5 situatii dezastruoase pentru un barbat

by Alex David on July 29, 2010 · 61 comments

in Alex David zice...

Poti dormi oriunde si oricand, dar tine-ti mintea mereu treaza!

Cineva spunea ca ornitorincul este dovada ca Dumnezeu are simtul umorului. Eu as adauga ca anumiti barbati sunt dovada faptului ca lui Dumnezeu ii plac si dramele.

Unii i-ar putea considera pe acesti barbati ori natafleti, ori oameni care traiesc situatii firesti de viata.

Realitatea este pe undeva la mijloc si are o mare legatura cu educatia. Nu cu educatia care-ti poate aduce un post bine platit, ci cu genul de educatie care-ti poate aduce mult mai mult. Daca as spune vorbe mari, as mentiona printre beneficii inclusiv un soi de fericire si de echilibru.

Ma abtin de data asta si trec la lucrurile concrete: 5 situatii dezastruoase pentru un barbat.

1. Sa-ti cumperi relatia

Societatea actuala te indeamna sa faci acest lucru. Peste tot apar barbati cu bani insotiti de tipe care arata traznet astfel incat poti ajunge usor la concluzia ca banii sunt secretul acestor succese.

Lucrurile nu stau asa, deci nu pica si tu in eroarea pe care o fac enorm de multi barbati. Nu incerca sa-i cumperi atentia cu ajutorul cadourilor, nu incerca sa faci din banii tai momeala pentru ea.

Lasa-i pe altii sa fie intretinatori de femei si tu fii barbat! Adica fa in asa fel incat sa-i starnesti atractie prin ceea ce esti tu, prin personalitatea ta, prin atitudinile tale, prin ceea ce ai tu in cap.

Nu vei fi niciodata un om intreg daca vei consuma timp si sentimente cu o femeie care iti sta alaturi pentru castiguri materiale.

Poti citi  mai multe despre  cat de importanti sunt banii in seductie intr-un alt articol de pe blog.

2. Sa te rogi de o femeie

Daca vrei sa te rogi, mergi la Biserica.

In rest, tine minte: ceea ce  primesti de la o femeie ar trebui sa fie rasplata pentru ceea ce inseamni tu pentru ea, nu pentru ca ai cerut cu “te rog frumos”.

Daca vrei sa fii spiritual, ii poti spune la un moment dat “te rog frumos, fa-mi un sex oral”, dar asta doar cu femei care au umor, nu cu oricine.

De asemenea, invata ca pentru un barbat  formula “te rog” se scrie si se rosteste folosing un singur “o”. Daca introduci un “o” in plus si-l transformi in “te roog” sau chiar “te roooog”, deja nu mai vorbim de sfaturi pentru barbati, ci de sfaturi pentru femei.

Prin urmare, nu te ruga de o femeie. Daca te refuza, vezi-ti de treaba si incearca in alta parte.

Apropo, ceva important ca sa nu pierzi timp in continuare… daca nu esti in stare sa respecti acest sfat, as prefera sa nu te mai intorci pe acest blog. Pur si simplu, nu prea ai ce cauta pe aici. Daca vrei mai multe amanunte, roaga-ma frumos… poate ti le dau.

3. Sa fii inselat, dar sa-i mai acorzi o sansa

Daca as fi tras cu o arma ori de cate un barbat inselat a decis sa-i acorde respectivei femei inca o sansa, probabil ca in spatiul aerian al Romaniei nu ar mai zbura vreun avion.

Eroarea asta este atat de comuna, incat ma intreb de ce naiba barbatii  nu invata macar din experientele altora daca ale lor nu le sunt limpezi. In plus,  partea cu adevarat spectaculoasa si naucitoare in acelasi timp este ca invariabil acesti barbati ajung sa regrete faptul ca au acordat aceasta noua sansa.

Si stii de ce? O femeie care te-a inselat o data, o va face din nou.

Da, tocmai am generalizat. Probleme?

Poti citi ce ai de facut cand esti inselat intr-un alt post de pe blog.

4. Sa-ti plangi de mila

Niciodata nu-ti plange de mila pentru ca nu faci altceva decat sa arati tuturor cat de slab esti. Mai mult, le oferi si un “bonus” in sensul ca astfel de atitudini provoaca sila.

Pe romaneste, daca-ti plangi de mila le provoci sila tuturor, indiferent ca vorbim aici de femeile din jurul tau sau de prietenii tai. Glumind un pic,  inclusiv bunica ta se va uita la tine si va remarca pe buna dreptate ceva de genul: “Nu mai sunt barbatii de altadata! Azi intalnesti numai emo si metrosexuali…”

Bine, am exagerat aici pentru a intari mesajul :) Bunica ta n-are nimic nici cu metrosexualii, nici cu emo, doar ca nu-i place sa te vada in situatii atat de penibile pentru un barbat.

In fine, important este sa retii macar faptul ca tipii care-si plang de mila nu starnesc atractie, ci doar un plictis groaznic.

5. Sa vrei relatii clasice cu toate femeile

Poate iti suna un pic neobisnuit, dar afla ca exista o gramada de flacai care vor relatii clasice cu orice femeie care le starneste atentia.

Adica azi au cunoscut o  tipa, iar maine ma intreaba ce sa faca pentru a avea o relatie cu respectiva. Oamenii astia sunt simbolul disperarii, iar femeile ii miros de la o distanta egala cu distanta dintre gandirea lui Vasile Turcu si Andrei Plesu.

Pur si simplu, femeile au un radar cu ajutorul carora detecteaza rapid astfel de tipi. Iar dupa ce-i detecteaza, ii elimina din raza lor de interes precum Domestos elimina bacteriile dintr-o toaleta.

Deci, incearca sa nu fii un simplu “microb” si  relationeaza relaxat cu femeile care-ti starnesc interesul. Nu-ti face un scop din a avea prietena sau din a te insura.

Gusta viata, cunoaste femeile, relationeaza cu oricat de multe si cand te simti pregatit, trage linie – adica, pentru inceput, permite-i uneia sa se considere prietena ta ;)

Photo credit: Grendelkhan

Blog Widget by LinkWithin

Scapa de timiditate si afla cum sa devii special in ochii femeilor cu Superghidul de comunicare in seductie! In plus, descoperi cum sa folosesti cu succes mess-ul, telefonul si discutiile fata in fata ca sa o seduci rapid - Cum sa vorbesti cu o femeie - 89 RONBuy Now

{ 60 comments… read them below or add one }

1 Andi S July 29, 2010 at 11:12 pm

Asa cu Domestos e beton :) ) m-ai amuzat…nu ma regasesc in acest post..si sper sa nu ajung intr-una din aceste situatii…amuzante replici, citesc cu placere;)…si sa zic si eu una sa fiu in trend, astazi vorbeam cu o amica si veni vorba ca ea are parte doar de ,,javre,, si ca e nemultumita de ei incat le-ar da numai la coaie…si a precizat ca a facut asta la 3 barbati..i-a lovit puternic… si eu i-am zis: ,,tu esti ca Nurofenu (tinta lui este durerea),, pentru asta incepi sa traiesti..deci sa imi iau chiloti de protectie cand ne vedem ca nu se stie ce te apuca;)) ..eh..si caterinca a continuat.. Citesc tot ce apare la voi aici, deci faceti treaba buna ca de obicei! Toate bune!

2 cristi July 29, 2010 at 11:33 pm

si ce te faci cand stii ce vrei, esti pregatit, dar nu gasesti persoana potrivita….

3 Alex David July 29, 2010 at 11:37 pm

@ Andi S: mersi fain, numai bine si tie!

@ cristi: poti face extrem de multe, dar evita punctul 4 din text :)

Persoana potrivita pentru ce? Sper ca nu te referi la punctul 5.

4 Stere July 30, 2010 at 1:20 am

@ cristi: o s-o intalnesti, dar doar cand n-o cauti.
@ Alex: foarte bune post-urile, regasesc sfaturi pe care le-as da si eu, din pacate invatate din propria experienta.
Recomand o carte (achizionata dintr-un super-mini-market) :Biblia barbatului de Clay Travis, Chris Shaw, DJ Harrison, Josh Townsend, KWO, Hunter Mccrary. In afara de sfaturile benefice, e si amuzanta.

5 Laci July 30, 2010 at 6:26 am

@ Alex David sunt bune regulile si acum cred ca e momentul potrivit sa le aplice. Dintre cunostintele mele, multi raman blocati pe aceeasi tipa chiar daca ea nu le ofera nimic. Daca le zici sa-i da pace ca-si pierde vreme si sa caute dupa alte perspective incepe si-si plange de mila. E simplu te duci la tipa care-ti place, incerci ce poti, daca nu merge o uiti si te duci la urmatoarea. Cred ca majoritatea au trecut prin acesta situatie.

6 alin maramu" July 30, 2010 at 8:48 am

1. Pai daca nu exista decat femei carora le pasa numai de bani, atunci eu ce sa fac ? Sa raman singur, fiind barbat cu coloana vertebrala ? :) )

7 alin maramu" July 30, 2010 at 8:54 am

si mai am de zis, la 5. asta e chestia ce unii nu o pricep. “bai, da tu acuma nu ai prietena? du-te ma si-ti cauta”. bai idiotilor care sunteti voi(ma refer la aceia), o femeie nu trebe cautata cu disperare, trebuie sa vina de la sine treaba aia. de asta ma dezgusta generatia actuala. ei se cupleaza cu “forta”, una-doua. azi cu unu, maine cu altu

8 laci July 30, 2010 at 10:06 am

@alim maramu” Nu toate femeile umbla dupa bani, nu inteleg de ce mai exista aceasta conceptie. Probabil trebuie sa cauti in alta parte si ai dreptate ca femeia vine de la sine. Nu trebuie sa fii obsedat sa te gandesti toata ziua cu cine sa te cuplezi. Pierzi timp, energie si uiti de tine.

9 alin maramu" July 30, 2010 at 11:51 am

nu toate. restul umbla dupa p***

10 Kent July 30, 2010 at 12:02 pm

Superb post
” Daca vrei sa te rogi, mergi la Biserica. ” – super tare asta. :)
Faci o treaba foarte buna Alex.
Felicitari

11 Alex David July 30, 2010 at 12:18 pm

@ alin maramu: incearca sa te abtii cu genul asta de cuvinte. poti sa-ti exprimi ideile si fara ele :)

@ kent: mersi fain. daca-ti place, fa-ne reclama printre prietenii tai :D

12 Kent July 30, 2010 at 6:41 pm

De 1 an incoace iti citesc fiecare post si incerc sa invat cat mai multe. Multe sfaturi mi-au fost de mare ajutor ;)
Reclama iti fac la fiecare prieten care vrea sa invete ceva :)

13 Nelu July 30, 2010 at 9:05 pm

Felicitari, Super articolul, jos palaria!

14 Traceur July 30, 2010 at 11:05 pm

Dragi cititori,
Va scriu acest comment, cu dragul de ma descarca si de a spune ceva simplu. Imi bag ceva in societatea actuala si in toti cacatii care se lasa condusi de ea.

Pe scurt, in societatea actuala barbatul este un fel de bibelou bun de aratat la lume, poate scoti niste bani pe el si cam atat. M-am saturat frate, femeia ca e superioara, ca e mai stiu eu cum, vreti sa vedeti superioritate, uitati-va cate anunturi matrimoniale date de femei care isi vand trupul sunt . Mi-e sila de tot, mi-e sila de faptul ca azi esti judecat dupa cat de multi bani sau multe femei invarti si nu dupa cat de mult te duce capul.

Barbatul de actualitate este fie un metrosexual, fie unul foarte efeminizat si asta o stie o toata lumea. Ceea ce nu inteleg este de ce dracului toata lumea ii ia de model si nu cauta sa se intoarca la origini.

Este greu de inteles cum o femeie sa nu-i zic p*** te poate face sa iti schimbi intreaga conceptie despre tot prin simplul fapt ca arata bine?! Barbatilor, chiar nu stiti ca atunci cand e goala si lumina stinsa nu e vreo diferenta intre ea si alta care n-are aceleasi forme?! Sigur incanta privirea dar prefer sa ma limitez in a ma uita si a nu-i suporta toate fitzele si conceptiile idioate.

Asta sunt eu, porc ca deja ma gandesc la prima intalnire cum arata goala si ca as vrea sa incerc nu stiu ce pozitie cu ea, nu cred ca ar trebui sa-mi fie rusine de asta, de fapt nu cred ca ar trebui sa-mi fie rusine de o chestie care este absolut normal intre un barbat si o femeie. Este ceva contra naturii sa fii asa? Si totusi vad o gramada de o barbati in situatiile descrise de mai sus sau mai rau decat atat. Sigur sunt unii care cauta sentiment, ceva care sincer cred ca fiecare cauta sa-l traiasca macar o data in viata pentru a afla cum e si a zice da am facut-o si pasta.

Unii dintre noi isi merita soarta au contribuit la ea, dar vad o gramada de tineri care idolul lor fie e botezatu, fie salam. Ceea ce arata cat de mult gandesc unii si cat de praf pot fi……..Dar trebuie sa fie si prosti pe lumea asta ca sa le fie la smecheri bine……

15 Fabia July 31, 2010 at 12:17 pm

Bine…o sa fiu putin ‘pe langa pentru inceput…
@Traceur… femeia nu are cum sa fie ‘superioara’ barbatului, pur si simplu pentru ca nu se integreaza in aceeasi categorie… om fi oameni toti… dar comparatia nu se poate face decat intre cei de acelasi sex… si asta dupa criterii subiective… cat despre idoli, da multi gresesc, tocmai pentru ca isi formeaza idoli, in loc sa fie pur si simplu…ei, cu propria personalitate… asta pe scurt

@alin maramu’… da ne place si ce ai scris tu acolo cu asterix-uri si diez-uri.. e ceva rau in asta? si ar trebui sa fiti multumiti ca asta vrem de la voi, si nu bani sau statut social (alt bullshit de dezbatut intr-o alta poveste)…si ar trebui sa fiti si mai multumiti ca ne-am oprit la a voastra ca inseamna ca faceti bine ce faceti cu ea si ca sunteti demni sa o aveti in pantaloni… o vrem pentru ca noi nu o avem pe-a noastra si suntem invidioase :D (asta ca un spirit de gluma… sau cine stie)

@Alex David … da, da, da, da si … da… si cu asta cred ca sunt 5 , la fel ca punctele din post-ul tau. Aaa… si inca ceva… faceti sport :D

16 Stere July 31, 2010 at 1:23 pm

uite ca si o femeie – Fabia – recunoaste ca suntem superiori. Eu unul, nu am intalnit pana acum o femeie care sa-mi fie macar egala.
Iar cu sportul… prefer halberele si coniac-canoe, si altele de genul asta.

17 Alex David July 31, 2010 at 5:29 pm

@ Stere: ce-ar fi sa-ti spuna careva ca n-ai intalnit nicio femeie care sa-ti fie macar egala pentru ca toate-ti sunt superioare?

Stai cuminte si citeste mai atent ce scriu oamenii. In plus, calmeaza-te cu porcariile astea de doi lei tip “suntem superiori”.

18 Stere July 31, 2010 at 5:49 pm

@Alex Poate or fi , dar se ascund. Si daca tu vrei sa le consideri egale, sau superioare, treaba ta. Inseamna ca ma aflu pe blogul gresit. Bafta.

19 Anna July 31, 2010 at 8:27 pm

O sa fiu nesimtita…dar cred ca pot trai cu asta
@Stere am citit eu intr-o carte desteapta scrisa de unu destept(fi atent ca era barbat), nu de mine, ca eu nu sunt in stare…si zice ala ca cica suntem media aritmetica a celor ce ne inconjoara…deci daca dai numa’ de plante asta inseamna ca…dai numa’ de plante…te las pe tine sa faci matematica

delicata faptura zicea mai sus ca nu prea ai cum sa compari MERE cu PERE…cel putin eu asa am inteles

gata am fost nesimtita…acum ma simt mai bine
@fabia buna aia cu sportul

20 tonny August 1, 2010 at 10:57 pm

ati uitat un lucru foarte important legat despre un barbat. Stilul lui vestimentar:) conteaza foarte mult cum se imbraca un barbat.

21 PopaGeorgian August 2, 2010 at 7:52 pm

Stere ai dreptate esti pe blogul gresit,ar trebui sa fii pe blogul misoginilor

22 Alex David August 2, 2010 at 11:05 pm

@ tonny: nu, nu conteaza foarte mult stilul vestimentar.

Si aici era vorba despre situatii dezastruoase pentru un barbat, nu inteleg de unde pana unde asta cu stilul vestimentar. Daca vrei sa faci reclama vreunui blog de specialitate, poti sa o spui direct, nu te chinui cu ocolisuri :)

Daca nu e vorba despre asta, iti repet eu inca o data: nu conteaza foarte mult stilul vestimentar.

23 alin maramu" August 3, 2010 at 5:54 pm

fabia, e o mare diferenta intre 1 % din fete care o vor doarr pe una, a unui tip, pt ca totodata sunt femei cu capul pe umeri si stiu iubi, nu doar stiu sa se futa, / si intre celelalte 99 % care sunt niste jeguri penale care merita aruncate in tomberon.

24 Alex David August 3, 2010 at 7:36 pm

@ alin maramu: care parte din mesajul anterior n-ai inteles-o?

Nu poti sa te abtii cu genul respectiv de cuvinte sau pur si simplu te doare-n basca de ceea ce ti se spune?

Te-ntreb ca sa stiu si eu ce am de facut, atata tot :)

25 alin maramu" August 3, 2010 at 7:43 pm

nu ma doare in basca. ma doare sufletu ca e plin de curve care se cred cuminti :)

26 Alex David August 3, 2010 at 7:48 pm

Foarte trist, imi dau lacrimile.

Sunt curios ce este o curva pentru tine.

Nu de alta, dar multi flacai le spun curve femeilor care se culca cu mai multi barbati. Iar barbatilor care se culca cu mai multe femei le spun “smecheri”.

27 alin maramu" August 3, 2010 at 8:02 pm

stay relax ca nu-s din ala. dar daca tu crezi ca mai exista si altfel de femei in afara de curve, imi pare rau. dar suntem in romania, aici e dezastru total

28 Stere August 3, 2010 at 10:38 pm

@Alex, uite un banc privitor la femeile care se culca cu mai multi barbati:

O fată l-a vizitat, în Nepal, pe DALAI LAMA şi i-a pus următoarea întrebare:
Mult Stimate Invăţător, vă rog explicaţi-mi :
- Dacă un bărbat se culcă cu mai multe femei, el este văzut ca un gigolo sau ca un fustangiu.
- Dar, dacă o femeie se culcă cu mai mulţi bărbaţi, ea este vazută ca o prostituată, sau ca o femeie uşoară.
- Nu este nedrept ?
Dalai Lama ascultă foarte atent şi dă ca răspuns această perlă de înţelepciune milenară:
“Iată fiica mea, gândeşte în următorul fel: dacă o cheie deschide mai multe lacăte, ea este o cheie specială, ceva optim de avut. In schimb, un lacăt care este deschis de mai multe chei diferite, … este ceva foarte prost de avut”.

29 Alexandru August 5, 2010 at 5:33 pm

@alin maramu”

Faptul că ai avut / ai nişte neîmpliniri personale pe planul relaţiilor nu îţi dă dreptul să categorizezi “99%” din sexul feminin ca fiind “curve”. Punctele 4 şi 5 probabil că te-ai făcut că nu le vezi. Mai suntem şi alţii care au avut decepţii în zona asta, şi nu dăm cu bâta-n baltă.

30 alin maramu" August 5, 2010 at 5:48 pm

pai nu, normal. ca va lasati fraieriti. exact ca cei ce l-au votat a doua oara pe stii-tu-cine

31 PopaGeorgian August 6, 2010 at 1:01 pm

Alin maramu acum ai si tu dreptate nu zic nu,dar intr-adevar nu trebuie sa generalizam. Dar daca stau si ma gandesc mai bine ar trebui sa ne bucuram ca sunt asa cum zici tu,asa am deschide si noi cat mai multe lacate vorc lui nea’ Dalai Lama :p

32 alin maramu" August 6, 2010 at 1:13 pm

da, dar lacatele alea sunt infectate si te imbolnavesti. asa ca mai bine ma lipsesc de astfel de lacate :) )

33 Fabia August 6, 2010 at 1:20 pm

Ba ale dracu lacate… auzi da, daca 99% sunt lacate infectate cum zici tu… tu ce mai deschizi? sau nu mai deschizi si iti rugineste cheia?

34 alin maramu" August 6, 2010 at 1:22 pm

pai stand asa situatia, tu ce imi propui ? sincer acum

35 Fabia August 6, 2010 at 1:28 pm

Pai decat un sihastru onanist batran… te infectezi, mori tanar, dar fericit. Ah stai, vorbeam de sex sau sentimente? oricum ar fi, eu militez pentru risc.

Vezi ca sfatul asta se ia numai cu acordul medicului, ca eu nu am autorizatie de la MEC.

36 alin maramu" August 6, 2010 at 1:30 pm

da, nu mi-e frica de risc, insa chiar simt ca nu se mai merita deloc

37 Fabia August 6, 2010 at 1:34 pm

… in continuare nu stiu la ce te referi exact, ca daca te referi la sex si zici ca nu se mai merita e nasoala problema. cu sentimentele… ei bine… aici nu am ce sa iti propun.

dar, te rog, intinde-te pe canapea si povesteste-mi…

38 Anna August 6, 2010 at 1:34 pm

off…e naspa sa fii tu, nu?
lasa ma ca e lumea plina de femei…tre’ sa fie una si pentru tine…
da nu mai zi si tu ca-s’ infectate…ca se sperie, zau asa…work on your chi

39 alin maramu" August 6, 2010 at 1:59 pm

ar trebui sa se fi speriat de mult. de ce sa nu ii spui omului daca are o pb ? vrei sa-l mint, sa moara si nici sa nu stie de ce ?! :) )

40 alin maramu" August 6, 2010 at 2:00 pm

fabia, cam la toate. Zi si tu, se mai merita ? Nu cred. NNu vreau sa fiu doar un obiect, asa cum vreti voi :) )

41 optimista August 7, 2010 at 12:01 am

De ti-ar asculta un tip toate sfaturile si ar avea si putina burta de bere as fi head over heels dupa el.

42 tonny August 8, 2010 at 3:16 pm

stiu ca am fost offtopic dar nu aveam unde sa o zic :D nu fac reclama la nimic, zic doar asa ca unei fete ii place un barbat care are stil ;)

43 deea August 9, 2010 at 4:34 pm

Exact! Femeile urasc plangaciosii, cei care nu fac altceva decat sa isi planag de mila, prin asta imi dovedesc cat de slabi sunt…mai rau decat o femeie..Si pe cei care se roaga de tine si iti vorbesc numai in alinturi si dulcegarii!

44 alin maramu" August 9, 2010 at 11:17 pm

ia mai zi deea, cam ce mai urati voi ?!

45 femeia zice: August 13, 2010 at 11:56 pm

nu ca ar fi necesara interventia mea, m-a distrat meciul de mai sus. simt nevoia sa ma bag, eu simt altfel.

imi plac cei cu vorbe dulci, ce alinta, glumesc, atenti, blanzi, sa ma tina de mana si sa se piarda in ochii mei, chiar daca nu-i cred, ori exagereaza pana dau in ridicol.
nu stiu de ce dar lesin la vorbe siropoase.
daca mai stie sa aprinda aragazul si invarte si-o tigaie …m-a facut, nu mai raspund de faptele mele.
:) )

46 alin maramu" August 14, 2010 at 12:00 am

No, nu ceri mult :) ) Astea is 5 % din ce pot face. Ce zici ? :) ))))))))

47 deea August 17, 2010 at 9:52 pm

@Femeia Eeeh ce ai descris tu acolo e un barbat adevarat..dar pe langa toate astea conteaza si:

- sa nu injure, sa nu vorbeasca urat
- sa dea dovada de ceva inteligenta
- sa fie atent la cum se imbraca, si aici excludem coca style
- si mai sunt multe, dar nu imi vin acum in cap. :D

48 TheAlphaFemale August 27, 2010 at 4:02 pm

@femeia si deea
Asta asteptati acum, dar lucrurile se schimba cu timpul… Mai discutam peste 5 ani sa vedem daca tot criteriile astea le aveti… si peste 10 o sa difere de alea de peste 5 si tot asa…

si intr-un final o sa va dati seama ca barbatul e o suma de lucruri pe care nu putem sa i le cerem daca noi nu suntem suma de lucruri care ne fac sa fim femei…

49 adi00 September 3, 2010 at 7:56 pm

@alin maramu” sti de cate felursi sunt curvevele? 2 !
curve = alea care se culca cu toti si
curvele dracu = alea care se culca cu toti inb afara de tine !

am o banuiala ca tu la astea din a 2 a categorie te referi!!!! :) )))

50 adi00 September 3, 2010 at 8:16 pm

@alin maramu” sti de cate feluri sunt curvevele? 2 !
curve = alea care se culca cu toti si
curvele dracu’ = alea care se culca cu toti in afara de tine !

am o banuiala ca tu la astea din a 2 a categorie te referi!!!! :) )))

51 Pixie September 6, 2010 at 12:39 pm

@alin maramu deloc nu te plictisesti sa ti-o iei. Ori te hranesti cu nervii oamenilor, ori nu-ti dai seama ce penibil esti. DE CE S-AR UITA O FEMEIE LA TINE? Asta e singura intrebare pe care ar trebui sa ti-o pui.

52 CAsToReL September 7, 2010 at 1:56 pm

“Da, tocmai am generalizat. Probleme?” . Oricand generalizezi comiti o eroare in logica si in gandire. Este de ajuns 1 contra-exemplu ca orice generalizare sa nu fie adevarata. Atunci cand generalizezi nu faci decat sa creezi adevaruri absolute, truisme si sfaturi gratuite fara valoare, pentru ca in realitate nici o generalizare nu o sa fie niciodata adevarata mereu si aplicabila pt toti.

Nu este ok sa generalizezi daca vrei sa ai un articol ok. Dar dupa comparatii de genul “o distanta egala cu distanta dintre gandirea lui Vasile Turcu si Andrei Plesu” nu imi este foarte clar cui anume te adresezi cu acest post insa am o banuiala.

53 Alex David September 9, 2010 at 6:20 pm

@ CAsToReL: e vorba de o generalizare intentionata pentru a intari ideea. De aia si spun ca generalizez.

Cat despre comparatia respectiva e o simpla figura de stil care subliniaza faptul ca e vorba de o distanta uriasa.

Adica intre mintea lui Vasile Turcu si cea a lui Andrei Plesu e o diferenta uriasa, nu?

Cui ma adresez? Alora care stiu de Vasile Turcu? Celor care stiu de Andrei Plesu? :)

54 monica December 29, 2010 at 2:16 pm

permite? :) )))))))))))). permite?! haaaaaahaaaaaaa. good luck

55 chris December 29, 2010 at 11:33 pm

Foarte tare frate!:) Keep up the good work!:)

56 raul March 9, 2011 at 4:34 am

“Apropo, ceva important ca sa nu pierzi timp in continuare… daca nu esti in stare sa respecti acest sfat, as prefera sa nu te mai intorci pe acest blog. Pur si simplu, nu prea ai ce cauta pe aici. Daca vrei mai multe amanunte, roaga-ma frumos… poate ti le dau.”

Ba biatule… esti tare :) )

57 raul March 9, 2011 at 4:39 am

“Pur si simplu, femeile au un radar cu ajutorul carora detecteaza rapid astfel de tipi. Iar dupa ce-i detecteaza, ii elimina din raza lor de interes precum Domestos elimina bacteriile dintr-o toaleta.”

Genial :) )

58 marian July 2, 2011 at 9:33 pm

Sunteti o

59 Cosmin August 12, 2011 at 10:37 am

Cele mai grele momente pentru un bărbat sunt:

1. Prima oara când îşi pierde jobul.
2. Prima oara când îşi pierde soția.
3. Prima oara când îşi zgârie mașina.

60 Didibao January 2, 2012 at 10:14 pm

articolul meu favorit.mereu o placere de recitit…amuzant,chiar daca situatiile chiar exista pentru multi

Leave a Comment

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: