru tine. Incearca sa ai bun simt in discutii, chiar daca ai fost provocata. Ti-o spune unul “inutil pe fata pamantului” :)

43 sexicioasa July 1, 2009 at 6:24 pm

Alex David: Eu nu meriti nimic? Ma ignori pur si simplu? :) ))

44 Alex David July 1, 2009 at 7:00 pm

N-am probleme cu diversitatea ideilor, ci cu felul in care sunt exprimate acestea.

Oamenii de mai sus au exagerat si au jignit total aiurea. Nu ma intereseaza sa gazduim dispute cu un nivel scazut de bun simt.

45 Lore July 1, 2009 at 8:01 pm

Fie ca vor ori ba, barbatii depind de femei la fel si orice specie de pe pamantul asta. Femeile (femelele) dau nastere la aceste fiinte, ca sa creasca si sa se dezvolte au nevoie de laptele matern, de grija materna ca voi sa ajungeti ceea ce sunteti, dar unii ca Alex David vad ca are memorie scurta, ma indoiesc ca tatal lui s-a sacrificat ca sa-l creasca…si pe langa asta nu exista lucru pe care o femeie nu poate sa-l faca. “Femeilor li se dau drepturi, libertati…” De cand femeile trebuie sa-si castige drepturi si libertati ??? Toti oamenii sunt egali si nimeni nu “trebuie” sa-si castige vreun drept doar asa ptr. ca vrea unul ca Alex, cu atat mai mult femeile de care depindeti voi ca specie. Cine esti tu Alex, ca sa dai drepturi si libertati ??? DUMNEZEU ??? Orice fiinta de pe pamantul asta are dreptul la viata si are dreptul sa traiasca dupa cum crede de cuviinta.

46 Alex David July 2, 2009 at 12:17 am

Lore, am inteles opinia ta si am inteles si faptul ca ai niste nemultumiri pe lumea asta. Imi pare rau ca existenta barbatilor nu este o chestiune placuta pentru tine, dar asta este, va trebui sa traiesti si cu acest gand.

Ca femeie, ai inclusiv libertatea de-a scrie corect gramatical. Adica “unii ca Alex David au memoria scurta”, nu “are”, ca “unii sunt mai multi…

In rest, ai dreptate. Ne nastem din femei. Iar femeile care nasc ne concep cu ajutorul unor barbati. Poate, in viitor, nu va mai fi nevoie de asa ceva si vei fi si tu fericita :)

47 Mentor July 2, 2009 at 9:05 am

Revenind la topicul discutiei, a suna o femeie dupa ce ai parasit-o sau in cel mai regretabil caz te-a parasit, reprezinta o dovada clara de slabiciune.
Aceste fiinte dubioase si perverse te apreciaza de abia cand le pui la punct si le refuzi constant.

@ Alex I: in mare parte, ai dreptate.

@ Alex David: Stimabile, eu am vorbit cat de cat civilizat. Faptul ca imi permit sa ofer cateva informatii concrete, este pentru a le recomanda barbatilor care se impiedica de astfel de situatii neplacute, putina detasare si nepasare totala (pentru ca, este absolut inevitabil cand ai de-a face cu femeile sa ai parte de lucruri neplacute).

Cine cunoaste cu adevarat femeile, stie despre ce vorbesc.

In rest… tra la la

48 alex i July 2, 2009 at 2:18 pm

apropo mai Lore cum am zis, gasiti orice chichita pt a va urca moralul.

Noi depindeim de voi? Crezi ca toate sunt ca voi? ..
Ai impresia ca daca chiar vreau sa fac copii/orice cu o femeie am nevoie de accept?

49 Alex David July 6, 2009 at 3:51 pm

Mentor: nu ma intereseaza sa vorbesti “cat de cat” civilizat. Ma intereseaza sa vorbesti mereu civilizat. Multumesc :)

50 rcsn Mina July 13, 2009 at 1:47 pm

Mai pana la urma niciodata nu e prea tarziu… daca il iubesti cu adevarat astepti sa te sune… o perioada de timp…daca nu mai ai rabdare suna-l tu, si o sa vada ca ti cu adevarat la el… si eu am fost in aceiasi situatie si a meritat. va pup

51 valentina August 14, 2009 at 3:47 pm

Eu cred ca decizia de a mai suna sau nu dupa depinde foarte mult de discutia in care tipa isi anunta decizia. Spun asta deoarece in afara de situatia in care este intr-adevar hotarata sa se desparta, o femeie mai poate incerca sa “dea papucii” si pentru a-si raspunde la anumite intrebari.
Stim ca femeile sunt nehotarate si se bazeaza f mult pe intuitie. Asa ca vor incerca sa intuiasca si ce ar vrea celalalt de la relatie, si de multe ori fara sa intrebe direct!!! Pot aduce subiectul in discutie dintr-o joaca, nestiind din capul locului daca isi doresc intr-adevar despartirea. Urmaresc reactiile celuilalt la afirmatiile facute si de foarte multe ori isi iau deciziile din mers, pe baza conversatiei.

Cred eu ca in acest punct al relatiei poti juca rolul cu care vei ramane-n mintea ei ca un om hotarat, indiferent de rezultatul discutiei.
Trebuie sa taci si sa-i asculti primul discurs , evident dandu-i semne ca asculti ce vorbeste, altfel se va auto-transforma intr-o victima nebagata in seama si va fi mai rau:). Apoi, pe un ton calm si matur sa o aduci cu picioarele pe pamant intreband-o daca ce a vorbit este serios sau o joaca. Fa astfel incat sa afle ca daca este o gluma – vei avea grija sa o continui astfel incat sa radeti in hohote, iar daca nu – sa se bazeze si ea pe seriozitatea ta, promitand ca daca asta-si doreste cu adevarat tu nu vei mai interveni in viata ei.
Este un moment de cumpana, in care cele care s-au jucat simt ca pot sa te piarda si apoi o dau pe glume astfel incat sa-ti lasi gravitatea si sa fiti din nou impreuna. Intr-un fel…se demasca. Ea nu te va mai supune la asemenea abordari iar tu vei sti ce ai de facut pe mai departe. Tu nu ramai in mintea ei ca un “porc” ci ca unul care-i respecta decizia, deci intr-un fel se va simti obligata sa-ti respecte deciziile tale. Si sa te respecte pe tine!
Oricum ar iesi finalul, avantaj tu ;)

PS: exceptii de la regula vor fi mereu; am intalnit si eu cazuri in care lasarea deoparte a mandriei a salvat cupluri foarte reusite. Dar in principiu e bine sa incerci salvarea cu demnitate a unei relatii la care tii.

52 Mrs J September 15, 2009 at 11:10 pm

ce experienta? ;)

53 Mrs J September 15, 2009 at 11:15 pm

btw….exact asta zicea si Badea intr-o emisiune… ;)

54 Mrs J September 15, 2009 at 11:26 pm

stii ceva? ..
cand gasesti pe cnv care sa merite osteneala nu are sens sa “bagi” jocuri stupide din astea………..e trist ca s-a ajuns aici …sa fie o mare de oameni care nu merita…dar oare chiar te face fericit asta? sa ai niste jeguri la picioarele tale, sa pierzi timpul asa in loc sa citesti pers care merita si sa-ti petreci timpul cu ele?

55 mariancik November 21, 2009 at 3:05 am

eu cred ca treaba cu mindria nu e chiar buna,asta in orice caz face cealalta persoana sa sufere mult,,,,si jocurile astea cu influenta psihologica a unei persoane impotriva celeilalte nu sunt prea bune. mindria ata si jocurilea astea distrug cealalta persoana moral….

56 mariancik November 21, 2009 at 3:07 am

CUM CREDETI DACA NU SUNA DUPA DESPARTIRE,INSEAMNA CA NU A IUBIT?

57 corvette December 7, 2009 at 4:03 pm

Deci, daca o femeie vrea sa te paraseasca , fiind barbat adevarat ai de luat una dintre urmatoarele decizii mature:
1. ii dai un pumn in gura
2.o rogi sa mai stati macar un timp impreuna, apoi in seara aia o violezi si o parasesti a doua zi
3.o bati pana se razgandeste
4. o bati si o lasi sa planga 3 ore in timp ce tu razi de ea, iar apoi o parasesti
5. o legi de gat cu un cablu si o duci in balcon spunandu-i ca daca nu se razgandeste o arunci peste balcon spanzurata de gat
6.o scoti in strada si o umilesti
7.o dezbraci si ii arunci hainele pe geam, iar apoi o dai afara din casa
8.dupa ce ai batut-o si parasit-o ii pui nr de telefon si pozele pe siteu-ri de matrimoniale si o faci de ras pe blog-ul tau ( daca ai blog )
9.daca totusi scapa de toate astea te duci peste ea si noul iubit al ei si ii bati pe amandoi cap in cap si le distrugi casa
10. te combini cu mama ei sau cu surorile ei sa moara de ciuda
11. ( preferata mea) -le faci pe toate de mai sus iar in final ii spui ” eu te parasesc pe tine nu tu pe mine “

58 Lore December 7, 2009 at 4:35 pm

@corvette. Razbunarea e arma prostului…. Cu astfel de chestii chiar ca o faci sa nu-i para rau deloc ca te-a parasit.

59 corvette December 7, 2009 at 4:44 pm

nu cred in vorbe gen ” razbunarea e arma prostului” . astea sunt vorbe inventate de fricosi care ar fi vrut sa se razbune la un moment dat dar n-au avut tupeul. si oricum, mai bine prost dar fericit ca am simtit gustul razbunarii, decat “destept” asa ca tine care te ghidezi in viata dupa niste vorbe spuse de altii

60 mirela December 10, 2009 at 12:44 pm

mie imi place un barbat care se bate pentru mine deoarece sunt un trofeu , nu nesimtiti care se poarta urat , imi place sa fiu tratata ca o printesa

61 Alex David December 10, 2009 at 12:48 pm

@ mirela: cui crezi ca-i pasa ce-ti place tie? Si vezi ca asta cu “printesa” suna a manelista.

Iti doresc drum bun spre site-urile dedicate femeilor. Alea cu multa, multa minte :)

62 Lore December 10, 2009 at 1:57 pm

@Alex David Cu ce te deranjeaza Mirela ??? Ori misoginismul nu te lasa sa vezi femei care stiu ce vor si ce doresc de la viata ??? Oricum tu nu te incadrezi.

63 Alex David December 10, 2009 at 2:00 pm

Nu ma deranjeaza absolut cu nimic. Am remarcat ideea manelistica a “printesei” si i-am dorit sa mearga pe un site dedicat femeilor, site-uri care sunt recunoscute pentru nivelul lor deosebit.

Aici fiind un blog pentru barbati, nivelul este mult mai scazut :)

Te rog sa nu fii isterica, poti folosi un singur “?” in caz ca vrei sa pui o intrebare.

64 Lore December 10, 2009 at 2:39 pm

@Alex David Se pare ca esti un misogin frustrat care a fost inselat si parasit. Sunt convinsa ca pe buna dreptate. Iar faptul ca suni sau nu dupa o despartire nu te face mai barbat ori mai putin barbat in ochii unei femei care nu mai da doi bani pe tine. Pur si simplu ii esti indiferent. Iar la cum gandesti nici nu m-as fi obosit sa ma leg la cap cu astfel de specimene. Oamenii de proasta calitate isi atrag tot astfel de parteneri. Ai auzit de legea rezonantei ? Cine se aseamana se aduna. N-ai sa vezi niciodata un om bun prieten cu un criminal. Iar in privinta “???” nu esti tu in masura sa-mi spui cate sa pun.

65 Alex David December 10, 2009 at 2:41 pm

Imi pare rau pentru tine.

66 Lore December 10, 2009 at 2:48 pm

Nu are de ce sa-ti para rau pentru mine. Nu mi-a dat nimeni papucii.

67 Alex David December 10, 2009 at 2:51 pm

Stai calma, ca nu despre asta e vorba.

Imi pare rau pentru tine avand in vedere care sunt reactiile tale in general. Si pe blogul asta, si oriunde postezi pe net.

Nu e vorba de mila sau alte prostii, imi pare pur si simplu rau gandindu-ma cam ce lucruri ar putea sa-ti determine asemenea reactii.

68 Lore December 10, 2009 at 3:04 pm

Ca sa nu te mai obosesti sa te gandesti de ce reactionez asa am sa-ti spun eu. Ptr. ca m-am saturat de misoginismul, mitocania si machismul din tara asta in care barbatul se crede zeu si nu pierde nici o ocazie de a-si trambita ostentativ asa zisa”barbatie” pe toate blogurile.

69 Alex David December 10, 2009 at 3:07 pm

Pentru mine nu este obositor sa ma gandesc de ce reactionezi asa. E o chestiune simpla. O zi buna si tie!

70 Public Mentor December 11, 2009 at 2:11 am

Este cu adevarat penibil si jenant cum gandesc si mai ales cum se comporta majoritatea femeilor. Din cauza asta s-a dus dracului totul.

Tipi care nu le suporta tampeniile lor ordinare, firea lor schimbatoare, lipsa de seriozitate, corectitudine, si mai ales O LIPSA crasa de personalitate, sunt clasificati drepti frustrati si porci.

Dreptate nu a existat de multa vreme in relatiile dintre sexe, dar acum s-a ajuns la un circ scarbos, in care dupa parerea majoritatii femeilor, barbatul e doar un simplu mijloc financiar si nu un scop. Nu ai cum sa nu fii revoltat cand observi josnicia crasa a acestor eve.

Cat despre reprezentanta care chipurile doreste sa fie tratata ca o printesa, o anunt ca ea nu cauta decat un mic sclav, cum din pacate au ajuns majoritatea. Cand va fi contemporana cu propria ei fire, isi va da seama ca ea cauta un stapan pentru a-i fi supusa.

Cu femeile nu trebuie sa ai niciodata scrupule, pentru ca nici ele nu au.

Leave a Comment

{ 3 trackbacks }

Previous post:

Next post: